۲

برای موفقیت مبارزه کنید

برای موفقیت مبارزه کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 76

برای موفقیت مبارزه کنید


تفاوت زیادی است بین شخصی که برای موفقیت مبارزه میکند و شخصی که فقط مبارزه میکند. بیشتر از 90 درصد از انسانها روش زندگیشان این است که فقط زندگی کنند نه اینکه در زندگی موفق شوند.

آیا شما برای موفقیت در حال مبارزه هستید؟ آیا شما موفق شدن را برای از ما بهتران تصور میکنید؟ آیا از مبارزه کردن ترس دارید؟ رقیبهای شما چه کسانی هستند؟ آیا آنها از سیاره دیگری آمده‌اند؟ برای چه به این راحتی تسلیم ترسهای خود میشوید در صورتی که آنها هیچ وجود خارجی ندارند؟ برای چه فکر میکنید، موفقیت خودش بوجود می‌آید؟ آیا منتظر نشسته‌اید که ترسهایتان، خود به خود از بین بروند؟ ترس‌های شما هر روز که می‌گذرد در حال بیشتر شدن است تا کمتر شدن؛ درست بمانند سوراخ ریزی که آب از آن نفوذ کرده و لحظه به لحظه در حال بزرگ شدن است. نگاهی به اشخاصی که سنشان از 50 سال گذشته است بیندازید بدون شک، بیشتر آنها بمانند زمانی که سنشان 20 و یا 30 سال بوده حاضر نیستند برای هدف دوران جوانی خود مبارزه کنند که البته این کار هم درست نیست. آنقدر به دنبال قول و یا حرف دیگران نباشید و فقط کار خودتان را بکنید. تا زمانیکه زنده هستید مبارزه کنید و دست از آن بر ندارید. هر شکستی که بخورید قویتر خواهید شد پس در واقعیت، شکست معنایی ندارد و همان تجربه است که ما اسم جدیدی روی آن، گذاشته ایم. تلاش خود را بیشتر کنید بخصوص زمانیکه دیگران در خواب هستند.


قدم 76 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      همینطور خواهد بود :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید