۴

در هر کاری نظم داشته باشید

در هر کاری نظم داشته باشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 31

در هر کاری نظم داشته باشید


همانطور که میدانید موفقیت و شکست اتفاقی رخ نمیدهند. همانطور که در هر شکستی تنبلی و جدی نگرفتن کار وجود دارد در موفقیت، بایستی نظم وجود داشته باشد. آیا تابه حال دیده اید شخصی نظم در کارش نداشته باشد ولی به موفقیت رسیده باشد؟ آیا تابه حال دیده اید، کسی در کارش جدی نباشد ولی به موفقیت رسیده باشد؟

امکان ندارد، شما با نداشتن نظم به موفقیت برسید و پیشرفت کنید. اگر یک ورزشکار در کارش نظم نداشته باشد هرگز قهرمان نخواهد شد زیرا نظم، باعث میشود شما به کاری عادت کنید و بعد از عادت آن کار را با سرعت بیشتر و بهتر انجام خواهید داد. همیشه کارهایی را که میخواهید در روز انجام دهید شب قبلش روی کاغذ بنویسید، این کار، زمان زیادی نمیبرد ولی همین کار ساده باعث نظم در کار شما خواهد شد. شما اگر در زندگی تفاوت میخواهید باید دست به کارهایی بزنید، که تابه حال نزده اید. اگر تا به امروز برنامه روزانه نداشته اید پس از همین حالا به فکر درست کردنش باشید.

چند روز پیش در اینترنت مصاحبه ای را دیدم که متعلق بود به یکی از ثروتمندترین انسانهای روی کره زمین بود. مجری از او پرسید صبح‌ها ساعت چند از خواب بلند میشوید؟، او در پاسخ گفت: 6 صبح. مجری بسیار متعجب از پاسخ بود و با خنده، پرسید شما چند سال است دیگر کار نمی‌کنید برای چه ساعت 6 بلند میشوید؟ او گفت: شاید دیگر کار نکنم ولی دلیل ندارد در کارم نظم نداشته باشم. شما هم باید در کارتان نظم داشته باشید موفقیت اتفاقی رخ نخواهد داد.


قدم 31 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام خوبی ؟🙂
    نظم واقعا درسته و پیش برنده کار ها و لازمه اون برنامه ریزی درست و مناسب خود شخص هست
    مرسی از این مطالب زیبا 🙏
    • avatar
      سلام حسین جان :)
      اره درسته
      خوشحالم مفید بوده :)
  2. avatar
    اوهوم همینه انسان های موفق موفقیت راخلق میکنند و وبقیه دنبال موفقیت میگردنند

    ولی با همه اینها ساعت 6بیدار شدنه یکمی و خیلی کوچولو اندازه نقطه کوچولو برام سخته اما بالاخره موفق خواهم شد این نقطه را هم پاک کنم

    :)
    • avatar
      :)))))))
      تو ثابت کردی هر کاری میتونی بکنی
    • avatar
      سلام :))
      ۴۰ تا نفر ازت داشتم :))
      کارت خیلی درسته ;-)
      امیدوارم وب گردی مفیدی بوده باشه برات
    • avatar
      اشتباه تایپی شد
      ۴۰ نظر منظورم بود
      البته اون موقع ۴۰ تا بود الان ۱۲۰ تا حدودا نظر فرستادی توی این چند روز اخیر :))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید