آموزش ویدیویی شخصی سازی قالب بیان

سلام، در ویدیو زیر درباره نحوه تغییر عکس، تغییر پیش زمینه و همینطور تغییر رنگ قالب بیان صحبت کردم. امیدوارم مفید بوده باشه.

چند نکته:

به دلایل فنی mouse از دقیقه ۵ به شکل دیگری ظاهر شد که خب مهم نیست.

کدی که در ویدیو استفاده شد در پایین درج کردم:

body, html {
    background-image: url(آدرس عکس اینجا);
    background-repeat: no-repeat;
    background-attachment: fixed;
}
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۰ دیدگاه
  1. avatar
    بهارنارنج :)
    سلام،خوبین؟:)فارغ التحصیلی خوش میگذره؟ یه سوال،یه نرم افزار خوب و درععین حال آسون معرفی میکنی که بتونم باهاش فیلمارو بچسبونم بهم یه جاهاییشونو حذف کنم و اهنگ بزارم رو یه جاهاییش؟
    • avatar
      سلام، ممنون به خوبی شما، بله خیلی مثلا :)
      نرم افزار camtasia ورژن ۸.۶ برای پی سی خوبه.
    • avatar
      گفتم، باید دسترسی داشته باشیم به اون محیط، مثلا اگر بلاگفا هست باید دسترسی به بلاگفا رو داشته باشم و کامل توضیح داده بشه که میخوای چ کنی
  2. avatar
    بهارنارنج :)
    42311

    خدانکنه حالتون مثل ما باشه:)
    ان شاءالله ماهم خوب شیم

    خیلی ممنون
    • avatar
      این عدد چی هست؟ :)
      خواهش
  3. avatar
    سلام خیلی ممنون .زحمت کشیدین
    شما فونت تنهارو نمیدونید از کجا گیر بیارم برای وبلاگ؟
    یه سایتی بود داشت اما ناقص بود یعنی لینک فونت تنها نبود :/
    • avatar
      سلام، خواهش
      لینک فونت تنها:
      http://p30download.com/fa/entry/61519/
    • avatar
      :)))
  4. avatar
    علیرضا آهنی
    مرسی :))))
    من دوست دارم هرکی قالبای شمارو کپی میکنه بزنم توی دهنش :|
    • avatar
      همش تقصیر امریکا هست :))
  5. avatar
    بهارنارنج :)
    سلام خوبین هستین؟؟این نرم افزاره همه کارامو انجام داد ولی وقتی ذخیرش کردم انقدر بیکیفیت شد:(میدونی چرا چون نرم افزاره پسوند فیلم منو MPGکه بود نمیخوند مجبور شدم با فرمت فاکتوریل فرمت عوض کنم برا همین بی کیفیت شد:(
    • avatar
      سلام، خب وقتی تو فیلم بی کیفیت بدی طبیعتا بی کیفیت هم تحویل میگیری، اگر تبدیل میکنی سعی کن با کیفیت باشه و به نرم افزار ویدیو با کیفیت بده. 
  6. avatar
    بهارنارنج :)
    سعی چیه خب؟؟میگم وقتی فرمت عوض میکنم بیکیفیت میشه،این نرم افزارم که هر فرمتی نمیخونه،چ کنم،چ نرم افزاری؟
    • avatar
      سعی چی هست؟ سعی یعنی تلاش و کوشش همراه با صبر :)))
      این نرم افزار بهترین نرم افزاری بود که میدونستم، خب وقتی فرمت عوض میکنی میتونی کیفیت رو هم مشخص کنی و اگر نمیتونی مشکل از اون نرم افزار تبدیل کیفیت هست
  7. avatar
    سلامممم
    من عکس زمینه رو که تغیر میدم -همون که شما عکس غذا گذاشتی- بعد میرم 100%100% میکنم وقتی داخل ویرایش قالب واردش میکنم رنگ نوشته ی رنگ دیگس -_- و وقتی ذخیرش میکنم اعمال نمیشود
    میتونید کمکم کنید ؟؟؟
    • avatar
      سلام
      من کدی ندیدم که ۱۰۰ کرده باشید.
      کد زیر به انتها CSS اضافه کنید

      body, html {
          background-size: 100% 100%;
      }
      
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید