۴

درد و دل یکی از کاربران سایت

درد و دل یکی از کاربران سایت

هفته پیش بود یکی از دوستان درد و دلی در کامنت این پست قرار دادن که به دل من چسبید و دوست داشتم در قالب یک پست به اشتراک بذارم

سلام خدای من سلام دوستای گلم
سرمایه پول نیست سرمایه روزهای عمریست که جهت پس دادن امتحان بندگی برای زندگی ابدی به ماداده اندومااشتباها آنهارابرای بدست آوردن پولی که نمیتوانیم باخودببریم خرج میکنیم
پس نوزادی که امروزبدنیاآمده ازهمه سرمایه دار تراست
اما خداوند مهربانم ببخش که فراموش کردیم بدای چه پا به زمین گذاشتیم فراموش کردیم بزرگیت و همه لطف ومحبت های بی دریغت را
سرمایه هایمان را برای هیچ خرج میکنیم انگار تمام شدنی نیست و چه زود تمام میشود این سرمایه انگار که چشم برهم زدنی بود این دنیا
هدف تو بودی تویی که نیازی به هیچ مخلوقی نداری ای خالق قادر تو بی نیاز مطلقی اما ما ادمها فکر کردیم با بندگی ات کاری برایت انجام میدهیم یا برایت فایده ای دارد یادمان رفت که بازهم برای نیاز خودمان تو را میپرستیم معبودم
خداوندگارم سرمایه ام رو به پایان است از تو میخواهم آنرا فقط برای رسیدن به تو خرج کنم ای پاینده ابدی
کمکم کن من ناتوان را تا بتوانم دل از این دنیای فانی کنده و فقط آنرا خانه تو گردانم تویی که دارندگانت ثروتمند ترین و بیخدایان فقیرترینند
چقدر ناگفته هایم زیادست و توانم کم چقدر پیش خود شرمنده و خجلم از عمری که به باد رفت و درقبالش هیچ حاصلی برداشت نکردم
همیشه به من فهمانده ای که دل فقط جای توست و هروقت به غیرتو دل بستم صدای شکستنش بلندتر به گوش رسید اما بازهم فراموش کردم وباز دل بستم انگار این دنیاانتهایی ندارد ....
دوستان حقیقت این است که وقتی میمیریم تازه بیدارمیشویم از خواب غفلت و تازه میفهمیم خواب بودیم اما هرچه تلاش میکنیم به اطرافیان بفهمانیم که از خواب بیدارشوند و وقت را از دست ندهند انها صدای مرده را نمیشنوند درحقیقت آنها مرده اند و ما تازه زنده شده ایم اما خوشابحال کسانی که قبل از اتمام وقت دنیا بیدار شوند از خواب دنیا
حقیقت را خدای مهربان در قرآن کریمش به ما گفته اما ما آدمای فقیر و ناتوان انگار به راهنمایی های خداوند توانا و غنی نیازی نداریم
بخداوندی اش که اولین بارکه به قرآن رجوع کردم و واقعا معنی اش راخواندم تا بفهمم چه گفته نه عربی که متوجه نمیشدم خیلی احساس شرمندگی کردم که چرا انقدر بی تفاوت بودم نسبت به کلامش که سراسر نعمت است برای آنهایی که دوست دارند بیدار شوند و از ضرر کردگان دنیا نباشند
خدا میگه بنده ام من بودم اما تو نبودی تو چسبیده بودی به چیزی که از تو نبود
خدایا اگر از لطفت عطا نکنی همگی متضرر دنیا خواهیم بود
امیدم را فقط خودت قرار بده نه مخلوقاتت که اگر بدهی بی منت و اگر بدهند با منت اگر ندهی با حکمت و اگر ندهند با خواری همراه است
تنها امیدم نا امیدم مکن ببخشید دوستان درد و دلی بود با یگانه پاینده ابدی سرمد مبدا باعث رنجش خاطری شده باشم لطفا عفو کنید

برچسب ها خدا
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    از زاویه دید قشنگی نگاه کرده بودن برا نوشتن...
    ممنون ازشون
    • avatar
      :)
    • avatar
      بده یا خوب؟
      جوابی برای سوالت ندارم :)))
      لبخند رو دوست دارم و کلا این وب حس خوبی میده و شاید ب خاطر اینه
  2. avatar
    زهرا ربانی
    سلام روزتون پرحاصل
    خیلی زیبا بود🌺🌺 منویاده دوتاشعر از مولانا انداخت:گرگداکاهل بود تقصیرصاحب خانه چیست؟
    تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد...
    داخل هردوی این بیت یه نکته مشترک داشت اونم این بود که کم کاری از ماست ماغافلیم....
    • avatar
      سلام
      ممنون برای شعر :)
      درسته ما مسئول هر اتفاقی در زندگی خودمون هستیم
    • avatar
      سلام
      اره 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید