تابلو آرزوها چه میکنه با من

تابلو آرزوها چه میکنه با من

«میلتون» با وجود اینکه نابینا بود، می‌نوشت.

«بتهوون» در حالی که ناشنوا بود آهنگ می‌ساخت.

«هلن کلر» در حالی که نابینا و ناشنوا بود سخنرانی می‌کرد.

«رنوار» در حالی که دست هایش دچار عارضه رماتیسمی بود، نقاشی می کرد و مجسمه ساز مکزیکی بعد از قطع دست راستش، ساخت مجسمه ای را که آغاز کرده بود با دست چپ به پایان رساند.

و پوریا آریافر درحالی که منفی‌گرا بود مثبت فکر میکرد

خخخخ این اخری شوخی بود :))


آدم‌ها علیرغم نابینایی، ناشنوایی، معلولیت، پیری، فقر،کم سنی، مشقت یا بیسوادی بر سختی‌ها غلبه می‌کنن، از بقیه پیشی میگیرن، و هر روز تلاش میکنن تا به هدفی که تعیین کردن نزدیک بشن، ببین نزدیک بشن نه اینکه برسن، خیلی این دو نگاه با هم فرق داره، تلاش میکنی نزدیک بشی یا تلاش میکنی برسی

من اولی رو ترجیح میدم

من و شما هم میتونیم علیرغم سختی‌ها و مشکلات به هدفمون نزدیک تر بشیم، به شرطی که به اهدافمون باور داشته باشیم، شک نکنید میرسیم، هیچ گاه نباید به باورهامون شک کنیم و به شک‌هامون باور کنیم

یادش بخیر، ۶ سال پیش یک تابلو آرزوها درست کردم و حدود یک سال پیش توی اسباب‌کشی‌ها پیداش کردم :)

نگاه کنید:

تابلو ارزو

وقتی نگاهش میکنم خندم میگیره که چرا انقدر ارزوهای کوچک کردم :)  پشیمون نیستم چرا که اون موقع این ارزوها برای من واقعا دست نیافتنی بود و از طرفی بهم در عمل ثابت کرد باورهام قالب لمس هستند. ۶ سال پیش که این تابلو رو درست کردم تقریبا ۲ تا ۳ سال بعدش خیلی بیشتر و حتی بهتر از اون چیزهایی که در تابلو آرزوها هست به دست اوردم، الان ۲ تا لپ تاپ قوی و یک Surface Pro دارم به جای یک گوشی دو تا گوشی خوب دارم، به جای یک هارد، سه تا هارد یک ترا دارم و ... :)))

از تمام این ابزارها دارم به شکل مفید استفاده میکنم و برای رسیدن به این ارزوها بهش فکر کردم، تلاش کردم و سعی کردم از دیروز بهش نزدیکتر بشم، اینطوری نبود که بهم تقدیم کنن.

الان دارم یک تابلو آرزوی خیلی بزررررگ و حساب شده درست میکنم و باور دارم که در آینده نزدیک بهش خیلی نزدیک میشم و حتی ممکنه فراتر برم، از من همه کار برمیاد، در تاریخ ۳۱ مرداد ۹۶ این خط این نشون ;-)

 


امام علی (ع) چه زیبا فرمودند:

جهان هر کس به اندازه وسعت فکر اوست

و اینکه:

گاه تنهایی زاییده افکار تو هست و بس گاه تنهایی نگاه تو ب اطراف هست و بس گاه تنهایی سکوت تو در بین شادی هست و بس هر چه هست از توست و بس

 

شما تا حالا تابلو ارزو داشتید؟ دوست دارید یکی بسازید؟ امتحانش مجانیه ها ;-)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۲ دیدگاه
  1. avatar
    من تا حالا نداشتم. ولی جالبه به نظرم. درستش میکنم ولی سعی میکنم توجه نکنم چقدر دست نیافتنی ان بعضیاش. چون امیدوارم ۵ سال بعد منم به کوچیک بودنشون بخندم ؛)
    • avatar
      اره کار خوبی میکنی، اصلا فکر نکن چقدر دست نیافتنی هستند :)
  2. avatar
    خیلی وقتا همینطوریه یه مدت که میگذره میبینی آرزو هایی که قبلا داشتی چ کوچیک و دست یافتنی بوده:)
    ولی دست یافتن به همون ها هم شیرین و لذت بخش هست
    • avatar
      اره درسته، شیرینه و لذت بخش :)
  3. avatar
    در مورد تابلو آرزو مطالبی زیادی شنیدم ... راستش به نظر جالب میاد اما تا حالا متقاعد نشدم که ازش استفاده کنم ... عجیبه ... باید بیشتر روش فکر کنم ...
    • avatar
      شاید علت اینکه متقاعد نشدی هنوز بسازی اینکه زیاد روش فکر کردی، عمل کن :)
  4. avatar
    سلام من تا حالا نداشتم ولی خیلی جالبه و دوس دارم داشته باشم ولی نمیدونم چی میخوام😅
    البته پیش اومده که دلم یه چیزی میخواست و بعدا بهش رسیدم ولی شاید دیر متوجهش شدم.
    و اینکه آره از شما همه کار برمیاد و آفرین به شما:)
    • avatar
      😅
      نمیخواستی بری ایتالیا یا برزیل؟‌:)))))
      قطعا دوست داری در آینده موفق باشی اونم کنار بچه و شوهرت 
      همین ها رو میتونی تابلو ارزو کنی، داشتن زندگی خوب :)
    • avatar
      :)
  5. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام
    ببخشید بعد این همه وقت بهت سر زدم البته میومدما اما نظر نمیدادم
    چقدر که این پست واقعی هست
    یعنی اگه کسی این حرفا رو جدی بگیره و بره سمت آرزو هاش بهشون میرسه منم تازه به یکی آرزو هام رسیدم دیدم کوچیک بود
    اما قبلا بزرگ
    بخاطر همین قدر شو دارم و دوباره آرزو میسازم
    ممنون که این قدر سایت خوبی دارید
    • avatar
      سلام حسن عزیزم 
      دلمون برات تنگ شده بود :)
      خوشحالم سر میزنی و خوشحال تر شدم که به چیزی که دوست داری رسیدی
      اره دقیقا درسته باید قدر ارزوهایی که الان برامون کوچیک هستند رو بدونم چرا که پشت این ارزوها، زمان ، انرژی و وقتی هست که گذاشتیم و اونا ارزش خاصی دارن
      خوشحالم که سایت برات مفیده :)
  6. avatar
    سلام روزتون پرحاصل
    جالبه و فوق العاده........😊😊
    شایدمنم ی تابلو درست کردم....اگه درست کردم عکسشوبراتون میفرستم.
    یکم کنجکاوشدم هدف الانتون برا چند سال دیگه رو بدنم😏
    • avatar
      درود بر تو 
      حتما بساز، شاید رو ولش کن :)
      دیگه دیگه :))
    • avatar
      قابل نداره :))
  7. avatar
    چه قدر زیبا گفته موافقم با همه حرفاش از این به بعد سعی خودمو بیشتر میکنم
    • avatar
      امام علی (ع) ؟
      بله حرف‌هاش حرف نداره :)
  8. avatar
    ی چیز عجیب بگم
    اینکه
    با اینکه داخل سایتم اما بازم دلتنگ سایتم نمیدونم چیه اما شبیه دلتنگیه ❗❗

    بله گاهی بعضی ارزوها بزرگ هستن و در عین حال کوچک هستن اما بازم چه کوچیک چه بزرگ ارزو هستن و ما بیشتر اوقات رسیدن به ارزوهامون هدف زندگیمون هستن و زندگی باهدف معنی داره
    نمیدونم ایا ؟؟
    خلاصه که مطلب مفید و جالبی بود
    خوشحالم که خوشحالین
    😉☺
    • avatar
      دیگه سایت بهت ساخته ;-)
      اره درسته
      منم خوشحالم که خوشحالین :))
  9. avatar
    خیلی مطالبتون عالی بود منم تصمیم رو گرفتم امشب درستش می کنم
    • avatar
      درود بر شما
      لطفا ما رو هم در جریان بذار و اگر شد برامون تابو ارزو رو بفرست

  10. avatar
    هرادمی در زندگی اش یک ارزو دارد که همیشه برایش ارزو میماند..
    • avatar
      مخالفم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید