عشق مانند نواختن پیانو است - متن زیبا درباره پیانو از دکتر محمود حسابی

عشق مانند نواختن پیانو است - متن زیبا درباره پیانو از دکتر محمود حسابی

عشق مانند نواختن پیانو است،

ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری،

سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی

جمله بالا از دکتر محمود حسابی بود. شما هم اگر شعر متن و یا جملات زیبا درباره پیانو دارید حتما در نظرات مطرح کنید خوشحال میشویم.

برای دیدن بهترین جملات زیبای دکتر محمود حسابی بر روی اسم ایشون کلیک کنید لبخند

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۳ دیدگاه
    • avatar
      🌹
    • avatar
      🌹
    • avatar
      🌹
    • avatar
      🌹
    • avatar
      اره
      خیلی جالبه
    • avatar
      گرم :)
    • avatar
      بعدا یکی رو میبینی
      پیانو زدن رو یاد میگیری 
      و براش میزنی 
  1. avatar
    من هیچ وقت دل به نبود نمی بندم. درد هم اگر بماند، می ترکاند...روزگار همیشه بر یک قرار نمیماند. روز و شب است، روشنی دارد، تاریکی دارد. پایین دارد بالا دارد، کم دارد، بیش دارد. دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده تمام میشود بهار می آید...
    جای_خالی_سلوچ 
    محمود_دولت_آبادی   

    • avatar
      🌹
  2. avatar
    بسی گفتند: – «دل از عشق برگیر! 
    که: نیرنگ است و افسون است و جادوست!» 
    ولی ما دل به او بستیم و دیدیم 
    که او زهر است، اما … نوشداروست!
    فریدون مشیری
    • avatar
      🌹
    • avatar
      به باورهام شک ندارم
      به شک هام باور ندارم
  3. avatar
    :))))))
    خب پس
    باورها=شک ندارم
    شک ها=باور ندارم
    نتیجه
    باور ها=باور ندارید :)))
    • avatar
      :))))
      مهندس اشتباه حساب کتاب کردی :)
      نتیجه این میشه 
      باورها رو باور دارید :)
  4. avatar
    هوم ... اما اون جوریم میشه هااا :|
    شما توجه بنمویید...شما به باور هاتون هیچ شکی ندارید اما شک هانونم باور ندارید
    پارادوکس داره :|
    • avatar
      :)
  5. avatar
    افرین بر دکتر حسابی

    ببخشید ی سوال بی ربط میپرسم اما فقط از روی کنجکاوی میپرسم خواننده که اسمش پوریااریافر هست شمایین یا فقط تشابه اسمیه؟

    بازهم ببخشید شرمنده.
    • avatar
      خواهش :)
      من بودم که الان اینجا نبودم 
      توی تورها در حال اجرای کنسرت بودم در کشورهای مختلف :)))))))

    • avatar
      نه
      چیز مهمی نبود که
      چند نفر تا حالا ازم پرسیدن
      :))
  6. avatar
    من یه پیانیستم ولی پیانو ندارم واینکه خیلی ناراحتم ازبه دست اوردن پیانو تواین وضع اقتصادی ووضع مالی بابام ناامید شدم
    • avatar
      ان شالله ب زودی یکی رو تهیه کنید
  7. avatar
    من خودم یک پیانیست هستم و واقعا این متن رو قبول دارم.خیلی زیبا بود❤🧡💛💚💙💜🎹
  8. avatar
    من یک پیانیست هستم
    عاشقققق پیانوعم
    عاشق موسیقی عم
    آرامشو تورگام حس میکنم وقتی ساز میزنم
    حتی وقتی میخونم💜💖
    موسیقی ی چیز دلیه وهرکی هرکی نمیتونه این دلو داشته باشه
    😁😎
    واقعا درسته عشق مانند نواختن پیانو است🎧🎤🎹💙
  9. avatar
    پیانو یکی از زیباترین وقشنگ ترین سازهای دنیاست من به پیانوعلاقه دارم ولی شرایط منطقمون جوری نیست که بشه توش پیشرفت کرد😭😕
  10. avatar
    قشنگ ترین ساز دنیا پیانو هست من بیشتر از هر سازی پیانو دوست دارم و اهنگ خواندن یک نفر با پیانو منو مشتاق این کرد که علاقمند به پیانو بشم
    • avatar
      موفق باشی
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید