در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۴ دیدگاه
  1. avatar
    محمد حسین
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
    تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
    من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه وبلاگ اختصاصی کار میکنم
    *** ***** *** ***** **** *** *** *****
    *****************************
  2. avatar
    خدایا ببخش به خاطر تمام خطاهایم...
    ببخش به خاطر همه چیز....
    کمک کن که خوب باشیم .....
    • avatar
       مث همیشه :)))
      ^_^
  3. avatar
    نمی دونم ....
    نذارم اشکام جاری بشه و بغضم رو قورت بدم و افتخار کنم که قوی ام یا
    بذارم جاری شه و اعتراف کنم که شکست خوردم.....
    هر دو سخته.....
    خدایا فقط خودت میدونی چه خبره.....
    خدایا فقط نمی فهمم که وقتی یکیش میاد چرا بقیه رو هم با خودش میاره، 
    تحمل همشون باهم سخته،
    یکی هست همچنان
    یکی تازه گذشته
    یکی هم کهنه شده،
    فامیل هم نیستن نمیدونم چطوری باهم میان خونه دل من......
    خدایا کمکم کن مثل همیشه....................
    خدایا یه چیز غیر ممکن و مخالف قانون طبیعت میخوام،
    توقف زمان...................
    • avatar
      البته من جاری شدن اشک رو شکست نمیدونم :)
  4. avatar
    تمام غصه های دنیا رو میشه با یه جمله تحمل کرد:
    خدایا میدانم که میبینی....
    • avatar
      ایول
  5. avatar
    خدایا

    به آنچه دادی تشکر

    به انچه ندادی تفکر

    به انچه که گرفتی تذکر

    که داده ات نعمت

    نداده ات حکمت

    و گرفته ات عبرت است

    یا رب
     آنچه خوب است در تقدیر ما کن

    و آنچه بد است از ما و دوستان ما دور کن .
    • avatar
      فوق العاده بود
  6. avatar
    منم جاری شدن اشک رو شکست نمی دونم در هر زمانی
    ولی 
    گاهی اوقات هست.......
    • avatar
      پس لبخند بهتره کلا :)
  7. avatar
    چون باران باشیم
    رنج جدا شدن از آسمان را
    در سبز کردن زندگی جبران کنیم....
    • avatar
      لایک
  8. avatar
    وقتی پایین ترینم خدا امید من است
    وقتی تاریک ترینم خدا روشنایی من است
    وقتی ضعیف ترینم خدا نیروی من است
    وقتی غمگین ترینم خدا آرام جان من است.
    • avatar
      عالی
  9. avatar
    به خودم می گویم:
    ناراحت نباش . . .
     دیروز هم ناراحت بودی سودی نداشت! هزار بار هم ناراحت باشی سودی ندارد..
    پس با خدا شاد باش... 
    • avatar
      اره
      ناراحتی سودی نداره
    • avatar
      ^_^
  10. avatar
    دیشب با خدا دعوایم شد وباهم قهر کردیم فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد رفتم گوشه ای نشستم و چند قطره اشک ریختم و خوابم برد صبح که بیدار شدم مادرم گفت: نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می امد
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
    • avatar
      ان شالله برای همه
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید