قالب بیان زیبا با موضوع عاشورا + (آپدیت)

 

 قالب بیان - عاشورا

قالب بیان عاشورا

پیش نمایش قالب    پیش نمایش (عکس)


قالب مذهبی قالب مذهبی عاشورا بیان قالب زیبا بیان قالب رایگان بیان - مذهبی قالب امام حسین

 

قالب بیان یا ابالفضل قالب مذهبی بیان یا حسین قالب بیان این حسین چیست قالب بیان حسین (ع) قالب بیان مذهبی

 

درود و روزتون زیبا :)

چند قالب بیان دیگه با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) براتون طراحی کردم، خودم که از قالب‌ها خوشم اومده، امیدوارم شما هم خوشتون بیاد :)

قالب بالا دو تا پیش‌نمایش داره، اگر با گوشی هستید پیش‌نمایش عکس رو نگاه کنید، در ۵ هدر مختلف این قالب رو انتشار دادم و هر کدوم رو دوست داشتید دانلود کنید کافیه روی عکس کلیک کنید. ۵۰ تا صلوات هم بفرستید

اگر لایک و دیس‌لایک رو میخواستید بیارید کد زیر رو توی CSS قرار بدید

ul.Rate {
    display: block !important;
    float: right !important;
    height: 0px !important;
    width: 10px !important;
    margin-right: -9px !important;
}

چ خوب میشه همه بیانی‌ها تو این روزها سیاه باشن و هر وبلاگی بری بوی امام حسین بیاد

   

بقیه قالب های بیان


+ ۵ تم دیگر اضافه شد

یکبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۷ دیدگاه
    • avatar
      درود بر شما
      ۵۰ تا صلوات هم بفرستید ممنون
    • avatar
      درود بر شما
      ۵۰ تا صلوات هم بفرستید :)
    • avatar
      درود
      یادم نبود :)
    • avatar
      سپاس
      خداقوت به شما :)
  1. avatar
    بسیااار زیباست :)
    دستتون درد نکنه ... حتما استفاده میکنم :)
    ٥٠تا صلواتم میفرستم
    • avatar
      ممنون مهندس
      و سپاس :)
    • avatar
      سلام
      این کد رو توی CSS قرار بده:


      ul.Rate {
          display: block !important;
          float: right !important;
          height: 0px !important;
          width: 10px !important;
          margin-right: -9px !important;
      }
    • avatar
      :)
    • avatar
      ۱۰ تا هدر هست، هر کدوم دوست داشتی روش کلیک کن
      فایلی دانلود میشه
      اون فایل رو تو قسمت ساختار قالب فعلی قرار بده و هر چی تو قسمت CSS هست پاک کن
      حله؟
    • avatar
      فدامدا داداج ;-)
    • avatar
      خواهش خواهش :))
    • avatar
      سپاس از شما :)
    • avatar
      خواهش
  2. avatar
    حسین میرزایی
    ببخشید میشه فونت عنوان ها رو زیباتر و از فونتی خاص استفاده کنید
    و لطفا اگه امکان داره ، چن تا هدر مذهبی دیگه هم بهش اضافه کنید تا برای وبلاگ های جامع مذهبی هم کاربرد داشته باشه.(فقط درمورد محرم نباشه)
    سپاس فراوان
    • avatar
      فونت خاص و عکس رو خودتون پیدا کنید تا بعدا در آپدیت های بعدی اضافه کنم
  3. avatar
    سلام. ببخشید میشه توضیح بدید چطوری اینو بندازیم رو قالب وبلاگمون. من بلد نیستم یه توض یح کلی لطفا. ممنون میشم😚😚😚😚
    • avatar
      سلام
      ۱۰ تا عکس هست. شما روی هر هدری که خوشتون میاد کلیک کنید و دانلود کنید فایل قالب رو
  4. avatar
    آقای آریافر سلام
    میخواستم یه جعبه به این قالب اضافه کنم اما شیوه چینش کدها عجیب هست و هرچی با کد ور رفتم نتونستم یه فاصله بین کدهای دو جعبه پربازدید و آخرین مطلب (یاهر دو جعبه دیگه ای) اضافه کنم تا کد جعبه جدید رو قرار بدم
    میشه راهنماییم کنید؟
    • avatar
      سلام
      قالب رو در سایتتون ندیدم که بخوام راهنمایی کنم.
  5. avatar
    قالب فعلی من که واسه محرم مناسبه میخواستم فونتش رو تغییر بدم و یه جعبه سلام بر حسین هم بهش اضافه کنم بقیه اگه دوست داشتن استفاده کنن و وبلاگشون بوی محرم بگیره
    • avatar
      پاسخ شما قبلا داده شده
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید