فیلم زیبای چند متر مکعب عشق

عاشق کسی باشید که بترسه از نبود شما، و بترسید از کسانی که دل شکسته هستند و سمت شما میان، چرا که اون تشنه ی عشق هست و لایق عشق نیست

آدم تشنه روزی سیراب میشه و میره

و اگر در کنار عشق از عقلت استفاده نکردی و انتخاب اشتباه داشی، به جای اینکه طرف بشه دوای دردت میشه یاور دردت

این تجربه من بود ولی درباره فیلم بگم که پسر ایرانی عاشق دختر افغانی میشه، واقعا برای من این فیلم خیلی زیبا بود، خیلی عشق قشنگی داشتن، و من بیشتر عاشق نگاه‌ها بودم، با خنده‌هاشون میخندیم و با گریه هاشون گریه. هر چند اخر جالبی نداشت ولی به نظر من آدمی ۱ دقیقه عاشق باشه عمر مفیدتری داره تا ادمی که سال هاست عاشق نیست.

ان شالله همه تون عاشق واقعی باشید :)

قسمتی از فیلم:

دوست داشتید میتونید در این لینک دانلود کنید (۸۷۳ مگابایت)

نظر شما درباره عشق چی هست و تعریفتون ازش؟

راستی تا حالا عاشق شدید؟‌:)

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
  1. avatar
    قشنگ بود دانلودش میکنم احتمالا جمعه ببینمش ..
    عاشق که بله هرچند عشق خیلی بزرگتر و مقدس تر از احساس منه
    مثل عشق حصار آسمان همچنان پایبند و عاشق
    عشق یه تحول درونیه که از نظر من باید هم عقل و هم دل باهم بهش برسند تقابل این دوتا باهم عشق رو به وجود میاره اگه فقط دل باشه میشه جنون اگه هم فقط عقل باشه میشه دوست داشتن
    عشق وسیع تر ازدوست داشتنه
    عشق از روی احساس تنها، هم پایدار نیست یا شاید بشه گفت مستحکم نیست ممکنه از بین بره
    عشق خیلی قشنگه اگه آدما تعهد داشتن رو یاد بگیرن و اگه اسم هر احساسی رو عشق نزارن
    بهتره همه عشق رو تجربه کنن و ای کاش اولین و آخرین تجربه شون باشه اونم با پایان خوب
    • avatar
      نظرت بسیار عالی بود و ازش استفاده کردم
      ممنون به خاطر وقتی که گذاشتی
    • avatar
      منظورتون رو از طب سنتی ظهور متوجه نشدم :)
  2. avatar
    به نظرم تعریف هر ادمی از عشق بستگی به نگاه اون فرد داره هر فردی ممکنه عشق رو از زاویه خودش ببینه برای همین بی نهایت تعریف میشه برای عشق پیدا کرد :)
    به نظر من عشق ، توی یک لحظه اتفاق نمیوفته یعنی برای من این طور نبوده و نیست ... هیچ وقت نشده حتی از کسی بدون اینکه برخوردی باهاش داشته باشم خوشم بیاد چه برسه به عاشق شدن ... به نظرم عشق به مرور زمان بین ادما شکل میگیره و هر چی شناختت نسبت به اون فرد بیشتر میشه و بیشتر کشفش میکنی این عشق عمیق تر میشه :)) ... وقتی هم عاشق شدی دیگه هیچ کسی جز معشوقت به چشمت نمیاد یه جور وفاداری و تعهد توی وجودت نسبت به اون شکل میگیره و حاضری برای عشقت هر نوع فداکاری رو انجام بدی :)
    این بود تعریف من از عشق ... پایان :)))
    • avatar
      اره درسته
      تعریف عشق متفاوت هست، چرا که هم نگاه ها فرق داره و هم تجربه ها
      ولی بالاخره هدف تمام عشق های پاک یکی است
      راهی که تو انتخاب کردی برای عشق کمترین ریسک رو داره و خیلی خوبه ولی راه های دیگ هم برای رسیدن به عشق هست
      ممنون برای وقتی که گذاشتی و برای من مفید بود :)
  3. avatar
    فیلم قشنگیه:(
    فیلمایی که آخرشون بد تموم میشه یادم میمونه:|
    عشق چیز خوبیه:))))
    در مورد عشق نظرهای متفاوتی شنیدم و خوندم و هیچ وقت هم نفهمیدم چیه، و چون نمیدونم چیه نمیدونم که عاشق شدم یانه.
    ولی به نظرم اگه عشق اتفاق بیوفته ( گفتم اتفاق چون دست آدم نیست!) یه بار هست و یه رسالت داره...
    امیدوارم همه عاشق بشن و به رسالت عشقشون برسن که لازمه ی اون گاهی نرسیدن به معشوقه...
    به نظرم اگه عشق واقعی باشه و عاشق تا تهش بره باید برسه به خالق و منبع عشق...
    عشق میتونه یه فرصت از جانب خدا باشه تا بهش نزدیک تر بشیم...
    • avatar
      عشق چیز خوبیه خخخخخ
      اره فیلم قشنگی هست، اخرش بیشتر نامعلوم هست ولی خب
      اره تمام صفات خوب از خداست، عشق پاک هم بوی خدا رو میده
      ممنون برای نظرت خانم معلم :)
  4. avatar
    اره خیلی فیلم قشنگی بود عشق موج میزد تو چشم هاشون..از نوع واقعیش:)
    • avatar
      پس شما هم دیدید :)
      اره دقیقا، من اصلا عاشق این نوع نگاه ها هستم، برام خیلی قشنگ بود این صحنه ها
  5. avatar
    بهارنارنج
    ندیدمش یک کلیپ ازش دیدم کهپایانو نشون داده بود غمگین اخرش
    • avatar
      ولی خب ب نظرم ارزش دیدن رو داره، حتی اگر اخرش غم انگیز باشه
  6. avatar
    فیلم رو تبلیغاتش رو دیده بودم البته هنوز ندیدمش اما بنظر قشنگه ...
    پست و نظرات رو خوندم ؛ باتشکر از همه و شما
    من نظر خاصی درباره عشق ندارم :) ... نمیدونم چرا شاید خودخواهیه اما سعی میکنم عاشق نشم ...
    ولی آدمای عاشقو دوست دارم :)
    • avatar
      اره قشنگه فیلمه :)
      این سعی شما شبیه این هست که سعی کنی آب نخوری، خب اون موقع چی میشه؟ :))
      اره ادم های عاشق خیلی دوست داشتنی اند 
  7. avatar
    میمیرم :))

    البته اگر یه عشق واقعی ،تو زندگیم به وجود بیاد چرا که نه ... اما تشخیص دادن این عشق کار سختیه به خاطر همین دورو برش نمیرم .
    • avatar
      بق بقو این مشکلی که تو داری رو همه دارن، برای همین باید مهارت در زندگی رو تقویت کنیم، انقدر روش های خوب و جالب و کاربردی در نت به شکل رایگان هست که با خوندن اونا میشه خیلی راحت طرف رو شناخت، چرا ما برای رانندگی میریم مهارت میبینیم ولی برای زندگی نه؟ 
      برای همین باید خودتون برای زندگی بریم مهارت کسب کنیم، هر کسی بیشتر درگیر این مهارت ها باشه انتخاب بهتری میتونه داشته باشه.
      خلاصه همه چی دست خودمون هست
    • avatar
      اره خیلی :)
  8. avatar
    درود بر شما جناب اریافر
    سپاس بیکران
    پست زیبا و مفیدی بود خصوصا از دیدن فیلم لذت بردم واقعیتی از یه عشق زیبا
    سایت بسیار مفید و موثری دارید بزرگوار
    موفق باشید
    • avatar
      درود بر شما بانو نجوا
      خواهش می‌کنم و خیلی خوشحالم که مفید بوده و تشکر از حضور سبزتون
      پیروز و شاد باشید
  9. avatar
    ما انسان ها سال هاست درگیر عشق هستیم وبه همین اندازه ار ان دوریم همه ی ما یک بار عاشق شده ایم حتی اونایی که میگن نشدن عشق بی معنی ترین بامعنی ی دنیاست
    • avatar
      عشق داریم تا عشق
      ان شالله به عشق واقعی برسیم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید