۳

شما قدرتمند تر از تصورات خود هستید

شما قدرتمند تر از تصورات خود هستید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 81

شما قدرتمندتر از تصورات خود هستید
تصور کنید شخصی خیالی به خانه شما می‌آید و شما نمی‌توانید در برابر او ایستادگی کنید. آن شخص اسلحه‌ی از جیبش در می‌آورد و به سمت شما نشانه میگیرد! او شما را تهدید به مرگ می‌کند و شما خودتان را کشته شده تصور می‌کنید. زمانیکه او می‌خواهد ماشه را بچکاند به شما می‌گوید: میخواهم به تو فرصتی نو بدهم اگر تا یک سال دیگر از همین زمان (فلان) کار را به پایان برسانی تو را نخواهم کشت! شما در پاسخ به آن شخص چه میگویید: آیا با او بحث می‌کنید و می‌گویید نمی‌شود؟ آیا از سختی‌های آن کار به او می‌گویید؟ آیا دیگر بهانه‌ی برای انجام ندادنش می‌آورید؟ زمانیکه شما متوجه شوید هیچ راهی به‌جز انجام دادن کاری ندارید با تمام نیروی خود آن را به ثمر خواهید رساند.

برای چه ما برای خودمان همچین اجباری را درست نمی‌کنیم؟ برای چه ذره‌ی سختی به خودمان نمی‌دهیم؟ تا به کی، میخواهید تنبلی بکنید و بگویید از فردا و یا شنبه شروع و یا ترک کاری خواهم کرد؟ در ذهنتان همانطور که گفته شد خودتان را تا جایی که می‌توانید قدرتمند تصور کنید و در کنار خودتان خداوند را به تصویر بکشید. از همین حالا شروع به کاری بکنید که همیشه بهانه‌ی را برای انجام ندادنش داشته‌اید. اگر شما هرکاری را از همین حالا که در حال خواندن این کتاب هستید شروع کنید تا یک سال بعد آن را تا سطح چشم گیری ارتقا خواهید داد و بعد از آن اولین چیزی که به خود میگویید این است: ای کاش زودتر شروعش میکردم چقدر راحت بود.


قدم 81 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    لاااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییککککککککککککککککککککککک داره حرفات
    • avatar
      🌷
    • avatar
      :)
  2. avatar
    فاطمه درویشی
    خدای من، چقدر این وبلاگ عالیه.
    من وبلاگ خون نیستم و تا حالا وبلاگی رو دنبال نکردم و نخوندم. اولین وبلاگی هست که براش وقت می زارم و مطالب اش رو دارم دنبال می کنم.
    و از این مهم تر این هست که خدا چقدر به من لطف داره که در این برهه از زمان تک تک افراد و فضای دور و بر من رو پر از افراد موفق و شاخص و خودساخته قرارداده.
    • avatar
      :) 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید