۱

از دوستانتان بپرسید کدام رفتار شما آزار دهنده است

از دوستانتان بپرسید کدام رفتار شما آزار دهنده است

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 30

از دوستانتان بپرسید کدام رفتار شما آزار دهنده است


شاید برای شما سخت باشد که به دوستان خود زنگ بزنید و از آنها بپرسید کدام رفتار شما ناپسند و شنیع است ولی اگر شهامت این را پیدا کنید زندگیتان زیباتر خواهد شد. زمانیکه من تصمیم به این کار گرفتم متوجه شدم چه رفتارهای بدی دارم در صورتی که تا قبل از آن، فکر میکردم بدون مشکل هستم. حال زمان آن رسیده که شما از دوستانتان بپرسید چه اخلاق ها و یا رفتارهای شما خوشایند نیست؟، نکته ای در اینجا وجود دارد و آن این است: یک نفر برای پاسخ دادن کافی نیست شما باید از چند نفر این را بپرسید تا نقطه مشترک آنها را پیدا کنید. برای نمونه اگر دوستان شما به اتفاق گفتند شما انسان عصبی هستید دیگر به آن شک نکنید زیرا هستید. اگر چند نفر به شما گفتند شما غیر منطقی هستید از آنها ناراحت نشوید زیرا شما غیر منطقی هستید. حالا یکی امکان دارد از روی حسادت چیزی را بگوید که شما آن را قبول نداشته باشید برای همین از چند نفر درباره آن بپرسید. شما با انجام دادن این کار هم ظرفیت انتقاد پذیریتان بالا میرود و هم شخصیتتان قشنگتر خواهد شد. انسانها همیشه از نظر خودشان، کارشان و اخلاقشان درست است و دیگران هستند که مشکل دارند ولی واقعیت این است هیچکس کامل نیست و نخواهد شد ما تنها، میتوانیم خودمان را بهتر از گذشته بکنیم. پس همین حالا تلفن را، بردارید و از دوستان خود بپرسید کدام اخلاق شما خوب نیست؟ از یاد نبرید موقع گوش دادن به خودتان مسلط باشید مخصوصا اگر دوست شما به عصبی بودن شما اشاره کرد ;-)


قدم 30 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    qablan ziyad az dostam famil ya reza miporsidama...gahi dochare soe tafahom rajebam mishodan
    mikhastam tozih bdam
    migoftan tojih nakon...
    akharesh davamon mishod :))))))))
    sakhte razi kardan adama
    • avatar
      اره سخته
      مهم درجه یک ها هستند 
      توجیه هم نکن خو :))))))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید