۷

شکست عشقی بعد از عقد یک دختر

سلام. من همیشه فکر میکردم که هر زمان کار خوبی انجام دهم منتظر خدا باشم تا جواب بهم بده اما سخت در اشتباه بودم...
چون خدا دوست داره زمانی شادی کاری رو بهت بده که بیشترین نفع رو برات داره و بیشترین از همیشه بهش نیاز داری. درست اونموقع وقتشه
حالا تصور کن چند کار نیک و بدون منت و بدون ریا انجام دادیم
و انتظار درونی بازتاب اونا هم به سوی ما لذت بخشه چه برسه به رسیدن لحضه موعود...
بحث دین و‌مذهب و ...نیست
واقعا قانون طبیعته که خدا لذت زندگی هر انسانی رو در قبال اعمال اون‌گذاشته حتی ممکنه اون شخص کافر باشد ولی انسان با شرف و‌خوبی باشد...
من یه زمانی شکست عشقی خیلی بدی خوردم یعنی درست شب بعد از اینکه عقد کردیم دختره گذاشت رفت (از شهرستان رفته بود تهران با خواهرش که به ارزوهاش برسه البته بعدا فهمیدم) هیچوقت هم نفهمیدم چرا اونجوری رفت
حتی عذاب وجدان گرفتم که نکنه یه کاری کردم که یهو رفت یعنی درست روز بعد از عقد و بدون دیدن دوبارش بعد از مراسم عقد...ابرو به کنار...یکسال فقط تو راه دکتر بودم هر مرضی بگی از این درد گرفتم از خدا خواستم کمک کنه حس میکردم جوابی نداره. افسرده و‌ناراحت غیابی طلاق دادم بدون حتی شکایت بدون حتی پیدا کردن دلیل
الان دو سال از اون موضوع گذشته. فقط یه جمله از ته دل میگم شاید حس کنید الکی بگم اما خدای من شاهده ارزومه خوشبخت شه و‌به ارزوهاش برسه چون درس بزرگی بهم داد باعث شد خودمو پیدا کنم اونموقع ها به خاط کار و‌پول و..که داشتم خس میکردم ادم موفقیم و‌یکم غرور داشتم و حس میکردم چقدر من خوبم که خدا کمک کرده به اینا برسم اما سراب بود تازه لذت زندگی رو درک میکنم اینکه خوشبختی در پول نیست در مکان زندگی و جغرافیا نیست در کار خوب و خوشتیپی و هوس نیست ...خوشبختی یه حس درونیه که با حتی یک هدیه برای یک بچه بی سرپرست یا شاد کردن دل هررر انسانی با هررررر تفکرو شرایط اون ادم اما بدون منت میتونه احساس شادی و‌عشق خدا رو در درونت بوجود بیاره
جوری که از شوق اشک بریزی
و من به این حال نمیرسیدم مگر با کمک اوخ دختر خانم و ازش ممنونم و شاید اگه یه زمانی دوباره ببینمش فقط یک کلمه ازش تشکر کنم...

-------------------------

متن بالا نوشته آقای اشکان هست که در این نظر برای ما ارسال کردن و گفتم قرار بدم تا بتونیم از تجربه ای که داره یاد بگیریم. ممنون از ایشون

رخدادهای منفی، با دید منفی، نگاه نکنید، چرا که ظاهر رخدادها منفی هستند و در دل این رخدادها بسیاری از نکات مثبت رو میشه برای قدم‌های آتی کسب کرد. مسابقه ذهن زیبا رو هم برای همین زده بودم. فراتر نگاه کنیم.

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۷ دیدگاه
  1. avatar
    سلام
    اونقدر از کلمه عشق بیخود استفاده شده،حالم ازش به هم میخوره.
    بعد خداشکر تو قرآن و روایت ها از کلمه عشق استفاده نشده
    خوبه حداقل ایشون کدورت از بقیه خانم ها به دل نگرفتند که بخواهند تلافی کنند.
    • avatar
      سلام، از اسلام هم خیلی جاها بد استفاده شده ولی خب دلیل نمیشه بدمون بیاد. چرا که اسلام و یا عشق واقعی چیز دیگری هست.


  2. avatar
    خیلی ارزشمنده همچین نگاهی داشتن، ان شاءالله شاد و موفق و خوشبخت باشن.

    • avatar
      درسته 
  3. avatar
    هیوا جعفری
    چه اتفاق وحشتناک و چ پایان خوبی. محکم بودن و دوباره بلند شدن آدما رو قهرمان زندگی می کنه
    • avatar
      درسته. قوی میکنه و چشم ها رو باز تر میکنه
  4. avatar
    زهرا ربانی
    سلام وقتتون بخیر و پرازامید
    نمیدونم چی بگم .....من همیشه فکر میکردم پسرا کلا از عشق و محبت یک مجموعه ی تهی هستن....الان باخوندن این متن کمی مردد شدم.....
    ولی خوشحالم که این اتفاق ناراحت کننده باعث شد که روح اقا اشکان بزرگتربشه....
    من یه بار یه روانشناسی که باعث شد کلا زندگیم تغییر پیداکنه...برام تعریف کرد که یه اقایی میخواسته با یه خانمی ازدواج کنه و میره پیش یه حاج اقایی که همه ی استخاره هاش بدون شکدرست بوده... واستخارش خوب درمیاد....وبعد با این خانم ازدواج میکنه بعد از گذشت یکسال با خانمش دعوا میکنن و این دعوا هرروز بزرگ و بزرگترمیشده و در اخر از هم طلاق میگیرن بعد از طلاق مرده باخودش فکرمیکنه میگه خدایا استخاره که خوب اومد پس چرا ازدواجم بااین خانم یه همچین سرانجامی داشت....بعد از چندوقت مرده یاد یه جمله خانمش میوفته که بهش گفته بود برو یکم مطالب روانشناسی مطالعه کن که یادبگیری چطور باید رفتار کنی روانی....و اون اقا کنجکاو میشه و میره مطالب روانشناسی رو مطالعه میکنه و خوشش میاد و ادامه میده و الان هم یکی از بزرگترین روانشناس های دنیاس....و بعد از اینکه به یکی از روانشناس های دنیا تبدیل میشه اون موقع میفهمه که چرا استخارش خوب در اومد
    • avatar
      سلام
      پس فکرتون توی این زمینه خیلی داغونه به نظر من ;-)
      مطلب جالبی بود. 

  5. avatar
    Mohsen Farajollahi シ
    داستان خیلی جالبی بود با اینکه خوب یکمی خوندنش برای آدم سخت بود. هنوز فکر میکنم چطوری این متن رو نوشته و اصلا تصور اینکه با کسی عقد کنی و روز بعدش دیگه نبینی... خیلی دردناکه . ولی حسی که داره رو منم یک جورایی دارم. از خدامه کسایی که واقعا از ته دل دوستشون دارم خوشبخت بشن حتی با اینکه هر روز مجبور بشم با یک غریبه ببینمشون. در کل دست شما هم درد نکنه بابت این پست :))


    +حالتون چطور هست؟ :) ببخشید خیلی وقته نبودم بخاطر همین تو اکثر وبلاگ ها همینطوری یکهویی ظاهر میشم. فقط خواستم یک احوالی پرسیده باشم و اینکه اگر برای شما زحمتی نباشه یک پست در مورد طراحی های وب بسازین. منظورم خود آموزش طراحی نیست. وب سایت هایی که میتونیم از اون ها طرح ها رو الهام بگیریم و ابزار و این چیزا :) البته اگر حوصله کردین میدونم نوشتن و ساخت آموزش از صفر چه سختی هایی داره :) از ادیتور هایی که استفاده میکنین (وی اس کد یا سابلایم یا ...) کتابخانه هایی که استفاده میکنین (بوت استرپ یا ؟) یک روزی از خجالتتون در میام ^_^ ببخشید الان ایام کنکور هست نمیتونم زیاد بیام. موفق و پیروز باشین
    • avatar
      ان شالله

      تشکر به خوبی شما :)
      سایت awwwards.com یک سایت عالی برای گرفتن ایده ها در طراحی است. آموزش طراحی سایت خانم ابراهیمی در سایت ما از پایه دادن. کافی است در اینترنت سرچ کنید "فیلم آموزش asp.net core"
      تخصص اصلی من سئو است و در بحث طراحی تخصص کافی ندارم. ولی خودم از ادیتور phpstrom و کتابخوانه بوت استرپ استفاده کنیم و برای طراحی سریع از سیستم وردپرس

  6. avatar
    Mohsen Farajollahi シ
    خیلی هم عالی :) راستی سایتتون همون میرفا بود دیگه؟ تو سئو کارتون خیلی درسته! ^_^
    واقعا دست خانم ابراهیمی هم درد نکنه ولی هدف من طراحی بک اند نبود. طراحی فرانت اند بود مثلا همین ساخت قالب های وبلاگ . مبانیش رو از منابع مختلف مثل w3schools یاد گرفتم ولی جاوا اسکریپت و جی کوئری رو یاد نگرفتم چون حقیقتش آموزش هایی که مربوط به جاوا اسکریپت هست اصلا عملی نیستن یعنی ننوشتن مثلا تو کجای طراحی اینا به درد میخوره و از طرفی هم میبینم که بسیاری از کتابخانه هایی که تاثیر قابل توجهی تو ظاهر سایت گذاشتن توسط همین جی کوئری و جاوا اسکریپت هست مثل fullpage.js که در نظر خودم خیلی جالب بود. منابع فارسی که شکر اصلا چیزی نیست برای منابع انگلیسی هم نمیدونم تو گوگل چی سرچ کنم!
    پ.ن: هان راستی من یکجورایی کلا با خانواده دات نت میونه ندارم نمیدونم علتش چیه :) به سراغ php رفتم ولی از راهنمایی هایی که کردین کاملا ممنونم
    • avatar
      بله، خواهش میکنم :)
      پشت خانواده دات نت مایکروسافت است و ی چیز بی نظیر هست.
      هیچ منبعی کامل نیست و باید مهارت سرچ ارتقا بدید.
    • avatar
      خواهش
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید