۹

بالاخره رها شدیم - ۴ سال رفتیم ۳ ساله جمع شد

بالاخره رها شدیم - ۴ سال رفتیم ۳ ساله جمع شد
.
بالاخره رها شدیم.
۴ سال رفتیم دانشگاه ولی ۳ ساله جمع کردیم.
رشته فنی باشی میدونی بازار کار همخونی با درس‌های دانشگاه نداره، به نظرم ۹۰ درصد درس‌هاش اینطوری اند، زمان‌ها و فرصت‌های زیادی رو به خاطر رفتن به دانشگاه از دست دادم مثل پیشنهاد کاری که سال پیش سایت تخفیفان بهم داد و یا پروژه های خوبی که مجبور شدم رد کنم. ولی مهم نیست، مهم اینکه نباید مثل خیلی ها جامعه و اقتصادش و همینطور سیستم آموزشی ناکارآمد این نظام رو بهونه برای تلاش نکردن یا کم تلاش کردن بکنم، بودن بهونه‌های این شکلی بیشتر شبیه خودزنی در درونمون هست، بهتره آدم تو بهونه‌های واهی و ساختگی زندگی نکنه که زیرپاش پر از هواس، دنیای واقعی بهتره.
هرچند نگران فرصت دیگه نیستم چون خودم در زمان و مکان مناسب فرصت میسازم.
خلاصه‌ای از وضعیت ترم در بازه‌های سالانه:
سال ۹۳/۹۴ : انتخابی ۳۷ واحد قبولی هیچی 😄
سال ۹۴/۹۵ : انتخابی ۵۱ واحد قبولی ۵۱
سال ۹۵/۹۶ : انتخابی ۵۶ واحد قبولی ۵۶
سال ۹۶/۹۷ : انتخابی ۴۱ واحد قبولی ۴۱
سال اول دانشگاه شاید مهم‌ترین سال بین ۴ تا بود چون تغییرات زیادی ایجاد شد و فقط ظاهرش بد بود، ظاهرم که مهم نیست باطن مهمه ;-)
راستی این پست درباره ۳۶ واحد حذف کردنم صحبت کرده بودم رو یادتونه سال پیش که گفتم خواهم ترکوند؟ خب انجام دادم :)
و اینکه حواسم نبود ۳۷ واحد حذف کرده بودم ولی ۳۶ واحد گفتم توی اون پست :))))
خلاصه شکر و براتون بهترین‌ها رو ارزو میکنم

راستی نزدیک ۲۵ تا نظر فقط درباره قالب بیان دارم که وقت نشد پاسخ بدم و نمیشه تک تک جواب بدم، شرمنده، هفته آینده یک ویدیو آموزشی میدم درباره نحوه استایل دهی کلی این قالب
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      تشکر از شما :)
    • avatar
      سلامت باشید
      تازه استراحتم بعد از ۴ سال تموم شد :دی
    • avatar
      پاینده باشی جوان :)
  1. avatar
    مبارکه و خدا رو شکر که خودتون دست به آچارید و اعصابتون خورد نمیشه بابت بیکاری و ...
    • avatar
      ممنون
    • avatar
      ممنون :)
  2. avatar
    علی محمدرضائی
    متاسفانه اون پست رو یادم نیست والانم موقعیتم جورنیست که ویس گوش بدم...
    اگه میشه به طورخلاصه توضیح بدید...
    درکل هم بهتون تبریک میگم
    • avatar
      سلام ممنون، ۲۰ دقیقه صوت رو نمیشه خلاصه کرد خودش کلی متن میشه :)
      هر موقع فرصت کردید گوش بدید.
  3. avatar
    سلام.تبریک به شماباآرزوی بهترینا درمراحل بالاتر پس شیرینی چی میشه؟؟؟😊😊
    • avatar
      سلام :) مممنون
      شیرینی چی هست اصلا؟ :دی
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید