از سریال های کره ای و ترکیه ای خوشم نمیاد

دسته بندی :

 ازدواج

این یک نظر کاملا شخصی هست. ولی تمایل دارم در زندگی مشترک این مورد رعایت بشه. احساس میکنم نگاه کردن به سریال های کره ای و یا ترکیه بیشتر برای وقت پر کردن هست. سریال های ترکیه که همش درباره خیانت و ... هست و کلا داره به شکل مستقیم این فرهنگ بد رو با سریال های به ظاهر قشنگ رواج میده و دلیلشون اینکه در واقعیت هست پس ما سریال واقعی میسازیم در حالی که اینا دارن با این کار واقعیت ها رو میسازن. سریال های کره ای هم به نظرم فقط داستان شیرین داره ولی محتوای با کیفیت نسبت به اون زمانی که میذاری نداره.

اصلا حس خوبی بهم نمیده که همسرم بشینه به این نوع سریال ها نگاه کنه. سریال های خوب این همه داریم که جدا از جذابیت یک جنبه آموزشی و ارتقای دانش هم داره، یادم هست من قدیم سریال فوق العاده Lost نگاه میکردم جدا از اینکه بسیار فوق العاده بود خیلی چیزها هم یاد گرفتم. بحث های روانشناسی بسیار جذابی این سریال داشت. یا سریال مثل فرار از زندان و ...

کلی سریال خوب است که میشه اونا رو نگاه کرد. هر چند کلا اخرین سریالی که نگاه کردم مربوط به ۷ سال پیش بود و همین Lost نگاه کردم. از اون موقع تا الان هر چند سریال های خوبی اومده ولی سمت هیچ کدوم نمیرم چون سریال تو رو وابسته میکنه و گاهی کنترل زمان ازت میگیره. ولی فکر نکنم فیلم سینمایی معروفی باشه که من نگاه نکرده باشم. اصولا هر ماه ۴ یا ۵ تا فیلم نگاه میکنم.

خیلی صادقانه بگم که نفرت دارم از سریال های کره ای و ترکیه :) و اصلا علاقه ندارم در زندگی شخصی هم اینا وجود داشته باشن. کلا هر چیزی که وقت آدم رو هدر بده ازش نفرت دارم.

به نظرم بعد از ازدواج مسئولیت زمان من رو دو نفر به عهده میگیره. یکی خودم و یکی همسر. پس وقتی دارید وقت هدر میدید باید به دو نفر پاسخگو باشید یکی خودتون و یکی همسرتون. و اگر همسر نسبت به زمانی که شما دارید هدر میدید بی تفاوت باشه دو حالت داره. یا بلد نیست و نمیدونه چنین مسئولیتی داره و همینطور تنبله خودش و یا علاقه واقعی در کار نیست. هدر دادن زمان مثل این است که شما هر روز کلی ثروت رو به هدر بدی، آیا نباید عزیزان شما جلوتون رو بگیرن؟

 

+ نکته: گاهی سریال نگاه کردن یا فیلم نگاه کردن صرفا بهونه هست تا در کنار خانواده باشیم و این بهونه گزینه خوبی هست و فیلم های خنده دار میتونه گزینه فوق العاده ای باشه. من توی این ایام عید برای اعضای خانواده بلیت سینما خریدم و خیلی خوب بود. دو تا فیلم سینمایی و یکی تئاتر. پیشنهاد میکنم فیلم رحمان ۱۴۰۰ نگاه کنید :)

 


نظر شما چیه؟ موافق هستید کلا با محتوای حرف؟ مخالف هستید؟ هر کدوم بود لطفا بگید. ممنون که خوندید

 

این از سری پست‌های "نکاتی که همسرم باید قبل ازدواج بداند" بود.

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۵ دیدگاه
    • avatar
      عع. تر و خشک با هم سوخت که :)
  1. avatar
    فاطمه ❤عشق کره
    خب بله سریال های ترکیه ای خیانت و . . . اینا هست و منم علاقه ای به دیدنشون ندارم و اصلا تماشا نمیکنم
    اما سریال های کره ای اونایی که با ژانر خانوادگی هستند از نظر من زیباست(نظر کاملا شخصی خودم) و بقیه ژانر ها رو هم دوست دارم اما از ژانر عاشقانه خیلی خوشم نمیاد اما برای پر کردن وقت تماشا میکنم چون من یه دختر چهارده ساله ام و در ایام عید برای تفریح سریال کره ای می بینم و به سریال کره ای علاقه شدیدی دارم
    • avatar
      سلام. خب برای پر کردن وقت تا حالا گزینه دیگه فکر کردید؟ مثلا ارتقای یک سری مهارت ها، مهارت هایی که براتون جذاب هم باشن و دوست داشته باشید و از طرفی براتون آینده دار باشه. چون سن خوبی دارید و بهترین فرصت هست که حتی تفریح های هدفمندتر داشته باشید.

  2. avatar
    موافق نیستم...
    همه سریال های ترکیه ای درباره خیانت نیست...
    و بعضی ها مثل خودم برای یادگیری زبان به سریال های ترکیه ای نگاه میکنند...
    • avatar
      من یک مصاحبه از بازیگر مشهور ترکیه دیده بودم که خودش میگفت اکثرا سریال های ترکیه فاز منفی و خیانت این جور چیزها داره. خودم که ندیدم ولی کلا سریال های ترکیه به خیانت کردن معروف شده. با این حال شما هدفتون یادگیری هست و حتما سریال های آموزش زبان ترکیه هدفش یادگیری هست ولی سریال های معروفشون که هدف فروش بیشتر هست و جنبه اموزشی مثبت نداره بوی خیانت توش وجود داره.
      بله اصلا مادر منم برای یادگیری زبان ترکیه به سریال ترکیه نگاه میکنه.
  3. avatar
    ترکیه ای اصلا ندیدم ولی کره ای رو سال قبل خیلی دیدم، منو از کار و زندگی انداخت و شد یه درس واسه این که دیگه نگاه نکنم :/ باهاتون تقریبا موافقم
    • avatar
      منم اخرین سریال کره رو چندین سال پیش بود دیدم اونم جومونگ بود که خوده تلویزیون پخش میکرد.
      اره کلا سریال وقت زیادی میگیره.
    • avatar
      هدف همه شون اینطور نیست و ولی خب موضوعی که اشاره کردید تو برخی فیلم های خارجی هست.
  4. avatar
    فاطمه ❤عشق کره
    سلام
    من ورزش والیبال تمرین میکنم درسم رو هم میخونم ولی بازم خیلی وقت اضافه دارم بخاطر همین اینطوری وقتم و پر میکنم
    تو اینترنت به دنبال سرگرمی های آموزنده هم میگردم اما خیلی وقت اضافه میارم
    • avatar
      سلام. من همیشه آرزو داشتم یکی از ادوات موسیقی رو بلد باشم و باهاش بزنم مثل ویالون و ...
      قطعا موسیقی رو دوست دارید چون روح زندگی هست و پیشنهاد میشه یکی از ادوات موسیقی انتخاب کنید و شروع به یاد گرفتن اون بکنید. بدونید که اگر تمایل دارید حرفه ای کار کنید قطعا وقت زیادی از شما میگیره. هم بهتون انرژی میده روح آدم رو میسازه که از همه مهم تره. همینطور براتون مهارت میشه جدا از اینکه منبع درآمدی هم ممکنه در آینده براتون داشته باشه.
      دیدن آموزش های انگلیسی هم مناسب است. زبان انگلیسی الان در هر شغلی که قصد داشته باشید موفق باشید واجب و نیاز هست. میتونید در قالب سریال حتی انگلیسی یاد بگیرید.
      این مهارت هایی که من بهش اشاره کردم زمان زیادی میگیره و میتونه بهتون کمک کنه تا از وقت باارزشی که دارید و دیگه هم تکرار نمیشه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
  5. avatar
    فاطمه ❤عشق کره
    من به موسیقی علاقه دارم و دوست دارم در یکی از زمینه هاش فعالیت کنم
    زبان انگلیسی رو هم زیر دست پدرم دارم یاد میگیرم
    • avatar
      پس استارت بزنید. من اکثر کسانی که استاد موسیقی هستند و دنیا رو متحول کردن اونم با موسیقی میدونم که از همین سن های شما شروع کردن.
      به راحتی وقت هایی که داری رو مفید پر میکنه. وقتی یک فاطمه که ساز رو فوق العاده میزنه و با یک فاطمه دیگه که اسم سریال ها رو خوب بلده بخوای مقایسه کنی فکر کنم اولی رو انتخاب کنی.
      البته این نظر من هست و ممکنه اشتباه باشه و من نمیخوام نظرم رو دیکته کنم. ممنون از حضورت
  6. avatar
    سلام:)

    سال نوتون مبارک
    سال خوبی داشته باشین:)

    ترکیه ای که ندیدم...

    ولی واقعا اینکه سریال ها ادمو وابسته میکنه تا هی بخوای دنیالش کنی و بگی وای چی میخواد بشه،حس بدیه برام..
    تو ایام عیدم که کلا شبکه پویا روشنه با صدای زیاااااد:دی
    • avatar
      سلام، سال نو شما هم به شادی و مبارک :)
      اوهوم درسته. مشکل منم این وابستگی ها هست. کلا بیانی ها کمتر اهل سریال هستند و خب مشخص هست. کسانی که اهل سریال زیاد هستند وقت نوشتن ندارن :)
  7. avatar
    من کلا از هیچ سریالی خوشم نمیاد:))بنظرم وقتتو میگیرن و سرکارتم میزارن..کلا خونه ی ما تلویزیون نقش دکور داره،سریال نمیبینیم چه ایرانی چه خارجی
    فیلم سینمایی هم نمیشینیم پای تلویزیون چندماهی یبار یه فیلم جالب باشه نهایت بگیریم تماشا کنیم.شاید حتی سالی 3بار این اتفاق بیوفته،خود من البته گاهی فیلم سینمایی زبان انگلیسی دانلود میکنم فقط انگلیسی،که زبانم تقویت شه و هرزبانی غیر انگلیسی باشه ندید پاک میکنم😅
    و یه فیلم سینمایی مورد علاقه هم دارم.دایورجنت نمیدونم چندبار دیدمش از دستم در رفته،از دیدنش لذت میبرم،یه حس همزادپنداری خاص دارم باهاش:دی
    • avatar
      خیلی خوبه. نقش دکور که عالیه. این رو که گفتی یک ایده به ذهنم رسید که اصلا تلویزیون نخرم :))
      دایورجنت رو ندیدم، گذاشتم تو لیست وقتی خسته شدم ببینم.
      کلا باهات موافقم

  8. avatar
    سلام
    در مورد سریال های ترکیه ای اون های سفارشی برا مردم ایران ساخته میشه،بله ترویج خیانت هست ،هیچ شکی هم تو اون وجود نداره..
    سریال های کرده جدید نمیگم ولی حداقل اون های به تاریخ کشورشون خیلی عالی به نمایش گذاشتند،الان از هر کدوم از مردم کشور ما بپرسی لباس آشپز شون چطوری بهتون می گند...
    واما سریال های خارجی والا اون هم هدفش یه مورد اون هم خشونت پس اون ها هم خوب نیستند
    ودر مورد مدیریت زمان موافقم ولی مورد گویا شما مثل خیلی ها که من کاری ندارم،ولی در اصل باورتون اینکه هر چی شما بگید بایستی بشه
    • avatar
      سلام. برای مردم ایران نیست. خوده مردم ترکیه هم این نوع سریال ها رو دوست دارن. اگر برای مردم ایران بود که دوبله میکردن خیلی هاش رو.
      خب نگاه شما کاملا اشتباه هست درباره باور من، در دنیای واقعی کسی نیست که بخواد براساس باور من مجبور باشه کاری بکنه. هر جا اصولا اجباری باشه نتیجه عکس میده. قدرت در گفتگو هست و گفتگو هم هنر میخواد. باید این رو ارتقا بدیم تا اینکه نگاه خودمون رو به بقیه دیکته کنیم.
  9. avatar
    علی محمدرضائی
    سریال های ترکیه ای رو قبول دارم واقعا ارزش دیدن رو ندارن ولی خب سریال های کره ای بعضی هاشون بد نیستن وارزش دیدن رو دارن
    • avatar
      اگر بعضی هاشون ارزش دیدن دارن حرفی نیست و میشه دید ولی اولویت ندارن. درواقع انقدر کار مفیدتر هست که شاید فرصت دیدن سریال نباشه. البته من این حرف رو دارم ب خودم میگم. وگرنه گاهی خودم هم رعایت نمیکنم/
  10. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام دوباره به تازگی بهار
    منو یادت میاد یا نه ؟
    اگه نه برو تو لینک زیر
    http://skylove.ir/post/ارزش-غم-و-اندوه
    اره من بزرگ شدم و امسال کنکوری هستم دارم تلاش میکنم ولی هر چی بیشتر تلاش میکنم کمتر نتیجه میگیرم تو آزمون ها دیگه داغون داغون شدم احساس کلافگی عجیبی دارم ولی ته دلم یه حس امید به آینده و احساس مثبت دارم و همین منو داره میبره جلو ببخشید که خیلی وقته بهت سر نزدم البته میومدما ولی نظر نمی دادم
    برام دعا کن که خیلی محتاجم
    کاش به ارزو های من انقدر بزرگ نبود آخه نسبت بهشون احساس مسئولیت میکنم ولی خب خیلی راه مونده که بهشون برسم
    خوشحال شدم از پست ۱۷ دی ماه که گذاشتید کاش منم بروز اینجا اعلام کنم دندانپزشکی آوردم
    • avatar
      سلام حسین جان :)
      وقتی اومدی لبخند به لبم اومد و خوشحال شدم
      آرزوهای بزرگ برای مردهای بزرگ هست یعنی تو. فقط کافی هست در عمل هم این بزرگی رو پیاده کنی.
      خیلی ها ترس از رسیدن به ارزو دارن و هیچ وقت هم نمیرسن چون ترسو هستند. ولی کسانی که ارزوی بزرگ دارن و براش تلاش کردن حتی اگر هم نرسن حسرت به دل نمیمونن. ولی هر کسی تلاش هوشمند کرده رسیده.
      البته تعریف از رسیدن هم فرق داره. گاهی رسیدن به معنی رسیدن به مقصد نیست. رسیدن یعنی لذت بردن از مسیر فارغ از رسیدن به مقصد :) 
  11. avatar
    حسین فقط زندگی
    آقا
    ادامه اون نظر
    اگه وقت کردی پوریا جان برو یه سرچی تو نظرات من بکن خیلی واسه خودم جالب بود خیلی زیاد
    همه افراد دور و برم به من ایمان دارن حتی شما هم که منو ندیدی تو یه نظر از مطمئن بودنت برای موفقیت من گفتی من مطمئنم که یه روز یه جایی موفقیت من رخ نشون میده فعلا که کنکور داره فشار میاره

    یه جمله که فکر کنم انیشتین میگه و به من انگیزه داده اینه
    اون دیوونه مایی که فکر می‌کنند می‌توانند دنیا رو تغییر بدهند دقیقا همون مایی هستند که این کار رو میکنن
    به امید روز های بهتر برای جهانمون
    • avatar
      دیدم حسین عزیز :)
      امیدوارم بهترین ها رو با دست خودت به دست بیاری
      جمله رو قبول دارم
  12. avatar
    👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
    یع نکتهـ مثبت عز فیلمای دگ بگو ...
    فیلمای ایرانی ک همشون کپی فیلمای خارجیع...
    فیلمای امریکایی کــ....
    بعد کدومشون!؟؟
    • avatar
      من که نگاه منفی به همه فیلم ها ندارم. خوب و بد همه جا داریم. بسیار فیلم خوب داریم که من ازشون خیلی یاد گرفتم.
      حالا ایرانی خارجی مهم نیست. ممکنه فیلم ایرانی هم خوب باشه و همه شون هم کپی نیست.
      بهتر هست برای هر نظری همه چی رو جمع نکنیم.
    • avatar
      خوبه :)
  13. avatar
    سلام سال نو بر همگی مبارک
    امیدوارم که سال خوبی رو برای خودتون بسازین
    حدود 12 سالم بود که فیلم ترکیه ای دیدم و در14 سالگی یه فیلم کره ای دیدم و هردوتاشون واسم به طرز وحشتناکی جذاب بود منتها به خاطر اینکه وقت و زمان زیادی رو ازم میگرفت دیگه سراغ این جور سریال ها نرفتم
    حالا بماند که بعد ها از زبون اقای رائفی پور شنیدم که برای هریک از این سریال ها حدود 200 روانشناس جمع میشن و جوری فیلم رو طراحی میکنن که کلی اثرات مخرب روی بیننده داره...
    من امسال کنکور دارم و کل عید رو رفتم پانسیون مطالعاتی(از ساعت7 صبح باید اونجا حاضر میشدم تا ساعت 10 شب)
    و فقط 13 بدر تعطیل بودیم که اونم مدیر موسسه میگفت شما این همه سال داخل روز سیزده بدر رفتین طبیعت گردی کردینو با خانواده اینور اونور رفتین خب چه اتفاقی افتاد؟بعد گفت من روز سیزده بدر رو هم در موسسه رو باز میکنم (همه اعتراض کردن)و بخاطر همین گفت اختیاریه هرکی خواست بیاد
    داماد جدیدمون روز سیزده بدر دعوت کرد سینما و فیلم رحمان1400 رو نشون داد جدای اون شوخی هایی که میکرد فیلم خوبی بود ولی بنظر من فیلم های دهه هفتاد و هشتاد خیلی بهتر بودن مثلا فیلم خروس جنگی-زندگی شیرین-اخراجی ها و سریال های خنده داری که هنوز هم داخل تلویزیون نشون میدن و تکراری نمیشه
    ولی الان من اگه فیلمی رو میبینم اصولا فیلم امریکاییه که انگیزشی باشه و راز الود مثل فیلم دایور جنت ...(هم از محتوای فیلم لذت میبرم و هم اینکه زبانم کمی تقویت میشه)
    فیلم های خنده دارهم که همه دوست دارن و روی ارتعاشات ادم خیلی تاثیرمثبت میزاره
    • avatar
      سلام عید شما هم مبارک و همچنین.
      کلا باهات موافق هستم. ممنون که تجربه خودت رو گفتی
    • avatar
      بله این که بدیهی هست.
      تشریح نظرات مهم هست و دوست داشتم دوستان باز کنن.
  14. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام بر آقا پوریا
    مطلب کم میزاری صد درصد مشغول پیشرفت در کار هستی {الحمدالله}
    منم دارم جونمو میزارم چون دوماه دیگه کنکوره و باید به هدفم برسم
    یه خواهش {این دوماه برام دعا کن به هدف هام برسم}
    شاید بعدا کلی کارت داشتم
    ممنون که هستی
    • avatar
      سلام حسین جان :)
      فدات. ان شالله که موفق باشی و من روی موفقیت تو شکی ندارم.
      در خدمتیم :)
    • avatar
      بله درسته و کسی هم نگفت همه شون بدن.
      ممنون از حضورت.
  15. avatar
    ناهید مطبوع
    نظرتون محترمه...اما نتیجه فرآیند پخش سریالهای خارجی و میزان استقبال عموم مممه..که استقبال شدیده
    • avatar
      عزیزم استقبال عموم به معنی درست بودن تصمیم نیست. اگر به تاریخ توجه کنید توی خیلی چیزها استقبال عموم رو دیدیم ولی درست نبوده. استقبال عموم به راحتی با تبلیغ های شیک و باکلاس قابل فریب است.
      برای همین توی دنیای امروز جنگ رسانه قدرت بیشتری جا باز کرده.
      راستی شما چرا در هر نظر ادرس های مختلف و ایمیل های مختلف میدید؟ :)
  16. avatar
    خب سریال های ترکی رو زیاد نه ولی بازم اخرشم میتونه به جای خوبی برسه. .. سریال هندی چی؟؟هندی بدتر از ترکی عه. . .الکی کشش میدن:"|ترکی رو زیاد موافق نیستم ولی خب اخرشم هم یه نتیجه عی میرسیم عم بالاخره اخرش خوب تموم میشه. . .سریال کره ای رو نه. . .وافق نیستم. . .درسته . . .فیلم های خیلی زیادی هست. . مثلا فرندز ک هم به زبان انگیلیسی کمک میکنه هم قشنگ و خنده داره!ولی کلا این نظر منه:[
    • avatar
      سلام. ممنونم که نظرت رو ارسال کردی. امیدوارم این وقت باارزشی که برای فیلم ها یا سریال ها میذاریم براتون توی عمل نتیجه مثبت داشته باشه.
  17. avatar
    سلام ازتون دو تا سوال دارم
    1چجوری اینقدر خوب قالب هایتان ریسپانسو میکنید



    2 با inspect element از عضویت در کانال ما که به صورت استاتیک در سایتتون هست کدشو استخراج کردم
    و همراه با منبع در وبلاگ خود به صورت مطلب در آوردم عیبی که ندارد؟
    چون آخه منبع را ذکر کردم
    • avatar
      سلام. سوال اول که نیاز به کدنوشتن داره باید همش بنویسی.
      سوال دوم هم مشکلی نداره و میتونی بدون ذکر منبع استفاده کنی.
      موفق باشی
  18. avatar
    علی رنجبران
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ،
    واقعا با حرفاتون موافقم.
    ادم نباید وقت خودشو زندگیشو به نظر من پای این فیلم های کره ای وترکی هدر بده و بجاش بره یه سازی چیزی یاد بگیره .
    خوشحال میشم به سایت منم که در زمینه دکوراسیون منزل است سر بزنی عزیزم
    **** ****** ** * ************************
    • avatar
      سلام. خواهش میکنم. خوشحالم از حضورتون.
      موفق باشید.
  19. avatar
    یه چیزی رو دوست داشتم بگم نه به خاطر طرفداری یا از روی تعصب چون خودم خیلی وقته از این فضا دوری کردم که اون هم فقط به خاطر نداشتن وقت کافی بود نه به خاطر محتوای بی کیفیت که باعث شده دل زده بشم.
    الان همین حرفی که آخر این پست زدید، رحمان 1400. سوالی که من ازتون دارم اینه با این فیلم چی یاد گرفتین؟ آیا جز گذراندن وقت ارزش معنوی خاص دیگه ای هم داشت؟ درسته که شما برای جمع کردن اعضا خانواده این فیلم کمدی رو پلی کردین اما وقتی یه همچین فیلمی رو دیدین و خوشتون اومد نباید به صنعت سرگرمی بقیه کشورها همچین دیدگاهی داشته باشین چرا که همین کره سینمایی های فوق العاده ای داره که واقعا متحیر کننده اس. قطار بوسان، انگل جزو معروفترین سینمای صنعت فیلم سازی کره اس. بهتون پیشنهاد میدم اگه محتوا و پیام براتون مهمه و خیال میکنید فیلم دیدن مخصوصا از نوع خارجی (کره ایش) وقت تلف کردنه یه نگاهی به اینا بندازین.
    از اونجایی که چندین وقت پیش چندین فیلم و سریال کره ای دیدم میتونم بگم از بین اونایی که دیدم حتی یک سریال هم نبود که هیچ بار مثبتی نداشته باشه. چیزی که تو سریال های ایرانی واقعا دیده نمیشه. سریال Sky Castle یکی از بهترین و پر محتوا ترین سریال هایه که دیدم. و به نظرم دیدن سریال هایی همچون این لیستی که نام بردم نه تنها وقت تلف کردن نیست بلکه یه تلنگریه که در قالب ویدیو درک کردن و تاثیر پذیری رو افزایش داده.
    ببخشید زیاد حرف زدم ولی خیلی بهتر میشه اگه اینا رو نگاه کنین و اونوقت ببینین نظرتون هنوزم همینجوری میمونه یا نه :)
    با تشکر از شما
    • avatar
      سلام وقت بخیر
      ممنونم از نظری که گذاشتید.
      طبیعتا این موارد نظر شخصی من هست و چیز بیشتر از این نیست.
      دو تا موضوع اینجا هست. سریال یا فیلم.
      من خودم شخصا سریال نگاه نمیکنم چون به شدت وقت گیر هست و اصولا سریال ها رو طوری میسازن که مجبور باشی حتما بری سریع قسمت بعدی رو ببینی. (اخرین سریالی که نگاه کردم لاست بود تقریبا ۸ سال پیش). اینجا نقد من هم بیشتر سریال بوده و نه یک فیلم سینمایی.
      قطعا من و شما و هر کس دیگه فیلم دیده که بعدش پشیمون شده و این طبیعی هست.
      بله رحمان صرفا به خاطر خندیدن و جمع کردن خانواده رفتیم و جز این نبوده و به نظرم همین خندیدن های زیادی که توی فیلم رخ میده بهترین محتواس.
      فیلم های سینمایی Old Boy برای ۲۰۰۳ یا قطاری به بوسان و همینطور انگل جزء بهترین فیلم های کره ای هست و من همه رو قبلا دیدم. همین انگل بود که جایزه اسکار هم گرفت.
      یا فیلم های خنده دار رجب ترکیه ای که خیلی جالبه رو دیدم.
      ولی سریال هاشون رو نه.
      درباره ایران هم همینطوره. سریال ایرانی نه ولی حتما کلی فیلم سینمایی خیلی خوب ایران داره که من دیدم و بسیار با ارزش بود مثل جدایی نادر از سیمین یا ملک سلیمان یا متری شیش و نیم یا مارمولک که بسیار ازمونده بود.
      با این حال به نظر من دیدن سریال به صورت کلی وقت هدر دادن هست مخصوصا از کشورهای مذکور. و همینطور وقتی زندگی افراد موفق رو میخونیم اهل فیلم شاید باشن ولی اهل سریال نیستن. ولی همه شون اهل کتاب خوندن هستن.
      ب عبارت دیگه ب نظر من خوندن کتاب خوب هیچ ریسکی نداره. دیدن فیلم خوب ریسک خیلی کمی داره ولی دیدن سریال خوب ریسک بالایی داره. ریسک یعنی هدر دادن زمانت.
      وقتی سریال نگاه میکنم حس میکنم سریال هست که زمان من رو داره کنترل میکنه و هی میگه بیا ببین ولی وقتی فیلم نگاه میکنم اینطوری نیست و خودم تصمیم میگیرم چه زمانی فیلم نگاه کنم. شاید مهم ترین علتش همین باشه که گفتم.
      موفق باشی.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید