این ۱۷ دی اون ۱۷ دی نیست + درد و لذت و رشد ۱۰۰ در صدی

سال پیش بود ترم‌های اخر دانشگاه، به شدت برام عذاب‌اور بود. توی یک قفس بودم و همش به فکر کسب و کارم که چطور رشد بدم و چی کار کنم. به سختی، تمام ذهنم رو میتونستم تمرکز بدم تا بهترین زمان‌های عمرم رو بدم به درس های مزخرف این نظام آموزشی ناکارامد.

حالا از ۱۷ دی تا این ۱۷ دی سال ۹۷ خیلی چیزها عوض شده. رشد درآمد نسبت به سال پیش ۱۰۰ برابر شده، تعداد کسانی که الان دارن در این کسب و کارم کار میکنن ۳ برابر شده، و مهم تر از همه دانش مفید و کاربردی که کسب کردم هم ۱۰۰ برابر بیشتر از اون ۴ سالی هست که در دانشگاه بودم.

تجربه‌های تدریس به شکل خصوصی و عمومی در دانشگاه‌های معتبر ایران و همینطور همکاری با برخی شرکت‌های بزرگ ایران و مدیریت یک تیم جوان ولی پرانگیزه و جنگجو، یک سال عالی ساخته.

هر چند اگر گفته میشه عالی به این معنی نیست که نشستم و همه اینا خودشون اومدن. نه اینطور نیست.

وقتی شب ها توی دفتر بخوابی، توی حموم همش فکرت این باشه که چطور فردا رو بهتر کنی، توی تفریح جواب مشتری‌ها رو بدی، غذا خوردن با کار کردنت یکی بشه و انقدر کار کنی که درد کار رو دیگه حس نکنی چون بدن بی حس شده و یا در هر لحظه ۵ تا کار انجام بدی و همش درگیر یاد گرفتن، یاد دادن و عمل کردن باشی، میتونی انتظار داشتن یک نتیجه خوب رو داشته باشی. اگر سختی ها رو کشیدم ولی حسش نکردم به لطف نگاه مثبتم بوده. اگر تهمت و نامردی رقبا در کسب و کارم رو نادیده گرفتم به لطف پیشبینی های منطقی و البته مثبتم بوده.

مثلا وقتی به همکار همیشه همراهم میگم ماه بعد حقوق انقدر میشه، اول تعجب میکنه و بعد اخر ماه حسش میکنه. اینا همه نتیجه تلاش + تفکرات مثبت است.

موفقیت درد داره و تفکرات مثبت باعث میشه کمتر درد بکشی :)

هر تلاشی هم به موفقیت شما رو نمیرسونه وگرنه آب تو هاون کوبیدن هم یک جور تلاشه

میدونم و ایمان دارم که سال بعد همین موقع ۱۷ دی ۹۸ رشد ما نسبت به ۱۷ دی سال ۹۷ صد برابر خواهد شد. کاری که کردیم رو دوباره ولی با قدرت بیشتر تکرار خواهیم کرد.

ممنون از اینکه خوندید.

براتون ارزو میکنم بهترین روزها رو برای خودتون بسازید.

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۲ دیدگاه
  1. avatar
    سلام
    وبلاگنویسی نوعی رسانه ی کوچک است
    وبلاگ دنیای یک انسان چپ دست با قرار دادن نظرسنجی درباره ی طلاق قصد دارد که علت طلاق را ریشه یابی کند و کمک کوچکی به جوانان مجرد کند ، در صورت تمایل نقطه نظر یا تجربه ی تان را در پست نظرسنجی بفرمایید
    متشکرم
    • avatar
      سلام پاسخ داده شد.
  2. avatar
    سلام
    واقعا خوش به حالتون...
    بنده مس دوی بیش اندازه داشتم.حتی صد درصد...
    روز به روز هم بر افکار منفی ام افزوده میشه
    • avatar
      سلام.
      دوی چی هست؟ نفهمیدم
      منشا افکار منفی شما فکر میکنید از کجا است؟
  3. avatar
    بهارنارنج :)
    به به دمتون گرم..مرسی از حس خوب
    ماهم خوبیم مرسی😁
    • avatar
      قابل نداره این حس خوب.
      خداروشکر که خوبید. بیشتر خوب باشید :))
    • avatar
      سلامت باشید خانم معلم :)
  4. avatar
    هیوا جعفری
    سلام مدتی بود پست نمی گذاشتید و با چه پست پر انرژی ای برگشتید. همیشه موفق بمونید :)))
    • avatar
      سلام
      هر روز به فکر پست گذاشتن بودم :)
      پیش نویش زیاد دارم.
      تشکر و همچنین شما 
  5. avatar
    سلام
    یعنی اشتباه تایپی...
    پس روی منظورم بود.
    نمیدونم.به هر در زدم ولی...
    • avatar
      مقاله های مثبت اندیش باش ما رو بخون. خیلی خوبه. نزدیک به ۳۵ مقاله پیوسته و آموزشی
  6. avatar
    سلام
    یه نگاه گذرا انداختم باز مطالعه شون میکنم.
    جالب اینکه همه اون عنوان ها رو دارم ولی در عمل...
    • avatar
      سلام. وقتی در عمل نداری پس میشه گفت داشتن عنوان ها ارزشی نداره.
  7. avatar
    سلام
    مشکل من افکار خودم نیست..
    چون به نظرم خیلی مثبت اندیش هستم.
    مشکل من اینکه من افکار بقیه افراد حس میکنم.خصوصا الان اکثر افراد دوروبرم افکارشون به شدت منفی هست..
    • avatar
      سلام
      مشکل دقیقا همین هست. من هم مثل شما تقریبا ۴ سال پیش فکر میکردم. شما تا وقتی قبول نکنی مشکل از خودته همش میگی بقیه بقیه بقیه.
      تو باید مسئولیت کل حالت رو به عهده بگیری کاری که من چند سال پیش کردم درحالی که اطرافیانم نگاه های به شدت منفی دارن. حالا بعد این مدت میتونم بگم به شکل اتوماتیک این نگاه های اطرافیانم کم شده و شاید کم شده ولی سمت من نمیان. در کل چیز عالی هست 
      کتاب هدف برایان تریسی رو بخونید. معجزه است این کتاب
  8. avatar
    سلام
    بنده بقیه مقصر نمیدونم.
    فقط یه مثال براتون میزنم.
    بنده اتاقم جدا از هست،یعنی درش هم جدا رو به حیاط باز میشه،قبلا قفل نداشت یعنی ده سال قبل ،خوب گاها تنها میخوابیدم ولی فرق با الان مشغولیت داشتم بعد هم نمیگذاشتم کسی رو فکر اثر کنه،بنده همون فردم،مدتی فکر میکردم قرار یه نفر شب وارد اتاقم بشه.تا با یاد اوری اون چند سال قبل برطرف شد،تازه گی فهمیدم .این طرز فکر غلط مادر بودا بهم القا میشه.نه خودم.
    والا بنده هر جای اشتباه کنم اول تو وجود خودم دنبالش میگردم.
    • avatar
      سلام. من متاسفانه دقیق مشکل متوجه نشدم. ما در حد سوادی که داریم مشاوره هم میدیم در قالب گفتگو. میتونید تماس بگیرید.
  9. avatar
    چقد خوب و خوشحال کننده...

    باید روزای خوبی بسازم دقیقا
    • avatar
      :)
      اوهوم، روز خوب عاشق ما نیست بیاد. باید ساخته بشه
  10. avatar
    سلام
    تشکر ا
    ولی بنده تلگرام ندارم.علاقه هم به نصبش ندارم
    • avatar
      سلام
      خواهش
      اجبار به کاری نیست. هر جور تمایل دارید. تلگرام یکی از راه های ارتباطی هست. دفتر تلفن هم داره.
      موفق باشید.
  11. avatar
    زهرا ربانی
    درود بر شماااااا
    سال دیگه همین موقع ها منم داخل دانشگاه هستم
    خییییلی حس خوبی بهم میده وقتی بهش فکر میکنم
    • avatar
      سلام :)
      بسیار عالی 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید