خدایا خسته شدم، من رو بکش

خدایا خسته شدم، من رو بکش

خدایا خسته شدم، من رو بکش، وقتی اینو یا هر چیز شبیه این رو میگی باید کمی هم به فکر نعمت هایی که داری باشی :))

همه مشکلات دارن (از نگاه من مسئله دارن) ، همه شکست میخورن (از نگاه من تجربه هست) ، اگر فردا میدونستی روزهای سختی که امروز داری میکشی پایدار نیست انقدر خودت رو اذیت نمی‌کردی، اگر میدونستی روزهای سخت همون قدم های اول برای کسب موفقیت های فردات هست انقدر خودت رو اذیت نمی‌کردی [ با خودم هستم ها :))  ]

در پست خدایا شکر من کمی درباره نعمت هایی که داشتم صحبت کردم، مورد توجه دوستان هم قرار گرفت، شماها رو نمیدونم ولی من هر چی به اطرافم نگاه میکنم همش لطف خدا رو میبینم، درسته که خیلی ها فکر میکنن مثبت اندیش ها کسانی اند که مشکلات رو نمیبینن ولی اینطور نیست، مثبت اندیشی نگاهی متفاوت نسبت به مشکلات داره، مشکلات رو به مسئله تبدیل میکنه و براشون راه حل پیدا میکنه، راه حل ها هم که از منشا ذهن میاد، و ذهن سرحال قدرت فکر بالاتری داره، خلاقیت بیشتری داره انرژی بیشتری داره، من اینا رو نمیگم ها، دانشمندان سال ها تحقیق کردن و فهمیدن که ذهن سرحال وشاداب برتری بسیار بالاتری داره تا ذهن هایی که ...

در پست جالب تفاوت مثبت اندیش با منفی اندیش کلی صحبت شده، پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

میخوام از نعمت هایی که دارید بگید، مثل پست خدایا شکر من، لطفا نظر بذارید و به اطرافتون نگاه کنید و فکر کنید که چه نعمت هایی دارید و با بقیه به اشتراک بذارید، بیایید نگاه زیبامون رو تقویت کنیم، زندگی قشنگ تر میشه اینطوری

در آخر: خدایا حکمت قدم‌هایی که برایم برمیداری بر من اشکار ساز، تا درهایی که به سویم می‌گشایی ندانسته نبندم و درهایی که به سویم میبندی به اصرار نگشایم (آمین)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
  1. avatar
    خیلی هم عالی اول که عنوان پستتون رو دیدم تعجب کردم از شما که همچین پستی گذاشتید خدا خسته شدم من رو بکش :)) خداروشکر همچین حسی ندارید
    و اون چیزی که گفتید از نعمت ها بعد میام دوباره نظرمو میگم بعدا ^_^
    • avatar
      :)))
      من خسته رو خسته میکنم ;-)
      اره دیدم خیلی خوب بود دمت گرم
  2. avatar
    بخام شکر کنم که یه طومار خیلی طولانی میشه؛

    مهم ترینش: خدایا مرسی که هستی و میدونم دوستم داری:)
    همین بسه خیالم راحت میشه..
    • avatar
      اره طوماریست واس خودش :)
      اصلا باید برای هر نفس شکر کرد چ برسه ب بقیه چیزها
      ممنون برای دیدگاهن :)
    • avatar
      تو عمل قشنگ تر میشه ;-)
  3. avatar
    فبای آلاء ربکما تکذبان
    پس کدامین نعمت های پروردگارتان را انکار میکنید؟
    31بارتکرار_سوره الرحمن
    • avatar
      ممنون برای آیه دوست عزیز :)
  4. avatar
    خداروشکر که حالم خوبه خداروشکر که خانواده ام سایه شون بالاسرمه خداروشکر که یه مشکلاتی سرراهم قرار گرفتن
    خداروشکر که یه سری اتفاقات باعث شد یه سری تجربه ها کسب کنم خداروشکر که دلم رو شکستن و من هنوز سرپام...خداروشکر که من از تمام بدی هایی که دیدم درس گرفتم و خودم سعی ام کردم رفتار مقابل بدی یعنی خوبی رو انجام بدم ... خداروشکر که درسم خوبه و مشکلی ندارم ... خداروشکر که زندگی سخت میگذره ... :))
    به قول خودم همیشه ؛ زندگی آسون یا سخت میگذره خودمون تعیین میکنیم چه جوری باشه برامون و اینکه اگه تو زندگی سختی نباشه یکنواخت و خسته کننده ست پس همون بهتر که در کنار شیرینی ها مزه ی تلخی زندگی رو بکشیم و خدا چه مهربونه که بعد هر سختی آسونی قرار داده  وخودش تو قرآن گفته
     "  فَاِنَّ مَعَ العُسرِ یُسْراً  "

    زندگیتون شاد و پراز یاد خدا
    • avatar
      جالب بود برام، و اینکه گفتی خداروشکر که زندگی سخت میگذره :)))
      دقیقا، سختی و آسانی کنار هم قشنگه
      دیدگاهی که گذاشتی برای من خیلی مفید بود و خیلی ممنون
    • avatar
      سلام
      نگاهتون زیباست :)
  5. avatar
    خدایا شکر به خاطر بودنم، داده ها، نداده ها، گرفتن ها، مشکلات، گرفتاری ها و بلاها:)
    • avatar
      خدایا شکر ب خاطر وجود این دوستان :)
  6. avatar
    سلام...
    بالاترین نعمتی که من و همه ما داریم
    نعمت داشتن امام زمانه !!
    داریم که امام زمان پدر مهربان و مادر مادر مهربان به فرزند خردسال هستند
    نعمتی بالاتر از داشتن امام هست؟
    که پناه سختی ها و محرم درد هاست؟

    + حداقل تو برهه زمانی از مرگ حتمی یه جمله توسل به امام زمان نجاتم داد
    سرمای کوهستان و خرابی ماشین و لطف امام عصر بعد از نا امیدی

    و نجات از رودخونه وقت غرق شدن
    • avatar
      درود
      بله در این مورد شکی نیست، ان شالله در عمل هم بتونیم از این نعمت ها استفاده کنیم و صرفا در حد حرف امامان و پیامبران رو یاد نکنیم.
    • avatar
      خداروشکر :)
      خواهش
    • avatar
      شکر
  7. avatar
    young love min
    وقتی به این جا سر میزنم سر حال میام ‌‌. بنظرم به هدفتون رسیدید
    • avatar
      وقتی منم میام شما دوستان گرامی نظر ارسال میکنید سرحال میشم :)

ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید