۶

بدترین قسمت زندگی - بهترین قسمت زندگی

بدترین قسمت زندگی - بهترین قسمت زندگی

بهترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و جالب آن است که انتظار میتواند بدترین قسمت زندگی هم باشد

مرز بین این انتظارها شاید زمان باشد، حتی اگر صبر خوبی داشته باشی زمان قدرت به چالش کشاندن صبر را هم دارد

 

پوریا آریافر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۶ دیدگاه
  1. avatar
    من هرموقع انتظار چیزیو میکشم خوابم میگره....خوابم میبره...

    انتظار هرچیزییییزیو.....

    همیشه ترجیح میدم منتظر هیچ کس و هیچ چیز نباشم...
    • avatar
      کار خوبی میکنی :)
  2. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام خوبی رفیق ؟
    انتظار برای من خیلی زیاده کلاً زیاد انتظار میکشم و سریع هم به هدفم میرسم ممنون
    • avatar
      سلام
      ممنون ب خوبیت :)
      چ خوب 
      ان شالله همیشه همینطور باشه :)
  3. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام 😶😶 خوبی ؟
    ناراحتم ناراحت
    دیشب رفتم رستوران روبه روی رستوران یه خودروی میلیاردی . میلیاردی پارک بود
    و در کنار رستوران یه کودک هشت ساله با مقداری واکس کاسبی میکرد در حالی که روبه روی آن خودرویی میلیاردی پارک بود
    تبعیض یعنی این 😓😓😭😢
    • avatar
      سلام
      چی بگم :)
    • avatar
      اره ممکنه انتظار کشیدن عذاب آور باشه
  4. avatar
    گاهی انتظار اتفاقی که خودمون هم میدونیم اتفاق نمیفته خیلی سخت و تلخه ...

    سالهاست منتظرم منتظر بیدار شدن...
    سالهاست منتظرم منتظر فراموش کردن...
    سالهاست منتظرم منتظرخندیدن...
    سالهاست منتظرم منتظر خوب شدن...
    سالهاست منتظرم منتظر اینده...
    سالهاست منتظرم منتظر ادم شدن...
    سالهاست منتظرم منتظر درس عبرت یاد گرفتن...
    سالهاست منتظرم منتظر مثل خدا شدن ...
    منتظرم تا از خواب غفلت بیدار شوم .
    منتظرم تا گناه کردن را فراموش کنم .
    منتظرم تا به گناه بخندم ومسخره اش کنم .
    منتظرم تا بد بودن را کنار بگذارم و خوب شوم.
    منتظرم تا اینده را با حالم بسازم .
    منتظرم تا درس انسان بودن را دوره کنم درسی که سالهاست یادم رفته.
    منتظرم تا از گذشته خودمو از حال دیگران درس عبرت بگیرم.
    منتظرم تا خودم را فراموش کنم و فقط خدارا به یاد بیارم ...

    درسته گاهی انتظار خوبه و گاهی سخت
    خوب بود خیلی. سپاس فراوان.
    • avatar
      :)
      لبخند به نظرم بعضی وقت ها کامل ترین جواب هست
    • avatar
      حرفی نیست :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید