۳

در هر روز 4 کار را به پایان برسانید

در هر روز 4 کار را به پایان برسانید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 59

در هر روز 4 کار را به پایان برسانید
من اشخاص زیادی را میشناسم که بر روی یک چیز تمرکز ندارند و نمیدانند که اگر کارهایشان را یک به یک به پایان برسانند بهترین راه است. آیا شما جزو آن اشخاصی هستید که خیلی از کارها را نیمه تمام رها کرده اید؟ آیا شما دوست داشتید که چیزی را یاد بگیرید ولی خیلی زود از آن سرد شدید؟ مشکل کار شما را من میدانم و آن مشکل این است که شما هیچگاه بر روی یک کار واحد تاکید نکرده اید و تا به پایان نرسیدن آن، کار دیگری را آغاز کرده اید. یکی از دوستان من وسواس خریدن کتاب زبان را دارد و همیشه در کتاب فروشیها به دنبال کتاب زبان جدیدی است. شاید باورتان نشود دوست من از یک کتاب فروشی، بیشتر کتاب زبان دارد ولی او قادر به معرفی کردن خودش هم به زبان، نیست. خیلی از ما دچار همین مشکل هستیم و هیچگاه کاری را به پایان نمیرسانیم. از شما میخواهم برای هر روز خود 4 کار را در نظر بگیرید و به خود قول دهید که آنها را تا پایان روز انجام میدهید. اگر کتابی را خریده اید تا به پایان رساندن آن، کتاب دیگری را شروع نکنید. اگر شما کارهایتان را اینطور پیش ببرید به همه کارهایتان خواهید رسید و در پول و زمان شما صرفه جویی میشود. کارهایی را که میتوانید به پایان برسانید را یادداشت کنید و تا کامل نشدن یکی از آنها به سراغ دیگری نروید. بیایید خودتان را گول نزنید و این واقعیت را قبول کنید: اگر قدم به قدم به جلو پیش روید همه کارها را میتوانید شروع کنید و به پایان برسانید. انسانهای بزرگ هر روز بخشی از زمان خود را هرچقدر کم صرف کاری کرده اند که عاشقش بودند.


قدم 59 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      دوست فرضی بود برای درک بهتر موضوع :)
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید