۱

برای خود یک الگو داشته باشید

برای خود یک الگو داشته باشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 41

برای خود یک الگو داشته باشید
از شما میخواهم برای خود یک الگو را انتخاب کنید. شخصی که شما دوست دارید در آینده بمانند او شوید. زمانیکه شما میدانید شخصی قبل از شما به آرزویتان رسیده است سختی راه برایتان کم خواهد شد. من به شما پیشنهاد میکنم تا جایی که میتوانید الگوی خود را ایرانی، انتخاب کنید البته هیچ ضرورتی برای این کار نیست ولی استانداردهای کشوری در رسیدن به خواسته، تفاوت های زیادی بوجود می آورند. برای نمونه اگر الگوی شما فردی است که در آمریکا زندگی میکند نباید فراموش کرد استانداردهای کشور ما با آن کشور بسیار متفاوت است. زمانیکه من به شما میگویم تا جاییکه میتوانید الگویتان را ایرانی انتخاب کنید دلیلش این است: شخصی که در کشور ما و شاید هم در شهر شما به موفقیت رسیده خیلی قابل درک تراز شخصی است که در آلمان به موفقیت رسیده. زمانیکه شما میبینید شخصی در دانشگاه شما درس میخوانده و یا شما او را میشناسید حالا به موفقیت رسیده، اولین چیزی که به خودتان خواهید گفت این است: من هم میتوانم، زیرا او هم در شرایط من بوده. اگر شما پی ببرید الگوی زندگیتان چه کارهایی را کرده که به موفقیت رسیده و شما همان کارها را بکنید؛ به زودی به موفقیت مشابه خواهید رسید. شما باید به اندازه الگوی زندگیتان زحمت بکشید ولی در این میان خود واقعیتان را هم کشف کنید و در آن صورت شما تبدیل به یک الگوی جدید برای دیگران خواهید شد. همین حالا اطلاعات خودتان را نسبت به الگوی زندگیتان، افزایش دهید و بدانید که شما با او هیچ فرقی نمیکنید.


قدم 41 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    الگوی من ی انسان است او وجود خارجی ندارد اما ان انسان همان جوری است که خدا و بسیاری ازمردم ازاو راضی هستند و دوستش دارند خب این نظره منه :)
    • avatar
      خوبه :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید