دفتر زندگی من

دفتر زندگی من

دفتر زندگی

ذهن آدم گذراست و هر بار لازم دارد دوباره برگردد و مرور کند و از نو شروع کند

ذهن ما همچون دفتر مشقی کهنه است که لازم است برگردیم تا جاهایی را که سیاه شده و پاک نکرده ایم پاک کنیم

و جایی را هم که اشتباه نوشته ایم دیگر تکرار نکنیم.

 

+ عکس از دفتر زندگی من، ببین با چه اقتداری واستاده، قلمی هم که عاشقشه و بهش تکیه کرده، بالاخره عشقه دیگه چشم بسته میتونه به معشوقش که همیشه در اختیارشه تکیه کنه، و آغوشش رو باز میکنه وقتی قلم بخواد آوازی از عشق بگه، او چه شنونده فداکاریست :)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
    • avatar
      اره موافقم 😄
      ولی اون قسمت هایی که قرار هست پاره بشه لیاقت نوشتن توی این دفتر رو نداره، برگه چک نویس کافیه براشون :)
  1. avatar
    واقعا این برگشت و مرور لازمه واسه آرامش ذهن:)))
    چه عکس قشنگی و تعبیر زیبایی:)
    • avatar
      اره لازمه و خیلی کمک به آینده میکنه
      ممنون از نگاه زیبای شما :)
    • avatar
      جدی؟‌:)
      میشه بگی کدوم قسمتش رو؟
  2. avatar
    کل متن رو

    با قسمت اولش به فکر یه راهکار بودم که بشه باهاش پاک کرد بعضی از قسمتای ذهنو

    قسمتت دوم هم کلا متن قشنگی بود:)
    • avatar
      :)
      موفق باشی 👌
  3. avatar
    بهارنارنج :)
    منم دارم^_^خیلیم دوسش میدارم..

    البته توش خاطره نیست:
    بینشم پول قایم میکنم:دی
    • avatar
      😄

    • avatar
      :)
      شما جز کاربران بیان هستید؟
    • avatar
      بیان یک سرویس وبلاگدهی هست، بیشتر کسانی که به شکل مستمر نظر میذارن از کاربران بیان هستند، دیدم شما هم افتخار دادید و چند روزی نظر میذارید، گفتم شاید از کاربران بیان باشید
      :)
  4. avatar
    من رو یادتون میاد؟؟این سایت حس خوبی بهم میده ممنون از سایت خوبتون.
    • avatar
      اها :دی
      من کمی فراموش کارم :)
      برای خودمم حس خوب میاد وقتی میام اینجا :)
  5. avatar
    زهرا ربانی
    سلام روزتون پرحاصل
    این دفتروخودکار رو احساس میکنم قبلا ی جا دیده بودم به همین حالت ک داخل عکس هستش...چه میدونم شاید داخل خواب دیده باشم....
    باحرفتون کاملاموافقم منتها م این کار رو قبل از خواب انجام میدم با یه روش دیگه تمام کارایی که داخل اون روز کردم رو مرور میکنم و مینویسم وبابت کارای خوبم کلی خودموتشویق میکنم و کارایی ک زیاد دلچسب نیستن رو داخل ذهنم اصلاحش میکنم و دفعه بعد داخل اون موقعیت بهترعمل میکنم این کار خیلی باعث پیشرفتم شده چه شخصی چه درسی....
    یه ان ناخواسته باخوندن متن یاد یه جمله امیرتتلوافتادم داخل یکی از شعراش(( بزا تنهاشی وقتشه سم پاشی یه سری ادم باید برن اره سخته که کرباشی))اگه اشتباه نکنم اسم اهنگش فاز خونه بود...
    • avatar
      سلام
      احسنت کاری خوبی میکنی
      اسم اون خواننده رو نیار اه اه :))))
  6. avatar
    درخت ها اشعاری هستند
    که زمین انها را بر اسمان می نویسد
    و ما انها را قطع می کنیم
    و برگ می سازیم
    تا جهل و تهی بودنمان را در ان بنویسیم.
    اگر در خودتان میل به نوشتن احساس کردید
    و کسی جز قدیسین راز ان احساس را نمی داند
    پس بگذارید شناخت و هنر و افسون در شما باشد:
    شناخت موسیقای سخن
    و هنر ساده لوحی
    و افسون دوستی با خوانندگان تان.
    نوک قلم هایشان را در خون دل هایمان اغشته می سازند
    انگاه ادعای وحی و الهام می کنند.
    اگر درخت بتواند سرگذشت خود را بنگارد
    هرگز با سرگذشت هیچ امتی تفاوت نخواهد داشت.
    جبران خلیل جبران
    • avatar
      خداروشکر
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید