۳

دست روی دست نگذارید

دست روی دست نگذارید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 46

دست روی دست نگذارید
چند بار در زندگی شما اتفاق افتاده است که به خود بگویید ای کاش همان موقع آن کار را انجام داده بودم؟ چند بار شده به این فکر کنید اگر آن کار را میکردم حال، وضعیتم بهتر بود؟ چند بار شده به خود بگویید ای کاش زمان برمیگشت؟ تمام ما از این افسوسها داریم ولی این را هم خوب میدانیم که زمان به عقب برنخواهد گشت. آیا توجه کرده اید که چه فرصت هایی را بخاطر دست روی دست گذاشتن های بی دلیل از دست داده اید؟ یکی از دوستان من برای خرید خودرو آنقدر دست روی دست گذاشت که هنگام خرید، پولش فقط به اندازه خرید نصف آن خودرو رسید. شما اگر از همین حالا تصمیم بگیرید که دیگر دست روی دست نگذارید آینده ای با ای کاش های کمتر خواهید داشت. فرصت ما در این دنیا محدود است پس برای چه شما کارهایی که برای موفق شدنتان مهم هستند را به یک زمان خوب موکول میکنید؟ زمان خوب چه زمانی است؟ برای چه، کاری که حالا میتوانید انجام دهید را به یک زمان دیگر موکول میکنید؟ شما از عمر خود چقدر اطمینان دارید؟ انسان موفق ایده ی نو را تبدیل به حرکت میکند و تا به نتیجه نرسیدن آن آرام نمیگیرد. من قول میدهم شما در اوج خلاقیت و استعداد هستید ولی کسی به شما این را تا به حال نگفته. آیا شما منتظر نشستید که کسی از غیب به کمک شما بیاید؟، چرا همیشه به این فکر میکنید که یک روز همه چیز به خودی خود درست خواهد شد؟ هیچ چیز به خودی خود درست نمیشود و این، شما هستید که باید نگرش خودتان را درست کنید.


قدم 46 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    درسته
    من دیگه ازاین به بعد دست روی دست نمیزارم دستم را به کمرم میگیرم ....0
    :)
    • avatar
      با آهنگ باشه :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید