۴

علت باخت‌های استقلال چی هست؟ :) + صوت

علت باخت‌های استقلال چی هست؟ :)  + صوت

درود بر شما :)

در این صوت درباره تاثیر انرژی و نوع افکار در تیم‌های فوتبالی صحبت کردم و شاید براتون گوش دادنش جالب باشه ;-)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    🤣🤣 البته من از فوتبال خیلی بدم میاد حوصله م سر میره البته جام جهانی خوبه ولی بقیه دوست ندارم
    ولی خیلی جالب گفتین تااونجایی که گوش دادم
    استقلال کاری ندارید اونکه همش میبازه 😁😁
    • avatar
      منم نگاه نمیکنم :)
      البته من استقلالی نیستم، یعنی دیگه اهل فوتبال مثل گذشته نیستم ولی خب خدایی حقیقت رو گفتم :))))
      ولی نکته‌ اصلی صوت ی چیز دیگه هست که اون مهمه
    • avatar
      صوت هم تمرکزش روی خوده فوتبال نیس :)
      منم غیرفوتبالی هستم :))
  2. avatar
    صوت خوبی بود ممنون

    خیلی خوبه انرژی درونیمون زیاد باشه و کلا از اطراف زیاد تحت تاثیر قرار نگیریم وحداقل کنترل شده باشه..
    به نظرم وقتی انرژی درونی باشه میشه باهاش به یک ثبات رسید..تا با هر اتفاقی از پیرامون نشکنیم..
    • avatar
      :)
      اره دقیقا، منم همین رو گفتم با ادبیات مختلف، همون عادت روزانه میشه
      ممنون برای دیدگاهت
    • avatar
      نه برای شوخی بود :)

ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید