۳

اجازه ندهید کسی احساسات شما را به بازی بگیرد

اجازه ندهید کسی احساسات شما را به بازی بگیرد

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 98

اجازه ندهید کسی احساسات شما را به بازی بگیرد


آیا شما قربانی احساسات خود شده اید؟ آیا میخواستید زندگیتان را با شخصی شروع کنید ولی به هر دلیلی نشده است؟ آیا فکر میکنید که دیگر نمیتوانید کس دیگری را دوست داشته باشید؟ آیا هنوز هم به فکر کسی هستید که اصلا به شما فکر نمیکند؟

برای یک بار هم که شده دست از بچه بازی بردارید و این زندگی را اینطور که هست قبول کنید. داشتن احساس نسبت به شخصی دیگر امری کاملاً طبیعی و حیاتی است ولی اینکه شما بخواهید تمام زندگی خود را برای چیزی که دیگر بر نمیگردد هدر دهید اشتباه محض است. خیلی ها بخاطر داشتن حسی نسبت به شخصی در گذشته زندگی حالشان را تلخ کرده اند و فکر میکنند میتوانند روزگار را به گذشته برگردانند. بهترین کار این است که شما دیگر اجازه ندهید هرکس از راه رسید بخواهد شما را با کلماتی که خود شما میدانید واقعیت ندارند گول بزند. البته منظور من این نیست که همه درباره احساساتشان به دیگران دروغ میگویند ولی واقعیت این است که خیلی ها از این ابزار برای رسیدن به هدف خود استفاده میکنند.

احساسات انسان درست بمانند آخرین گلوله هایی هستند که شما در میدان نبرد دارید و اگر از آنها درست استفاده نکنید برایتان دردسر ساز خواهند شد. احساسات هرچقدر هم که قوی باشند قابل کنترل هستند پس به بهانه ی عشق، زندگی خود را خراب نکنید.

شخصی که به شما احساسی داشته باشد شما را هر جور که هستید قبول میکند و اگر کسی از شما چیزی بجز احساس خواست از او دوری کنید.


قدم 98 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    رویا رویایی
    چرا همیشه متناتون در بزنگاه زندگی منه
    ینی دقیقا همون چیزیه که داره اتفاق میفته
    شاید تقدیرم داره اینطوری با وبلاگ شما جواب سوالاتمو میده ممنون از شما
    • avatar
      البته هیچ چیز اتفاقی نیست :)
      قدرت جذب فکر رو نشون میده
  2. avatar
    سپاس
    احساسات انسان پیچیده تر از اونی هست که بشه با کلمات بیانشون کرد
    کاش همه احساساتشون را درست تشخیص بدن چون به نظرم خیلی مهمه خیلی

    کاش...
    نمیدونم
    • avatar
      درسته سخته :)
  3. avatar
    درسته که هیچ چیز به عقب برنمیگرده ونباید گذشته تلخ رو شخم زد امادرگذشته تلخمون احساساتی که یک زمان هویت انسان بود هم هیچوقت برنمیگرده
    • avatar
      مخالفم 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید