۱

سلام، وقت ندارم بابا

سلام، وقت ندارم بابا

بعضی از دوستای من خیلی جالب‌اند هرچند تعدادشون کمه خداروشکر :)))

میگم: سلام

میگه: وقت ندارم

میگم: باشه فعلا

میگه: وقت ندارم دیگه چرا نمی‌فهمی

میگم: :|

مثلاً براشون کلی وقت میذاری و بهشون ارزش میذاری و یک کاری براشون می‌کنی و بعدش دوست داری اونها هم یک‌کمی وقت بذارن و بیان نتیجه کار رو ببینن و نظر بدن چون بالاخره داری برای اونها کار می‌کنی حالا خیلی وقت‌ها این کار رو رایگان می‌کنی چون بالاخره دوست هستید ولی همیشه می‌شنوی و میگن وقت ندارم

وقت ندارن ولی اکثر روزی ۱۰ ها بار شبکه‌های اجتماعی رو چک میکنن یا پست میذارن و تو پست‌های دوستاشون نظر میذارن و میگن وقت ندارم نظر بذارم اصلاً

:))

این موجودات دوست نداشتنی جز کسایی هستند که هیچ‌وقت ارزش وقتی‌که براشون صرف کردید رو نمیدونن

شماها به دوستاتون توجه کردید؟ شما هم از این نوع دوست‌ها دارید که نصف حرف هاش وقت ندارم باشه؟

نکته: هیچ‌وقت برای کسایی که نمی‌شناسید خیلی وقت نذارید چون ممکنه جز این دسته از آدم‌ها باشن، من خیلی به این‌جور آدم‌ها برخوردم حتی توی این وبلاگ بیان اونم چندین بار توی این‌یک سالی که بودم

این کاریکاتور هم تقدیم این دوستای وقت ندارم ها :))

راستی حرف از کاریکاتور شد اگر دوست داشتید میتونید این لینک برید و کاریکاتورهای من رو ببینید :)

 

پوریا آریافر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    چه جالب اره هستند چنین ادمای اما جالب اینجاس که خودشون قبول ندارند شاید یکیش خودم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید