اگر گزینه شما افکار مثبت هست پس حتما صوت رو گوش بدید

اگر گزینه شما افکار مثبت هست پس حتما صوت رو گوش بدید

در کانال ذهن زیبا زندگی زیبا یک سوال از کاربران عزیز پرسیدم با این عنوان که:

به نظر شما کدوم دسته از افراد بیشترین انرژی را در امور کاری صرف میکنند؟

۱) افرادی با داشتن افکار ذهنی مثبت

۲) افرادی با داشتن افکار ذهنبی منفی

۳) افرادی با داشتن افکار خنثی و بی خیال

به خودم گفتم شکی نیست افکار منفی بیشترین رای رو میاره ولی نتیجه نظرسنجی توی ۱۲ ساعتی که گذشت برعکس اون‌چیزی میشد که من فکر میکردم و برام جالب بود :))

جدا از نتیجه و نظر من، اگر شما بودید به کدوم گزینه رای می‌دادید؟ و چرا

شایدم سوالم رو خوب نپرسیدم به هر حال نظر خودم رو دیروز تو کانال گذاشتم و دوست داشتم اینجا هم ثبت کنم، خوشحال میشم به صوت پایین گوش بدید

مخصوصا اگر نظر شما در این سوال افکار مثبت است


دریافت

بعد از گوش دادن این صوت حتما

این ویدیو رو نگاه کنید

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲۰ دیدگاه
  1. avatar
    اخری:)مثبت فکرکردن توبعضی موقعیتا واقعا غیرممکنه..چون داری اذیت میشی..خیلی..
    منفی فکر کردنم آدمو ازپامیندازه..چیزی که من نگرانشم..
    بهترین حالت خنثی بودنه..نه خیلی خوشحال میشن نه ناراحت انچنانی
    • avatar
      :)))))
      یعنی افراد خنثی بیشترین انرژی رو میذارن؟
      اینکه آدم بخواد به زور مثبت فکر کنه که بیشتر شبیه گول زدن خودشه:))
      به نظر من اون مواقعی که تو میگی رو من خودم سعی میکنم ناراحت نکنم ولی هیچ وقت سعی نمیکنم به زور مثبت فکر کنم، تلاشم رو میکنم منفی سراغم نیاد و بعدش برنامه ریزی برای آینده و مثبت فکر کردن نسبت به روزهای خوبی که با تلاش میاد سراغت
      اگر منفی سراغت بیاد یا بخوای الکی به زور مثبت فکر کنی ذهن الکی الکی انرژیش تخلیه میشه
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      گفتی مثبت ها، یعنی مثبت ها انرژی زیادی میذارن؟
      بعدش انگیزه باعث تولید انرژی میشه کسایی که انگیزه دارن همیشه فعال هستند
      پس طبق حرف خودت نتیجه میگیریم که مثبت ها انرژی تولید میکنن ، نه مصرف
    • avatar
      ✌👌
  2. avatar
    خببب من خودم روانشناسم جون میدم برا این بحثا...
    افراد مثبت اندیش انرژی فوق العاده کمی صرف میکنن چون همه چی رو اسون میگیرن اما افراد منفی ... بیشترین انرژی رو صرف می کنن تا به ذهن خودشون فشار بیارن یه چیز بگن که کلن همه چی رو بهم بریزه ..
    • avatar
      ممنونم برای نظرت
      البته همه چی رو آسون میگیرن ایهام داره و شاید بعضی ها فکر کنن که مثبت اندیش خیلی بیخیال هست، ولی خب اینطور نیست یک فرد مثبت اندیش همیشه با داشتن هدف و تلاش سعی میکنه اینده خوبی برای خودش بسازه و چون مثبت فکر میکنه ب خودی خود انرژی تولید میکنه
  3. avatar
    نه من بدخوندم..منظورم اینه اخری ازهمه بهتروکم دردسرتره...البته اگه ادم بیخیالی باشی
    • avatar
      اها :)
    • avatar
      خوشحالم موافقی :)
      و ممنون ک گوش کردی
  4. avatar
    خانوم ربات
    سلام :)
    1
    وقتی فکر میکنم درس خوندنم دیگ فایده نداره خب وقت نمیزارم
    چون عقلم میگ تلاش نکن.
    ولی وقتی میگم من میتونم !! دقت میکنم و بهتر درس میخونم :)
    • avatar
      سلام :))
      اون عقل نیس، شیطونه 😃
      اگر نظرت روی مورد ۱ هست پیشنهاد میکنم فایل صوتی رو گوش کن ;)
  5. avatar
    بله بله این هم نظری است خوشمان امد..
    بابا اسم قشنگ ..خخخخ😂😂😂😂 ولی برای من قشنگ تره😛😛
    • avatar
      :))))
      شکی نیس قشنگه ولی بعد اسم من :))
  6. avatar
    دختر نقره ای
    خب سوال سختیه واقعا مثبت اندیشی گاهی تبدیل میشه به خوش خیالی و حرکت ادمو کند میکنه ولی قطعا نگرش منفی آدم رو به جایی نمی رسونه. من بسته به شرایط مثبت اندیشی یا خنثی بودن رو انتخاب میکنم.
    • avatar
      ممنون برای نظرتون 
      یعنی شما میگید مثبت اندیشی و خنثی بودن بیشترین انرژی رو صرف میکنه؟
      کسی که مثبت اندیش واقعی هست هیچ وقت به خوش خیال تبدیل نمیشه ولی خوش خیال ها گاهی ب سمت مثبت میرن و گاهی منفی؛ و گاهی اینا با رفتارهای ناپایدارشون چهره مثبت اندیشی رو بین آدم ها خراب میکنن چون درک دقیقی از مثبت اندیشی ندارن.
      ممنون میشم صوت رو گوش بدید
    • avatar
      تلاش مگه نیاز به انرژی نداره؟
      انرژی چطوری به وجود میاد؟ با افکار منفی یا مثبت؟
      قطعا با فرکانس های مثبت ب وجود میاد
      پس ب نظرم حرفت نقص میشه
  7. avatar
    منم افکار مثبت رو انتخاب میکنم.
    با هر کی معاشرت کنی بعد چند وقت عین همون میشی 😊
    • avatar
      پس صوت رو گوش بدید لطفا
      بله درسته بوی اطرافیان رو ادم میگیره
    • avatar
      عالیه :)))
    • avatar
      :)
      👌
  8. avatar
    خب واقعا بستگی داره!
    اگه آدم خوشبینی باشید میگین آدم های منفی نگر انرژی بیشتری صرف میکنن چون مدام دارن سعی میکنن نیمه خالی لیوان رو ببینن در حالیکه همه چی گل و بلبله !
    اما اگه آدم بدبینی باشید میگین آدم های مثبت نگر انرژی بیشتری صرف میکنن چون همه ش سعی میکنن چیزیو ببینن که وجود نداره! ینی چیزهای خوب

    ولی بنظر من هر دو کار تو یه سطحن. آسون ترین کار واقع بینیه. اینکه واقعیت رو همونجوری که هست بپذیری و با دیدگاه خودت خرابش نکنی. چیز خوب رو سعی نکنی بد ببینی و چیز بد رو سعی نکنی خوب ببینی. پس انرژی زیادی هم صرف نمی کنی و ...!

    من خودم البته مثبت اندیش نیستم و به خوشبینی هم اعتقادی ندارم و کسایی که میگن مثبت رو کاملا درک میکنم
    ولی خب شما استاد هستید هر چی شما میگین :)
    • avatar
      سلام :)
      خیلی ممنونم برای دیدگاهتون و وقت باارزشی که گذاشتید
      یک:
      شما صوت رو گوش کردید؟ لطفا صوت رو گوش بدید و بگید آیا افراد مثبت نگر انرژی مصرف میکنند یا انرژی تولید میکنن؟
      دو:
      مثل خیلی از اصطلاحات و تعارف رایجی که مردم به اشتباه ازش استفاده میکنن، یکیش همین تعریف مثبت اندیشی هست
      اگر مثبت اندیش واقع بین نباشه چطوری میتونه نیمه پر لیوان رو نگاه کنه، مرز بین نیمه پر لیوان و نیمه خالی لیوان مگر جز واقعیت گرایی چیز دیگه هم میتونه باشه؟
      یک مثبت اندیش باید واقع بین و منطقی باشه تا بتونه مرز بین اون دو نیمه رو تشخیص بده و قسمت مثبتش رو نگاه کنه
      این افراد بی خیال هستند که قدرت تشخیص واقعیت رو ندارن و گاهی سر لیوان و گاهی ته لیوان رو نگاه میکنن
      شما مثبت اندیش رو اینطوری تعریف  کردید، فردی که درواقع سر لیوان رو میبینه، درحالی که ما به این جور افراد تو اصطلاح خودمونی و عامیانه میگیم اسگل :))
      من با این دیدگاه شما مخالفم که میگید "واقعیت رو همونجوری که هست بپذیری و با دیدگاه خودت خرابش نکنی. چیز خوب رو سعی نکنی بد ببینی و چیز بد رو سعی نکنی خوب ببینی"
      پس هنر انسان برای چیه؟ نباید از هنر و قدرت تفکر انسان برای تغییر استفاده کنیم؟ خیلی وقت ها خوبی‌ها و افکار مثبت اندیش دقیقا تو رخدادهای منفی هستند.
      به جمله معروف سعدی توجه کردید؟  "لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان"
      :)

      راستی دوست داشتید این مقاله رو بخونید تعریف خوبی از مثبت اندیشی میده
  9. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام
    خوبم 😊
    افراد منفی شاید انرژی بیشتری رو مصرف می‌کنند همانطور که افراد مثبت انرژی بیشتری تولید میکنند


    • avatar
      سلام
      عالی مثل همیشه خوبی ;-)
      کاملا درسته و باهات موافقم :)
    • avatar
      باشه :)
  10. avatar
    کاش یه روزم خبر مرگ من پخش شه تو شهر ... فک میکنین کسی ناراحت شه ؟؟؟؟؟
    بهاره جون .... روحت شاد .
    تو مردی ولی من زنده م و مردگی می کنم .
    • avatar
      :/
      گفتم عزیز بهاره به رحمت خدا رفته نه خوده بهاره
      انکه آدم بخواد از خدا که بمیره گناهه و ناشکری
      شکر که فرصت خدا بهمون داده و دستمون کوتاه نیس
    • avatar
      سلام ممنون از شما
      ما لینک گذاری تو سایتمون نداریم
  11. avatar
    نظری از خودم ندارم اما با حرفاتون موافقم

    شاید بعد از روز ها لازم باشه :)
    • avatar
      آفرین ب این لبخند :))
      خوشحالم کردی
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید