۳

تولدت مبارک سردار

اگر از من تعریف کردند و گفتند « مالک اشتر» و من باورم شد؛سقوط می‌کنم، اما اگر در درون خودم ذلیل شدم خداوند مرا بزرگ می‌گرداند. ۹۶/۱۰/۲۳

سردار قاسم سلیمانی

امروز تولد این سردار بزرگ است کسی که همیشه خودش در خط مقدم با سربازهاش هم رزم هست و تنها تکیه گاهش خداشه. آموزه های او بیش از اینکه تاکتیک های نظامی بی نقص باشه، اخلاق بی نظیرش هست که باعث شده بهش بگن سردار دل‌ها

و وقتی در بیت رهبری بود مردم بهش لقب مالک اشتر رو میدادن و بلند شعار میدادن که بعدش سردار جمله بالا رو گفت.

خوشحالم خیلی ها هم نظر مثبتی نسبت به این سردار دارن، ویدیو زیر رو ببینید :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      :)
  1. avatar
    حالا یه سردار سلیمانی هست که قول میده و عمل میکنه بر عکس خیلیاااا ..

    توولدشون مباااارک خدا سایشو برا ملت حفظ کنه:))
    • avatar
      دقیقا :)
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید