۸

عقل سالم در بدن سالم

عقل سالم در بدن سالم

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 91

عقل سالم در بدن سالم


چند روزی است که شروع به خواندن کتاب بسیار خوبی کرده ام به اسم؛ دکتر، داروهای تو دارد من را میکشد. . نویسنده این کتاب بیشتر موفقیت انسان را برمبنای سلامتی بدنی میداند و اعتقاد دارد اگر شخصی سالم است دیگر نباید بهانه ای برای موفق نشدن بیاورد البته اشخاصی که دچار مریضی هستند بدانند که قدرت باور میتواند آنها را شفا دهد. من در این قدم از کتاب قصد ندارم که علم پزشکی را زیر سوال ببرم ولی واقعیت این است که دکتر و دارو تنها میتوانند کمک کوچکی به مریض بکنند و بیشترین کمک را خود بیمار بایستی برای سلامتی اش انجام بدهد، نه شخص دیگر.

برای داشتن یک زندگی زیبا و خوب شما باید قدر سلامتی خود را بدانید و به خوبی از آن مراقبت کنید. زمانیکه فیزیک بدنی شما درست کار میکند بدون شک مغز شما هم خوب کار خواهد کرد. شما با قرار دادن یک برنامه ورزشی خیلی ساده و مراعات در خوردن، میتوانید زندگی بهتری را داشته باشید. از شما میخواهم برای چند دقیقه به فکر سلامتی خود باشید و برای این هدیه ارزشمند، احترام بگذارید. هرزمان دچار بیماری شدید به این باور داشته باشید؛ اول شخصی که میتواند به شما کمک کند خودتان هستید نه دکتر و دارو.  چکاپ سالیانه خود را فراموش نکنید همانطور که بیمه خودروی خود، فراموش تان نمیشود.

برای سلامتی، افسری نیست که شما را جریمه کند ولی اگر آن را نادیده بگیرید این شما هستید که جریمه ی بدی را خواهید پرداخت.


قدم 91 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۸ دیدگاه
  1. avatar
    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
    من میتونم 2 تا مثال نقض بیارم برای این قضیه
    1 استیون هاوکینگ
    2 امیر تتلو :|
    • avatar
      امیر تتلو اخه :)))))))))))
      حتی بیشتر هم هستند، ما در ایران هم خیلی افراد داریم مشکلات جسمی دارن ولی موفق هستند
      ولی اینجا بحث کلی هست قطعا افراد موفق که جسم سالمی دارن ۱۰۰ ها برابر بیشتر از افراد معلول اند. وگرنه هر نظری گفته شه استثنا هم داره
    • avatar
      همه چی بعد کنکوره
      نه؟
      :)
  2. avatar
    رویا رویایی
    من که عادت کردم برای همه چی جون بکنم حتی برای سلامتی خودش
    • avatar
      و منم عادت کردم برای همه چی تلاش بکنم
      حالا فرق من رو تو چیه؟
      تو جون میدی عذاب میکشی من تلاش میکنم لذت میبرم
      چرا باید اینطوری باشه؟
      ب خاطر اینکه نگاه‌ها فرق داره و همین
  3. avatar
    محمد طهماسبی
    احسنت
    احسنت کاملا درسته
    من یک معلول هستم
    درسته وه قسمتی از سلامتیم رو از دست دادم
    ولی امید به زندگی دارم
    و باور دارم که بدون پا و یا با ولیچر هم میشه به قله موفیقت رسید
    فقط یکم بیشتر زمان میبره
    همین
    • avatar
      ممنونم که این افتخار رو دادید و نظر گذاشتید
      کاملا درسته، اگر عضوی سلامتیش رو از دست داده باشه به باور من قدرت اون عضو در بقیه عضوها تقسیم میشه و اگر فرد معلول باور خوبی داشته باشه دقیقا میتونه همون کاری رو بکنه که بقیه میکنن چرا که قدرت برابری دارن حالا قدرت یک قسمت از بدن کم و زیاد میشه
      مثل نیک ویجیک که نه دست داره و نه پا داره ولی شغل و همسر خوبی داره، نیک ویجیک به موفقیتی رسیده که آرزوی هزاران آدم سالم هست و جالبه که سخنرانی میکنه برای افرادی که سلامتی کاملی دارن
  4. avatar
    من کاملا با این مقاله موافقم .
    مقاله ابوعلی سینا در مورد خوردنی ها و ضرب المثل " ترشی نخوری یه چیزی میشی " هس که بسیار جالبه.
    اگه شد حتما درجش کنید .
    با تشکر بابت زحمتاتون.
    • avatar
      سلام، ممنونم از شما
      اره الان جستجو میکنم دربارش 

    • avatar
      کلی وقت داری
      دیر نیست البته گاهی خیلی زود دیر میشه پس باید سریع دست ب کار شد
      :)
  5. avatar
    من که زیبایی های خودم و دارم و اگه خیلی زیاد بخوام سخت بگیرم بعد از اینکه از دندانپزشکی باز نشسته شدم عمل زیبایی می کنم.خوش به حالم چون همیشه مراقب خودم هستم.
    • avatar
      :))
  6. avatar
    I'm going home first time in Bangkok and the earth can hurt plants and other living things but rain doesn't matter to me and other living things but rain doesn't matter to you later today and ought not to be http Golgi the
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید