حالا ساعت خواب افراد معروف - خستگی خیلی لذت بخش هست

حالا ساعت خواب افراد معروف - خستگی خیلی لذت بخش هست

وقتی شب میشه و این تن خسته میخواد دراز بکشه یکی از بهترین لذت‌های دنیا رو انگار داره حس میکنه :)

به نظر من خستگی خیلی خوبه، برای من نشانه این هست که روزت رو خوب استفاده کردی و حالا بدن دیگه نیاز به استراحت داره، هر چند استراحت خیلی کمی دارم.

من اصلا نمیخوابم یا استراحت نمیکنم مگر خسته بشم، یعنی اگر خسته نمیشدم هیچ وقت نمیخوابیدم :)

اصولا ۱۲ تا ۶ میخوابم و بدن به این ساعت عادت کرده.

نکته مهمی که در خودم حس کردم این هست که وقتی بیش از ۶ ساعت میخوابم به شدت صبح‌ها بدنم کسل میشه و انگار شب یکی اومده کل بدنم رو له کرده و رفته.

راستی چرت زدن رو حتما بهتون پیشنهاد میکنم، ساعت ۲ یا ۳ خوبه اونم ۱۵ دقیقه در حد بستن چشم در شرایط سخت بدون اینکه به چیزی فکر کنید اینطوری سریع حالت نیمه خواب بهتون دست میده و ذهن استراحت میکنه. ی وقت پا نشید برید روی تخت خواب چرت بزنید، اینطوری ممکنه ۲ ساعت بخوابید.

مثلا روی فرش و یا روی مبل و یا صندلی کاریتون چشم ها رو ببندید و به چیزی فکر نکنید. چون شرایط فیزیکی بدن راحت نیست سریع تر بلند میشید. این چرت ها به من انرژی خوبی میده هر چند همیشه اجرا نمیکنم ولی لازم باشه حتما چرت میزنم


شما چقدر میخوابید؟ چرت میزنید؟


آپدیت: ساعت خواب افراد معروف

ساعت خواب افراد معروف

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۵ دیدگاه
    • avatar
      سلام
  1. avatar
    ❤❤ EXOYAS ❤❤
    منم معمولا 11-12 میخوابم تا پنج...از پنج ک بگذره دیگه بیدار شدن سخت میشه برام...
    • avatar
      خیلی خوبه که سحرخیر هستید :)
  2. avatar
    سلام

    منم با شما موافقم که تا خسته نشدی نباید بخوابی.
    این خصوصیت در من هست که اگه خستگیم در حد نیاز به خواب نباشه و با چرت زدن بر طرف میشه ، برم به تخت خواب و یا بساط خواب رو فراهنم کنم ، خوابم نمیبره و بلند میشم هم سر درد میگیرم و هم قدری عصبی که چرا با چرت حل میشد ولی من اصرار بر خواب داشتم که ، خواب هم نرفتم و فقط وقتم رو از دست دادم.

    بخاطر شرایط کاری و فعالیت های روزانه ، بدنم رو به خواب شب عادت دادم که اگه 6 ساعت مداوم باشه و بدون بیداری دیگه به خواب ظهر ندارم و راحت بکارام میرسم.

    تشکر که این پست رو گذاشتید و به این نکته اشاره کردید
    شاید تذکرات و روش هایی که بازگو میشه بدرد دوستان بخوره .
    • avatar
      درود بر شما
      ممنونم برای ارسال نظر و درست میگید. خداقوت به شما و ان شالله همیشه شاد و پیروز باشید :) 
  3. avatar
    سلام
    حتی جاداره همین پست رو بذارم تو وبلاگم😁👌
    با کلش موافقم:)
    • avatar
      سلام :)
      بسیار عالی
      ساعت چند حالا بلند میشید؟
  4. avatar
    هیوا جعفری
    من که هشت ساعت یا بیشتر شبا می خوابم یعنی خواب صبحو نداشته باشم کسل می شم ولی ظهر حتی اگه از خستگی رو به موت باشم خوابم نمی بره:/
    • avatar
      عادت بدن مهمه دیگه. برخی ها اصلا صبح ها ذهن فعال دارن برخی ها شب ها. ولی در کل همه اینا عادت هست و ساخت خوده ادمه
  5. avatar
    بهارنارنج :)
    دقیقا،انقدی این چرتای ربع ساعتی حال ادمو خوب میکنه که دوساعتیش نمیکنه..
    • avatar
      درسته
      نگفتی ساعت چند بلند میشی :)
  6. avatar
    دقیقا، خیلی لذت بخشه
    چرت نمیزنم، میخوابم:)))) ولی امتحان کردم خوبه:)
    تو روزای هفته میزان خوابم ثابت نیست، از ۵ ساعت تا ۱۰ ساعته :/ :)))))))))
    • avatar
      این ۱۰ ساعت ها اومده ۵ ساعت ها رو جبران کرده :)))
      چرت رو بیشتر امتحان کن :)
  7. avatar
    من اگه بعدازظهر بیشتر از همون یه ربع بخوابم به شدت سردرد میگیرم و بقیه روز واسم ضایع میشه.
    • avatar
      اره منم بعضی وقت ها چرتم طولانی میشه اینطوری میشم. 
  8. avatar
    زهرا ربانی
    سلام وقتتون بخیر
    من از ساعت 3 نصف شب میخوابم تا 7
    خیلی هم عذاب میبینم و ب خودم قول میدم ک از فردا شب ساعت 12 دیگه داخل رخت خواب هستم و باز برنامم طول میکشه و اطراف ساعت3 میخوابم
    جالبه بدونین مشاورتحصیلی ک باهاشون سروکار دارم اطراف ساعت 2 نصف شب بهش پیام میدم و سوالات و اشکالاتم رو میپرسم انلاینه و سریع جوابمو میده....صبح ها هم ساعت6 بیداره...
    • avatar
      سلام
      ساعت خوابت به نظر من خیلی کمه. اینطوری انرژی کمتری داری برای طول روز. شاید علت اینکه برنامه طول میکشه امادگی کمتر ذهن باشه.
      یادمه میخواستم یک کاری رو انجام بدم ذهنم اماده نبود ۳ ساعت طول کشید ولی فرداش وقتی ذهنم اماده بود همون کار نیم ساعته انجام دادم
  9. avatar
    بهارنارنج :)
    منغیر متاسفانه درهفته اما باید ثابتش کنم از یه ربع به6 تا8😔خیلی بده خودمم میدونم،
    شبام بستگی داره گاهی12گاهی12:30حتی بعضی روزا هم که مثلا از7:30تا3کلاسم دانشگاه ازونجاهم باشگاه شب میام نگاه درسا میندازم11بیهوشم😁
    • avatar
      اها خوبه :)
  10. avatar
    من به دلیل مدرسه ساعت 9:30 میخوابم ولی صبح که ساعت میگذارم تا بلند شوم و درس هایم را بخوانم نمیتوانم بیدار بمانم به نظرتون چه کار باید کرد؟
    • avatar
      ساعت چند بلند میشید؟ یعنی صبح ها دوباره میخوابید؟
  11. avatar
    من که اصلا جنبه چرت کوتاه اونم وقتی خستم یا یه سری کارا هس که باید انجام بدم، ندارم
    چشمامو اگ بستم مــــــــییییرم که مییییییرم....
    • avatar
      حتما لازم نیست خسته باشیم تا چرت بزنیم. گاهی چرت زدن برای آمادگی بیشتر ذهن هست. من خودم یک بار میخواستم یک کاری کنم و خیلی مهم بود. ۳ ساعت وقت گذاشتم و خیلی پیشرفت نکرد ولی هفته بعد همون کار با ذهن آماده انجام دادم اونم توی نیم ساعت.
      گاهی چرت زدن ممکنه به روند یک سری کارها شتاب بده.
    • avatar
      خب این خیلی خوبه که. احسنت
  12. avatar
    Mohsen Farajollahi シ
    من کلا با این مسئله خواب همیشه مشکل داشتم ...
    وقتی بچه بودم اصلا خواب بعد از ظهر نداشتم یعنی به زور هم که شده منو نمیتونستن بخوابونن
    اما تا چند وقت پیش همیشه بعد از ظهر میخوابیدم. شاید حول حوش سه یا چهار ساعت! حتی شده که کل خوابم در شبانه روز به پانزده ساعت برسه. (در ذهنتون حیوان تنبل Sloth رو در نظر بگیرین) بعضا هم شده کلا نخوابیدم و با این حال عین کوکائینی ها بودم یعنی اصلا خستگی نداشتم. کلا درک منطق بدنم کمی سخته ولی میدونم داشتن برنامه خوابی بهتره.
    سعی میکنم زودتر از دوازده بخوابم و شش صبح پا میشم برای مدرسه . همین :)
    راستی یک سوال همیشه ذهنم رو درگیر میکنه :) تو طراحی دقیقا با چی اندازه گیری میکنین؟ خط کشی چیزی؟ مسلما به یاد سپردن اندازه های px sp dp سخته! با اینکه تو طراحی واکنش گرا معمولا به این چیزا نیاز نیست ولی همیشه برام سوال بوده. همینطوری شانسی اندازه میدن؟
    • avatar
      Sloth :))))))
      براساس مانیتورهای استاندارد ما اندازه های مشخص داریم. اصولا در واکنش گرا کردن یک قالب به جای دادن مقدار ثابت از درصد استفاده میکنن که انعطاف پذیر تر هست.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید