۶

بهتون نمیگم ان شالله ذهن زیبا داشته باشید

به اون میزانی که نبرد و شرایط در زندگی مشکل تر باشه، پیروزی و موفقیت هم درخشان تر خواهد بود، من باور دارم به این موضوع، شما هم بارو دارید؟

باور دارید که اگر مشکلات بزرگی دارید به این معنی هست که آدم بزرگی هستید؟ بیاید کمی متفاوت و برعکس نگاه کنیم، من آدم بزرگ و موفقی هستم چون مشکلات بزرگی دارم :)

به باورهات شک نداشته باش ولی همیشه به شک هات باور نداشته باش. سعی کن خودت رو دست کم نگیری، مشکلات رو اگر با نگاه مسئله ببینی دیگه همه شون قابل حل است، نسبت به خودت غیرت داشته باش، نسبت به توانایی هات غیرت داشته باش، برای زمانی که خدا بهت داده غیرت داشته باش
هدرش نده. نمیتونی نگه داری ولی خوب خرج کن

بهتون نمیگم ان شالله ذهن زیبا داشته باشید، ولی بهتون قول میدم که اگر پشتکار داشته باشید و اصولی شروع به مثبت فکر کردن کنید و به سمت خوب تغییر کنید حتما میتونید ذهن زیبا داشته باشید.
حالا ان شالله بهتره یا حتما؟ :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۶ دیدگاه
  1. avatar
    بهارنارنج :)
    جفتش یکیه:)
    چون مفهوم ان شاالله اینه اگر خدا بخواهد..
    وخدا هیچوقت نا امیدی بندشو نمیخواد


    خیلی دوست دارم شرکت کنم اما ازون جایی که یک کمال گرام و به یه داستان و بیان معمولی قانع نیستم وددو چون خیلی درگیرم هنوز موفق نشدم:|
    • avatar
      شکی نیست توی این موضوع که خدا ناامیدی بندش رو نمیخواد ولی خب چرا همه بنده ها الان جایگاه یکسانی ندارند؟ چون خودشون نخواستن. پس ان شالله به معنی تضمین نیست ولی وقتی حتما باشه و تلاش کنه قطعا به نتیجه میرسه و خدا هم که همیشه همراهش هست.

      لازم نیست داستان خیلی شاخی باشه. معمولی هم باشه خوبه. خیلی ها در حد یک خط یا دو خط شرکت کردن. البته بعضی ها هم سنگ تموم گذاشتن
      فعلا ۲ هفته ای فرصت هست
  2. avatar
    اوهوم
    فک کنم تو این موارد قبل اینکه خدا بخاد باید خودمون بخوایم اون کار رو..
    • avatar
      درسته
    • avatar
      :)
  3. avatar
    درسته حل مسائل پیچیده و بزرگ همیشه شیرین تره، مث مسائل ریاضی :)))))
    حتما میتونیم:)
    • avatar
      اره مخصوصا دیفرانسیل 😂
  4. avatar
    انشالله این (حتما ذهن زیبا داشته باشیم)زودتر نصیب همه بشه

    حتما : ی کلمه است که تقریبا برای ما حکم اجبار و شاید گاهی ارزو ...باشه که خودمون میخواهیم. و ...

    انشالله : شاید گاهی پشتش یک توکل باشه .به نظرم ینی کار را به خدا میخواهیم بسپاریم البته در کنار تلاش والبته گاهی دیدم بعضی از مردم انشالله را همان شکل دیگر امین میدانند.

    و شاید باید هردو را گفت .

    بازهم به نوع تفکرات انسان ها بستگی داره .

    وشاید باید بگیم (حتما ذهن زیبایی خواهیم داشت انشالله ).
    • avatar
      درسته به نوع تفکر انسان بستگی داره. البته من موافق این نظرت نیستم :)

  5. avatar
    عالییییییییییییییییییییییییی بود ممنون از شما آقای ذهن زیبا🌹🌹🌹
    • avatar
      پایدار باشید
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید