۲

خیلی از کارها را متوقف کنید

خیلی از کارها را متوقف کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 85

خیلی از کارها را متوقف کنید


از شما پرسشی دارم: چه کارهایی جلوی پیشرفت شما را گرفته و اگر آنها را متوقف کنید در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت؟ از همین حالا کارهایی که باید به آنها خاتمه دهید را یاد داشت کنید و به خود، قول دهید که آنها را متوقف خواهید کرد. خیلی از این کارها برای  اینکه کنار گذاشته شوند نیاز به یک اراده پولادین دارند مانند: ترک مواد مخدر و ...

ولی این را بدانید اگر این کار را هرچه سریعتر متوقف نکنید، زندگیتان زودتر از موعد مقرر متوقف خواهد شد. من خوردن نوشابه را، چند سالی است که متوقف کردم و با اینکار به معده و دندانهای خودم، لطف بزرگی کردم. شاید خیلیها بگویند: بخور این دنیا دو روز است، ولی واقعیت این است که کیفیت زندگی دست خود انسان است. همان شخصی که میگوید: من به این جور چیزها فکر نمیکنم با اولین دندان درد خود و زخم معده همه را مقصر میداند و در آن لحظه به خود میگوید ای کاش آن کار را.

خوردن نوشابه تنها مثالی بود که شما متوجه شوید چه کارهایی را باید متوقف کنید تا زندگی بهتری داشته باشید. اگر شما دیدن فیلم و سریال از هرچیزی برایتان ارجحیت دارد، زیاد نگران موفقیت نباشید زیرا آن را بدست نمی آورید. اگر شما نمیتوانید از دیدن بازی های فوتبال بجز بازی های تیم ملی دست بکشید و همان زمان را برای مهارتهای فردی خود صرف کنید؛ آنقدر دیگران را دلیل بر موفق نشدن خود ندانید زیرا این شما هستید که میتوانید با تصمیم درست، آینده خود را آنطور که میخواهید شکل دهید.


قدم 85 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    اوهوم:)موافقم..ولی به هرحال تاثیردیگران وتشویق یا تخریبشون بی تاثیرم نیست
    • avatar
      تاثیر داره ولی ن تو هدف نهایی، ممکنه تو مسیر هدف بالا و پایین شیم ولی تاثیر اطرافیان به شکل منفی مانع پیشرفت نمیتونه شه
    • avatar
      چ فرصت خوبی داری برای تغییر :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید