۱

دنیای امروز سراسر از فراوانی است

دنیای امروز سراسر از فراوانی است

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 78

دنیای امروز سراسر از فراوانی است


چند وقت پیش درون اینترنت در حال نگاه کردن عکسهای قدیمی ایران و جهان بودم و همیشه دیدن آنها برایم جالب بوده است. زیرا، تغییرات زیادی در چند سال اخیر دنیا کرده. از شما هم می‌خواهم اینکار را بکنید و خودتان ببینید چه ابزارها و چه امکاناتی حالا وجود دارند که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید به راحتی موفق خواهید شد. برای نمونه لحظه ای به دنیای اینترنت فکر کنید و عظمت آن را ببینید، واقعا شگفت زده خواهید شد که چطور تمام دنیا به راحتی یک دکمه، در کنار هم جمع شده‌اند. نگاهی به خیابان بیندازید و خودروها را ببینید، در این چند سال اخیر انسان پیشرفت چشم گیری داشته است. عصر ما بهترین زمان برای زندگی بشریت است و دیگر ما نیاز به امکانات اولیه برای یک زندگی راحت نداریم که هیچ فرصت استفاده کردن از خیلی چیزها را هم نداریم. تصور کنید در زمان دانشمندان ریاضی دنیای رایانه بمانند حالا بود من قول میدهم اگر آنها این امکانات را داشتند و از این امکانات درست استفاده میکردند ما دیگر برای کشف کردن چیز جدیدی نداشتیم. دنیای امروز سرشار از فراوانی است و مشکلات قدیم به کلی از بین رفته. در دنیای امروز شما میتوانید هرچیزی را درون خانه یاد بگیرید و این خودش بزرگترین کمک برای ما است.

اگر در کارتان سخت کوش باشید با این امکانات به شهرت جهانی خواهید رسید درست بمانند خیلی ها که از همین امکانات به شهرت رسیده اند. فقط در کارتان عجله نکنید و بدانید هرچیزی نیاز به زمان دارد که به نتیجه برسد.


قدم 78 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      سلام درسته
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید