۲

برای خود ارزش قائل شوید

برای خود ارزش قائل شوید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 69

برای خود ارزش قائل شوید

یکی از بهترین راه هایی که میتوانید اعتماد به نفس و عزت به نفس خود را افزایش دهید این است که برای خود ارزش قائل شوید. یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید و از هرچیزی که دارید، سپاس گزار باشید. هیچگاه اجازه ندهید که دیگران بخواهند شما را در برابر کسی کوچک و یا تحقیر کنند. به دیگران اجازه ندهید که به راحتی بتوانند از فیزیک بدنی شما ایراد بگیرند و خودشان را برتر از شما جلوه دهند. یکی را میشناختم که بخاطر حرف مردم عمل لیپوساکشن (نوعی عمل زیبایی است که جراح، چربی های اضافی را از بدن شخص خارج میکند.) کرده بود و بعد از آن دچار عوارض بدی شده بود. خود او میگفت: آنقدر دیگران به من گفتند چاق هستی که اعتماد به نفسم به صفر رسیده بود.

آیا اشخاصی که دوستانشان را اینطور کوچک میکنند، دوستان واقعی هستند؟ همیشه به دنبال راهی باشید که دیگران بدون هیچ چشم داشتی دوست داشته باشند در کنار شما باشند و از بودن با شما احساس آرامش بکنند. اگر در اطراف خود شخصی وجود دارد که به شما زخم زبان میزند این اشتباه او نیست بلکه اشتباه شما است که با ایشان رفاقت خود را ادامه داده‌اید. هیچگاه با افرادی که به دنبال دردسر و جنجال هستند رابطه نداشته باشید و برای خود ارزش قائل شوید. برای دیگران هم در رابطه هایتان ارزش قائل شوید و هرگز کسی را از خود نرنجانید.


قدم 69 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      ;-)
    • avatar
      برای همین ما دوره هاش رو برگزار کردیم :)
      اگر لازم میدونید میتونید بخونید
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید