قالب بیان - قالب پسرونه وبلاگ بیان

 

 قالب بیان - تم پسرانه 1

قالب بیان پسرونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML


 قالب بیان - تم پسرانه ۲

قالب بیان پسرونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML


 قالب بیان - تم پسرانه ۳

قالب بیان پسرونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML  


 قالب بیان - تم پسرانه ۴

قالب بیان پسرونه

پیش نمایش قالب      فایل HTML    

درود

چند قالب بیان دیگه با موضوع پسر اماده کردیم امیدواریم خوشتون بیاد. در پست‌های قبلی هم ۴ قالب دخترونه بیان و ۴ قالب با تم بهاری قرار دادیم

چند نکته درباره قالب‌های بالا:

  • شما کافیه فقط فایل HTML رو دانلود کنید و در قسمت قالب => ویرایش ساختار قالب فعالی قرار بدید و بعدش حتما حتما هر آنچه در قسمت "ویرایش CSS" وجود داره پاک کنید تا قالب به درستی کار کنه.
  • برای اینکه قسمت دنبال کننده‌هاتون زیباتر باشه حتما قسمت تنظیمات برید بعد قسمت تنظیمات ساده و تو تنظیمات جعبه دنبال کنندگان گزینه سوم (نمایش جعبه دنبال‌کنندگان در مکان دلخواه) انتخاب کنید.

قالب بیان با سلیقه خودتون:

اگر دوست دارید میتونید یک قالب با عکس و رنگ قالب دلخواه خودتون درست کنید، کافیه یک نظر عمومی (خصوصی لطفا نباشه تا بقیه دوستان هم استفاده کنند) ارسال کنید و نظر شامل:

  1. یک عکس با کیفیت (سایت‌هایی که عکس باکیفیت دارند مثلا این سایت: wallpaperswide.com و یا این سایت unsplash.com)
  2. رنگ مدنظر (یکی از رنگ‌هایی پایین که در عکس درج شده رو انتخاب کنید)

پس آدرس یک عکس با کیفیت بعلاوه رنگ مد نظرتون رو در قسمت نظرات به شکل عمومی به ما بگید تا بعد مدت کوتاهی کد قالب رو بهتون رایگان تحویل بدیم تا این عیدی ما تکمیل شه

رنگ قالب چی باشه؟‌ 

 

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳۲ دیدگاه
    • avatar
      ;-)
  1. avatar
    سلام. میشه نحوه تغییر عکس بالای این قالب ها رو آموزش بدید که خودمون بتونیم انجام بدیم یه چیزی هم یاد بگیریم؟ همچنین تغییر رنگ رو. ممنون
    • avatar
      سلام
      اول قالب رو در وبلاگتون قرار بدید و بعدش عبارت زیر رو بین کدها سرچ کنید
      .bgimg-1
      
      وقتی پیدا کردید ک کد شبیه زیر میبینید
      داخل پرانتز آدرس عکسی قرار داره میتونید عکس دلخواه خودتون رو آپلود کنید و ادرسش رو داخل () قرار بدید
      .bgimg-1 {
      background-image: url(آدرس عکس);
      
      درباره رنگ نمیشه توضیح داد چون تغییرات زیاده
      موفق باشید :)
  2. avatar
    سلام از شما یه خواهشی دارمبه وبلاگ ircss.blog.ir نگاه کنید میشه یه قالب مثل اون برام درست کنی
    نورو خدا خیلی می خوام مثل اون باشه وبلاگم کمک کنید
    • avatar
      سلام
      این وبلاگ شبیه وبلاگ های خوده بیان است و آماده هم داره
      میتونید از اونا استفاده کنید 
    • avatar
      سلام خواهش میکنم
      آدرس وبلاگ رو بدید تا راهنمایی کنم
  3. avatar
    سلام مجدد
    مشکل فونت حل شد ولی یه چیز دیگه
    تایتل وبلاگ چجوری بولد کنم ؟

    Alirezaa.blog.ir

    ممنون
    • avatar
      سلام 
      کافیه کد زیر در انتهای کدهای CSS قرار بدید، قسمت قالب => ویرایش CSS قالب فعالی

      a.mizfa-hover-text-red.mizfa-hover-text-theme.mizfa-decoration {
          font-weight: 900;
      }
      
  4. avatar
    ممنون از راه حل ، ولی اینو که تغییر میدم علاوه بر تایتل یه چیزای دیگم ضخیم تر میشه :D

    -این کد چجوری نوشتی ؟ خیلی پیچیده اس خدایی ، یه چیزیشو تغییر میدی از ده جای دیگه بهم میریزه :|
    • avatar
      سلام
      نه فکر نکنم اینطور باشه، من تست کردم و کد تو نظر قبلی فقط عنوان اصلی سایت رو بولد میکرد
      ما یک فریم ورک نوشتیم و بر اساس اون طراحی میکنیم،‌ ظاهرش پیچیده به نظر میاد ولی در عمل خیلی خیلی کدنویسی ساده تر میشه :)
      حالا اگر راه‌حل برات اوکی نشد میتونی بری قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی و این کد رو سرچ کن (*blog_title*)
      بعدش به جای کد بالایی کد پایینی رو قرار بده

      <strong> (*blog_title*) </strong>
      
  5. avatar
    آها مرسی حالا شد ! :)
    خیلی جالب کار کردین ، با این امکانات برنامه نویسی محدود بیان این فریم ورک طراحی کردن عالیه ، خسته نباشید در مجموع !

    _ قالب وبلاگم با تغییراتی که دادم چطور شده به نظرت ؟
    • avatar
      فدات :)
      اره قشنگ شده کارت درسته
  6. avatar
    خسته نباشید دوست عزیز
    قالب تم شماره دو رنگ مشکی با این هدر
    https://unsplash.com/search/film?photo=2uwFEAGUm6E
    • avatar
      سلام
      ممنون
      براتون ارسال کردیم
  7. avatar
    با عرض سلام و خسته نباشید پهلوان 😅
    دوست عزیز بنده یه در خواستی داشتم بیشتر کمکی هست 🙂
    قسمت بالای قالب
    پسرانه
    هدرش
    میشه این قسمت رو تنها کدش رو بگین و میشه راهنمایی کنید که چطور میشه درستش کرد
    -----
    هدر که کامل صفحه رو گرفته و با اسکرول کردن بالا میمونه و جاذبه جا نمیشه
    ---
    یکم در حیطه ما نیستید
    ممنون میشم اگه کد رو بسازید و در اختیارم بگذارید با سپاس
    منتظر م
    • avatar
      سلام خداقوت به شما  ;-)
      در حیطه کاری ما نیستید که بدونید این کار نمیشه :))
      موفق باشید
  8. avatar
    یعنـ چی نمیشه پهلوان
    خودتون خوب فهمیدید منظورمو 😐 😐😐
    این قالب پسرانه هست که خودتون زحمت کد نویسی شو انجام دادین 😐
    خب منظورم همین عکس هست که روبرو قرار گرفته !
    خب کد رو احتیاج دارم 😐 😐 😐
    فک کنم دلتون پُره 😐 😐 😐
    سعی می‌کنم بیشتر پُرش کنم 😂😅🙂
    • avatar
      همون طور ک گفتم نمیشه، نمیشه هم یعنی نمیشه :))))
      کد فقط برای قالب های طراحی شده کار میکنه و برای بقیه قالب ها کارایی نداره

  9. avatar
    اوکی 💛
    .
    خب نمیشه چنتا قالب جدید بدین بیرون یکم رنگی ترشون کن
    آدم وارد این وبلاگ ها با قالب های طراحی شده شما می‌ره افسردگی می‌گیره 💙
    • avatar
      خب حتما شما افسردگی دارید ک قالب ها رو اینطوری میبینید :)  
      وقتی یاد گرفتید حق کپی رایت رعایت کنید اون موقع نظر و درخواست بدید ;)
    • avatar
      خوشحالم رفیق :)
  10. avatar
    بهارنارنج :)
    سلام:)
    چجوری میتونم روی این قالبا بگ گراند عکس بندازم؟
    واینکه قسمت نظارت فقط تصویر کسی که کامنت گذاشته دیده شه؟:)
    • avatar
      سلام

      برایتون ارسال کردم :)
  11. avatar
    سلام.
    وقتی موس روی عکس پست میره عکس سیاه میشه چجوری میتونم اینو بردارم؟
    • avatar
      سلام کد زیر رو بعد از <style> اضافه کنید


      article img:hover, .mizfa-post-img:hover {
          filter: inherit !important;
      }
      
  12. avatar
    سلام مجدد....
    و اگه میشه وقتی موس روی عکس پست میره این سایت رو ←salamdl.info رو برام ارسال کنید بی زحمت....
    • avatar
      درود مجدد ;-)
      کدش اینه:
      البته با کد بالایی تداخل داره برای همین بعد از کد بالا قرار بده، یا بذار اینطوری بگم که قبل از </style>  قرار بده تا اخرین کدی باشه که لود میشه
      article img:hover, .mizfa-post-img:hover {
          opacity: 0.96 !important;
          box-shadow: 1px 4px 15px 1px #555 !important;
      }
      
  13. avatar
    آقا خدایی دمت گرم :) خیلی عالین خدا خیرت بده ! وبمون یه حالی گرفت :)

    میگم این عکس بالاشو اینارو تغییر دادیم کپی رایت رعایت میشه دیگه ؟!
    • avatar
      درود بر تو
      بله که رعایت میشه و تشکر از این موضوع، تازه کمک خواستی خبر بده حتما کمک میکنم ;-)

  14. avatar
    آقا من نمیدونستم چطور تشکر کنم D: دیگه تو پست آخر تشکر کردم !
    بازم می گم دمت گرم

    فقط چطور میشه رنگ لینک های توی پست رو عوض کرد ؟! الان وب شما همون رنگ متن بدون لینک دیده میشه معلوم نیست لینک شده !
    • avatar
      فدات
      رنگ لینک‌های من که با متن‌ها فرق داره، البته خیلی نزدیک هستند ولی خب با چشم میشه راحت تشخص داد
      ولی من خوب متوجه نشدم، شما قصد دارید رنگ متن لینک دار با رنگ متن ساده فرق داشته باشه یا یکی باشه؟
      یک نمونه پست برام لطفا ارسال کنید که لینک داشته باشه و خودتون دستی لینک رو تغییر نداده باشید
  15. avatar
    سلام
    وقتی در وبلاگ تصویر قرار میدم زیر تصویر یه خط یک پیکسلی مشکی قرار میگیره، راهنمایی بفرمائید چطور این خط حذف میشه؟؟
    نمونش توی تصویر زیر هست.
    http://s8.picofile.com/file/8307417434/%D8%AE%D8%B7.jpg
    • avatar
      سلام
      کد زیر رو در CSS قرار بدید

      article a, footer a, #return-to-top {
          border: none !important;
      }
    • avatar
      کاش همه خودشون باشن
      موفق باشید
  16. avatar
    سلام داداش من میخوام عکس تلگرام با آی دی در سمت چپ زیر قرار بگیره چجوری این انجام بدم کدش چیه و کجا بزارم خواهشا بگو مرسی
    • avatar
      سلام
      باید کدنویسی بشه
      سی اس اس بلدی؟
  17. avatar
    سلام دوست عزیز و بسیار خوش ذوق
    من از قالبت استفاده کردم و بسیار ممنونم ، فقط یک سوال داشتم : شما آیکن های تلگرام و غیره رو در پنجره توضیحات وبلاگ گذاشتی که خیلی هم خوبه فقط چون من سواد لازم رو ندارم نمی دونم چطور باید آدرسم رو در اونها قرار بدم
    ممنون می شم کمکم کنید
    • avatar
      سلام و روز شما بخیر
      کافیه در قالب مثلا سرچ کنی Telegram بعدش باید دنبال # باشی و ادرس کانال یا صفحه خودت رو بهش بدی و ذخیره کنی. همین
  18. avatar
    سلام مجدد
    دوست عزیزم ممکنه بگی چه کنم که لینک تلگرام و اینستاگرام در صفحه جدید باز بشه
    ممنون از لطف شما
    • avatar
      سلام
      لطفا در گوگل سرچ کنید آموزش target در html تا بتونید چنین روشی رو پیاده کنید
  19. avatar
    سلام من چجوری بک گراند یعنی عکس کل صفحه رو عوض کنم

    عکس اولی نمیگم ها بک گرتنمد که پشت پست ها هم عوض بشه کدوم کد تغییر بدم میشه بگید ؟
    • avatar
      سلام
      توی css یک عکس هست به ادرس

      http://bayanbox.ir/view/2229831928715727436/dark-stripes-light.png

      این رو پیدا کنید و عکس جایگزین رو درج کنید
  20. avatar
    سلام
    خسته نبشید
    آیا میتونیم برای پاک کردن اثر قالب هزینه ای بدیم و شما راضی باشید که پاک کنیم؟
    چون دامین خریدم و میخوام یه وبسایت شخصی داشته باشم که اثری از وبلاگ بودن داخلش نباشه.
    • avatar
      سلام
      مشکلی نیست و پاک کنید.
  21. avatar
    سلام
    ممنون از قالب خوبتون
    چجوری میتونم نمایش عنوان وبلاگ را از روی هدر پاک کنم و فقط توضیح مختصر نمایش داده بشه؟

    و اینکه چطوری میتونم فونت عنوان و توضیح مختصر روی هدر را عوض کنم،مثلا نستعلیق بشه؟
    و همچنین اندازه فونتش را چطوری میشه تغیر داد؟
    لطف میکنید.
    • avatar
      سلام
      دیگه باید آموزش CSS رو ببینید :)
      سرچ کنید مثلا نحوه تغییر فونت با css

    • avatar
      سلام
      عزیزم همه اینا برای بیان هست
  22. avatar
    اقای رمانتیک
    سلااام خوبین
    خواستم بدونم پس زمینه این قالب هارو چجور باید عوض کنم...همون رنگ خاکستری رو میگم
    و اینکه رنگ منو هاش رو چجور باید عوض منم
    • avatar
      سلام، ببخشید با تاخیر ج دادم. در این پست دربارش حرف زدم.
  23. avatar
    سلام
    اول تشکر برای کار خوبت

    دوم من یه مشکل دارم وبلاگم اسمش خیلی بده

    یعنی فنتش افتضاحه چطوری باید بهتر بشه یا مثل بعضی وبلاگ ها شکل خواصی پیدا کنه

    کُنج
    کمپ نویسندگان جوان

    ادرس konjj.blog.ir
    • avatar
      سلام، ببخشید با تاخیر ج دادم. در این پست دربارش حرف زدم.
  24. avatar
    سلام. ببخشید من وقتی آدرس عکس رو در css درج کردم نه تنها درست نشد بلکه عکس پیش فرض هم از بین رفت. لطفا کمک کنید با تشکر
    این هم ادرس عکسی که میخوام برای بلاگم لطف کنید و کدشرو بفرستید.https://unsplash.com/photos/ru4oAVx3pWY
    رنگ فیروزه ایی.
    در مورد عکس زمینه هم بفرمایید که آیا میشه اون رو خودمون عوض کنیم یا باید آدرس عکس براتون بفرستیم.
    تشکر از زحماتتون.
    • avatar
      سلام. درخواست قالب با رنگ و عکس دلخواه مربوط به سال پیش بود.
      این آموزش ویدیویی مشاهده کنید و طبق اون پیش برید.
  25. avatar
    سلام دوست عزیز. من چند روزه آمار روزانه وبلاگم نمایش داده نمیشه تو تنظیمات هم اوکی کردم که نمایش داده شه اما نمیشه. لطفا راهنمایی کن تشکر
    • avatar
      سلام. مشکل از بیان است. گاهی این مورد پیش میاد. اگر در روزهای آتی رفع نشد به بیان پیغام بدید.
  26. avatar
    آقا مشکل حل شد خدا خیرت بده. رو زره بین باید میزد و لیتکو کپی میکردم که الان متوجه شدم.
    • avatar
      سلامت باشید
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید