در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۷ دیدگاه
    • avatar
      بله :)
    • avatar
      عه اره
      زیاد اشتباه میکنم 
      پیر شدیم دیگه :)
    • avatar
      مرگ سراغ همه میاد 
      فقط دیر یا زود داره
      حق خودت ندون چون خدا خواسته باشی و باید به این خواسته احترام گذاشت
  1. avatar
    ولی من میگم مرگ.مث همه اون نعمتها...که خدابهمون داده لذت بخشه.والبته مث همه ی حکمتهاش سرشارازحکمته.من همشودوسدارم :)
    • avatar
      درسته :)
      اگر برات خیلی لذت بخش هست میخوای ب خدا بگم سریع کارت رو یه سرِ کنه؟ :)))))
  2. avatar
    خخخخ..دیوونه
    دلتون.میاااد؟اونوقت من دیگ نیستم بیام اینجانظربدما:(
    • avatar
      شوخی بود :))
      خدانکنه :)
      ان شالله همیشه سالم و شاد باشید در کنار همسرتون با طول عمر مفید :)
      ممنونم که نظر میذارید و سر میزنید :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید