۲

تکرار مادر تمام مهارتها و باورها است

تکرار مادر تمام مهارتها و باورها است

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 79

تکرار مادر تمام مهارتها و باورها است


آیا میدانستید شما میتوانید با تکرار، هرچیزی را خوب یاد بگیرید و در آن به صورت یک نابغه از دید دیگران شوید؟ برای یادگیری هر چیزی، هیچ فرمول خاصی و یا رازی بجز تکرار وجود ندارد. خود شما تا به حال خیلی از مهارتهایی را که دارید با تکرار به دست آورده اید. مانند: رانندگی. تمامی ما این تجربه را داشته‌ایم که تکرار میتواند بهترین روش و معلم باشد. جایگاه تکرار از علم هم بالاتر است زیرا اشخاصی که علم را به شکل امروز درآورده اند این کار را با تکرار و خطا کرده اند. شما میتوانید به هر علمی و یا مهارتی خودتان را به سطح فوق پیشرفته برسانید و تنها راه این کار تکرار و تکرار است. شما میتوانید با تکرار کردن جمله هایی به خود که حتی در زمان حال هم واقعیت ندارد آنها را تبدیل به واقعیت برای خود و دیگران کنید. اگر شما هر روز به خودتان بگویید من زیبا، جذاب و با اعتماد به نفس هستم در آینده ای نزدیک شما از دید خودتان و دیگران آنطور که گفته بودید خواهید شد. شما دیگر نیازی نیست از شروع کاری هراس داشته باشید و یا اینکه بگویید من به درد این کار نمیخورم تنها کافی است که ایمان داشته باشید با تکرار، به هرچیزی که در تصورتان است خواهید رسید. اگر شما تکرار را در هرکاری که عاشقش هستید به کار بگیرید هرروز که میگذرد معجزه یادگیری را خواهید دید.

از همین حالا شروع به تکرار کردن جملات خوب درباره خودتان بکنید و آن را تا روزی که زنده هستید تکرار کنید. تکرار زمانیکه از حدی بگذرد تبدیل به عادت خواهد شد و تکرار کردن آن راحت و بدون دردسر خواهد شد.


قدم 79 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    دقیقا همینطوره این غیر قابل انکاره اما متاسفانه این مهم یا از یاد برده شده یا بر تثر تنبلی برای رسیدن به هدف بکار گرفته نمیشه. ممنون از مطالب فوق العاده حقیقی و درستتون.
    • avatar
      خواهش میکنم
      امیدوارم در عمل براتون مفید باشه

    • avatar
      ممنون
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید