قالب بیان - قالب دخترونه بیان - (آپدیت)

 

 قالب بیان - تم دخترونه ۱

قالب بیان دخترونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML


 قالب بیان - تم دخترونه ۲

قالب بیان دخترونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML


 قالب بیان - تم دخترونه ۳

قالب بیان دخترونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML  


 قالب بیان - تم دخترونه ۴

قالب ۴ حذف شد


 قالب بیان - تم دخترونه ۵

قالب بیان دخترونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML    

 

سلام دوباره  :)

چند قالب بیان دیگه با موضوع دختر براتون انتشار دادم امیدوارم خوشتون بیاد

چند نکته درباره قالب‌های بالا:

  • شما کافیه فقط فایل HTML رو دانلود کنید و در قسمت قالب => ویرایش ساختار قالب فعالی قرار بدید و بعدش حتما حتما هر آنچه در قسمت "ویرایش CSS" وجود داره پاک کنید تا قالب به درستی کار کنه.
  • برای اینکه قسمت دنبال کننده‌هاتون زیباتر باشه حتما قسمت تنظیمات برید بعد قسمت تنظیمات ساده و تو تنظیمات جعبه دنبال کنندگان گزینه سوم (نمایش جعبه دنبال‌کنندگان در مکان دلخواه) انتخاب کنید.

قالب بیان با سلیقه خودتون:

اگر دوست دارید میتونید یک قالب با عکس و رنگ قالب دلخواه خودتون درست کنید، کافیه یک نظر عمومی (خصوصی لطفا نباشه تا بقیه دوستان هم استفاده کنند) ارسال کنید و نظر شامل:

  1. یک عکس با کیفیت (سایت‌هایی که عکس باکیفیت دارند مثلا این سایت: wallpaperswide.com و یا این سایت unsplash.com)
  2. رنگ مدنظر (یکی از رنگ‌هایی پایین که در عکس درج شده رو انتخاب کنید)

پس آدرس یک عکس با کیفیت بعلاوه رنگ مد نظرتون رو در قسمت نظرات به شکل عمومی به ما بگید تا بعد مدت کوتاهی کد قالب رو بهتون رایگان تحویل بدیم تا این عیدی ما تکمیل شه

رنگ قالب چی باشه؟‌ 

 

بقیه قالب های بیان


آپدیت:

۱- تم شماره ۵ اضافه شد (۹-۳-۱۳۹۶)

یکبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳۴ دیدگاه
    • avatar
      خواهش میکنم :)
    • avatar
      خوشحالم :)
      چشم
  1. avatar
    صورتی
    اگرمیشه قالب های دخترانه باطرح گرلی ام بزارید
    ممنونم بابت قالب های زیباتون
    • avatar
      سلام
      باشه سعی میکنم :)
  2. avatar
    وجیهه احسانی
    قالب بیان - تم دخترونه ۴


    سلام عالی بودن با اجازه تم دخترونه 4 رو گاشتم برا وبم ولی
    میشه رنگ فیروزه ای درست کنید

    ممنون
    • avatar
      سلام 
      ممنون :)
      براتون ارسال شد
  3. avatar
    سلام
    قالبی که درست کردین حرف نداره واقعا مچکرم ازتون
    گذاشتمش روی وبلاگم :)
    عکس هدر با اسم وبلاگم همخونی زیادی داره واسه همین
    خیلی قشنگ شده
    بازم ممنون
    • avatar
      سلام 
      خواهش میکنم خوشحالم خوشتون امده :)

  4. avatar
    http://bayanbox.ir/download/6807163077130602922/theme-mizfa-boy-10.txt
    سلام
    ممنون میشم اگه قالبی با هدر بالا درست کنید :)
    • avatar
      سلام :)
      براتون ارسال شد
    • avatar
      :)
  5. avatar
    سلام
    مرسی قالب های دخترونه فوق العاده است فقط چرا تصویر هدر شفاف نیست.
    مثل اینه که یه لایه روی اون رو پوشونده
    لطفا راهنمایی کنید که تصویر هدرم شفاف شه...
    و این که چطور میتونم اون مربع کوچیک وسط هدر که اسم وبلاگ درش هست رو بردارم؟
    اگر ممکنه پاسخ رو در وب خودم هم قرار بدید.
    مرسی
    • avatar
      سلام
      خواهش میکنم، بله هدر شفاف هست تا عنوان و زیر عنوان به خوبی دیده بشه، البته میتونید بردارید
      کافیه mizfa-opacity-min رو سرچ کنید در قالب و حذفش کنید
      کلا مربع و اسم رو قصد دارید بردارید یا فقط مربع رو؟
      در وب جواب شما داده شد
  6. avatar
    سلام
    مرسی از راهنماییتون
    مشکل تصویر هدرم حل شد.
    یه زحمت دیگه هم دارم براتون ...
    میخوام در قسمت نظرات، دیس لایک (نظر مخالف) هم داشته باشه. میشه اضافه کرد؟
    و اون مربع و اسم توش رو چطور میشه برداشت؟
    لطفا جواب رو در وبم هم قرار بدید.
    یک دنیا سپاس


    • avatar
      سلام، خواهش
      بیان اصلا همچین امکانی رو نداره که بتونید لایک و دیس لایک در نظرات کاربران قرار بدید، فقط در پست‌ها هست
      برای برداشتن مربع و عنوان وب هم میتونید قسمت تنظیمات برید و عنوان رو خالی بذارید
      موفق باشید
  7. avatar
    منظورم از دیس لایک همونه که شما فرمودید. چطور میشه در پست ها کنار گزینه لایک ، دیس لایک هم گذاشت. اصلا امکانش هست؟ به هر حال بسیاری از دوستان ممکنه پستی رو دوست نداشته باشن اگر بشه این گزینه رو هم برای پست ها فعال کرد عالی میشه . ایراد قالب از نظر من فقط همینه. سپاسگزارم.
    • avatar
      امکانش هست ولی در این قالب کدنویسی نشده، به خاطر اینکه از شکلک قلب استفاده کردیم و با قلب نمیشه هم لایک داشت و هم دیس لایک
      ولی تو قالب های بعدی فعال میکنیم
  8. avatar
    محمدرضا محمدی
    سلام یه قالب حرفه ای برای یه وب موزیک می خوام
    زیاد گشتم قالب ها هیچ کدوم درد بخور و حرفه ای نبود

    اگه میشه یه قالب حرفه ای برای یه سایت موزیک طراحی کنید و خبر بدید ممنون
    • avatar
      سلام
      قالب حرفه ای نیاز به بستر حرفه ای داره 
      بستر حرفه ای یعنی شامل هزینه خوب با هاست و دامنه اختصاصی
      کسی تو بیان نمیاد حرفه ای قالب بسازه چرا اصلا بیان چنین قابلیتی نداره و حتی اگر هم داشته باشه طراح نمیاد چنین کاری کنه مگر با هزینه مناسب
      میتونید به سایت ما سر بزنید  mizfa.com
      موفق باشید
  9. avatar
    سلام
    خسته نباشید
    تعریف قالبتون رو از دوستانم بسیار شنیدم
    دارم یه وبلاگ طب سنتی البته با میوه میزنم که خوشحال میشم
    شما قالبش رو تنظیم کنید
    عکس هدر = https://unsplash.com/collections/338198/f-o-o-d?photo=_Zn_7FzoL1w
    رنگ قالب به سلیقه خودتون
    منتظرم :)
    • avatar
      سلام خانم دکتر
      خسته نیستیم ولی خداقوت :)
      دوستان لطف دارن
      چ خوب که طب سنتی میزنید
      حله براتون فرستادم
      موفق باشید :)
  10. avatar
    سلام ...
    میشه قالب تم 4 دخترونه کدشو بهم بدین ؟
    رنگش بنفش باشه بهتره ...
    متشکرم.
    • avatar
      سلام
      شما که وبلاگتون تو بلاگفا هست
    • avatar
      سلام
      ارسال شد
    • avatar
      درود ارسال شد :)
  11. avatar
    وای قالب ها عالین...
    عکس بفرستیم با رنگ مورد نظر هم قالب میدین ؟ (آیکون یک بلاگر پررو)
    • avatar
      بفرست
      حسش بود میدیم :))
  12. avatar
    سلام
    خسته نباشید:))))))
    یه سوال داشتم
    چطور میتونم هدر وبلاگمو خودم عوض کنم؟؟؟
    • avatar
      سلام Enter
      من کلا خیلی با Enter کار میکنم، بدبخت انقدر روش زدم دیگه رنگش رفته :)))))
      شما کد زیر رو پیدا کن:
      .bgimg-1
      بعد زیرش یک آدرس عکس میبینی، اون رو بردار و آدرس عکس دلخواه قرار بده
      اینطوری دیگه خودکفا میشی :دی
      ولی نتونستی بگو بیشتر راهنمایی کنم
    • avatar
      خواهش میکنم :)
      موفق باشید
  13. avatar
    سلام میشه برام یه قالب دخترونه به سلیقه ی خودتون درست کنید؟ ممنون :))))
    • avatar
      سلام :)
  14. avatar
    یه سوال هم دارم اون مطلبی که نوشتید در روزی....
    میشه منم بذارمش توی سایتم؟؟
    راهنماییم میکنید چطوری بذارمش :))
    • avatar
      کدوم پست؟
      منظورتون رو از راهنمایی متوجه نشدم ولی هر پستی که دوست دارید رو میتونید بذارید و اصلا مشکلی نداره :)
  15. avatar
    واقعا ممنونم اقا پوریا:)))))))
    بعد چند روز ک حالم خوب نبود اینو ک دیدم یکم حالم خوب شد ممنونم واقعانی :)
    • avatar
      خواهش میکنم
      خوشحالم خوشتون امده :)
  16. avatar
    سلام.صبحتون بخیر.
    میخواستم بپرسم امکانش هست که برام یه قالب درست کنید؟
    دلم میخواد یه قالب داشته باشم که همه جاش سفید باشه.یه عکس هم دارم که دلم میخواد بالای وبلاگم قرار بگیره.
    • avatar
      سلام
      پیش زمینه این قالب ها اکثرا سفید هستند 
      میتونید یکی رو انتخاب کنید و استفاده کنید
  17. avatar
    سلام ممنون از طراحیهاتون
    قالب پنجمی وقتی اعمال میشه بالای هیدر گزینه های منو، درباره من و...نشون نمیده 😐
    • avatar
      سلام
      چرا نشون میده ولی چون رنگ متن با رنگ پیش زمینه یکی هست مخفی دیده میشه تو گوشی ها البته
  18. avatar
    هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
    اممم یــ کمکم کن بین این دوتا عکس بنظرت کدوم بهتر درمیاد!؟
    http://s4.faza98.com/dl/Uu31Vn/thumb_HamMihan-201831165815684465901515674466.7569.jpg

    و این
    http://s4.faza98.com/dl/n9WVb4/thumb_HamMihan-201831220413244440501516388758.6806.jpg

    اممم کمکم کن اول انتخاب کنم بعدش بی زحمت واسم درستش میکنی!؟
    مرسیت میشم:)
    • avatar
      سایز عکس ها کوچیک هست و نمیشه برای قالب استفاده کرد.
    • avatar
      عکس با کیفیت پیدا کنید میشه، شما پست رو لطفا مشاهده بکنید. چند تا سایت که بک گراندهای با کیفیت دارن رو من لینک کردم میتونید از اون سایت ها عکس های خوب و با کیفیت پیدا کنید.
      با عکس های شما هم میشه ولی ظاهر وبلاگ خیلی زشت میشه چرا ک عکس کشیده میشه
  19. avatar
    هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
    ممم نیگا کردم ولی چیز خاصی مدنظرم نبود:/

    بی زحمت ب اینام نگا کن اگ اینام اونطوری شدن کد تم 1رو بدع..ببخش هاا اینقد اذیت میشی!!من یخورده زیادی راحتم خخخ



    http://s4.faza98.com/dl/p3RSb9/thumb_HamMihan-20172716641422093161513378165.0509.jpg

    http://s4.faza98.com/dl/Zq7w6V/kamel-768x959.jpg

    http://s4.faza98.com/dl/m6G5Zd/thumb_HamMihan-20181015217262351001516099165.9963.jpg


    بازم شرمندع🙈ی قالب میخام انتخاب کنم ک دگ عوضش نکنم ...مرسیتم اگ کمک کنی:)
    • avatar
      ببین، این قالب عریض هست، عکس هم باید عریض باشه، نمیشه با این عکس ها که بییشترشون مربع شکل هستند استفاده کرد، قالب رو زشت میکنه و عکس مربع کشیده میشه.
    • avatar
      قابل نداره :)
  20. avatar
    بانوی شرقی
    سلام خسته نباشید.
    اگر بخوام بک گراند کل وب رو عوض کنم (تم ۱ مد نظرم هست) که الان سفیده باید چیکار کنم؟



    اگر بخوام قسمت reply کامنت ها پشتش رتگی باشه (قسمتی که جواب های من نوشته میشه) یا یه کادر رنگی دور باکسش باشه باید چیکار کنم؟

    و سوال آخر همونطور که عکس هدر موقع ورود نمایش داده میشه اگر بخوام تک تک پست ها و با کس های وبلاگ هم با همون حالت و افکت (نوع حرکت و نمایش) نشان داده بشوند باید چیکار کنم؟


    ممنون میشم جواب بدید خیلی تلاش کردم اما نتونستم.
    منتظر جوابتون هستم.
    • avatar
      سلام
      باید قالب رو نصب کنید تا کدها رو در قالبتون ببینم و بگم، کدها رو حفظ نیستم.
      مورد سوم هم امکانش نیست ( یعنی برای من نیست، وقت گیر هست)
      موفق باشید.
  21. avatar
    سلام ببخشید

    یه سوال داشتم

    من میخوام پس زمینه وب رو ثابت بکنم و همیشه برای ثابت کردنش از کد;no-repeat fixed

    استفاده میکنم اما روی قالب شما این کد جواب نمیده چیکار کنم؟؟
    • avatar
      سلام، ببخشید با تاخیر ج دادم. در این پست دربارش حرف زدم.
    • avatar
      سلام
      سرچ کنید در گوگل چطور میشه وب ساخت
  22. avatar
    سلام من این قالب را از سایتتون برداشتم و بار گزاری کردم اما میخوام رنگش صورتی باشه باید چکار کنم
    • avatar
      سلام
      آموزش ویدیویی که  در قسمت قالب های بیان گذاشتم رو برید نگاه کنید.
    • avatar
      برای بیان هست این قالب ها
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید