اعلام برندگان مسابقه ذهن زیبای من

سلام :)

بالاخره با تاخیر زیاد برنده های مسابقه ذهن زیبای من رو اعلام کردیم، زیر ۲۰ نفر شرکت کردن هر چند همه برنده هستند ولی یک برنده نقدی داریم که ۱۰۰ هزارتومن جایزه تقدیمش میشه. به مرور زمان مقاله ها و صوت های خوب شرکت کننده ها رو در سایت انتشار میدیم چرا که همه شون خوب بودن و ما فقط از بین خوب ها خوب ترین رو انتخاب کردیم و امیدواریم انتخابتون کمترین درصد خطا رو داشته باشه :)

توضیحات بیشتر در صوت زیر:


صوت خانم دلقک

رسید پرداخت :))

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۲ دیدگاه
    • avatar
      چون هر کسی شرکت کرده به نظر من برنده واقعی هست.
    • avatar
      :)
      متن و صوت شما هم جز بهترین ها بود
  1. avatar
    بهارنارنج :)
    قشنگ توصیف کرده بود با مامانم گوش دادیم..ادم دقیقا توی همون حال و هوا میبرد
    • avatar
      :)
    • avatar
      سلام
      ان شالله :)
    • avatar
      مبارکه :)
  2. avatar
    علی اسمعیلی
    خیلی فوق العاده بود. :) لذت بردیم.
    خانم ابراهیمی دست مریزاد. 👏🏻👏🏻
    • avatar
      :)
  3. avatar
    زهرا ربانی
    سلاااام روزتون پرحاصل
    دلقک خانم مبارکتون باشه ان شالله همیشه به خوشی😊
    • avatar
      درود
    • avatar
      ان شالله :)
  4. avatar
    تو مسابقه نشد شرکت کنم متاسفانه اما با الهام از صوت خانم دلقک پست جدید رو گذاشتم فک کنم بی ربط نباشه با فضای این موضوع:)
    • avatar
      خیلی هم عالی 
    • avatar
      تشکر
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید