در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۶ دیدگاه
    • avatar
      سلام 
      شما خسته نمیشید از این همه هرزنامه هایی که میفرستید؟
      ببینید من خودم یک seo کار هستم ب شما توصیه میکنم که گذاشتن کامنت های تکراری در سایت ها و وبلاگ ها برای درست کردن لینک به عنوان اسپم برای سایت شما شناخته میشه و این ب ضرر سایت شماست
      این روشها قدیمی شده الگوریتم های گوگل پیشرفته شده و تمام این موارد رو ب خوبی تشخیص میده
      گوگل خیلی راحت میفهمه که سایت شما در یک ساعت هایی زیاد لینک میگیره و سایت های دیگه کم لینک میگیره یا اصلا نمیگیره 
      ضایع هس دیگه 
      نکن زشته :)
  1. avatar
    مدیریت تلنگر talangor1
    سلام ..وبلاگ خوبی داری..
    به وبلاگ منم سر بزن..اگر دوست داشتی وبلاگم رو دنبال کن
    یا علی.

    talangor1.blog.ir
    • avatar
      سلام ممنون
    • avatar
      :)
  2. avatar
    اصلا موافق نیستم
    نه تنها انسان بلکه همه موجودات عاشق زیبایی ان
    مگه میشه زیبایی و دید و عاشقش نشد!!!مشکل در دیدن زیباییه انسانها زیباییو گم کردن و گرفتار چیزایی شدن ک زیبا نیستن
    • avatar
      ممنون از نظر شما
      زیبایی نسبی هست.
      ممکنه چیزی زیبا باشه ولی عاشق نشد و طبیعی هست.
      ولی وقتی عاشق میشی حتما زیبا میشه.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید