۹

لطفا انتظار نداشته باشید نتایج برایتان خیلی زود نمایان شود

لطفا انتظار نداشته باشید نتایج برایتان خیلی زود نمایان شود

لطفا انتظار نداشته باشید نتایج برایتان خیلی زود نمایان شود

این اشتباه تاثیر وحشتناکی روی باور و انگیزه شما برای موفقیت داره. اگر انتظار نتایج سریع و زودهنگام رو داشته باشید و نتونید به این نتایج دست یابید، ناامید می‌شید و ایمان خود به اهدافتان و اینکه آرزوهای‌تان قابل حصول هستند را برای همیشه از دست می‌دید.
وقتی پای هدف‌گذاری و رسیدن به اهداف و آرزوها در میان است هیچ‌گاه قدرت صبر را دست کم نگیرید.

چیزی که شما را در مسیر موفقیت و کامیابی نگه می‌دارد همین عامل است.
صبر و بردباری .

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
  1. avatar
    سـلام پوریا :)

    من خیلی عجولم -.-
    کم کم باید تغییراتی بدم ب خودم
    ؛)
    • avatar
      سلام :)
      همه عجول اند ولی کم و بیش، فقط باید کنترل کردنش رو یاد بگیری
    • avatar
      :)
    • avatar
      به کنترل مربوط میشه.
      میزان کنترل روی این عجول بودن کم میشه.
  2. avatar
    سلام

    من سی اس اس ام رو آپلود میکنم و ادرسش رو داخل لینک که در html هست میدم
    ولی بازم سی اس اس ام رو نمی خونه

    میشه راهنمایی کنید ؟؟
    • avatar
      سلام، نظرتون رو توی قالب مربوطه درج کنید. این پست مربوط به قالب بیان نیست و من نمیدونم کدوم قالب رو میگید
    • avatar
      سلام، چیزهای خوب همیشه چیز خوبی اند :))
  3. avatar
    نه نه
    قالب های شما مشکلی نداره.
    خودم قالبی رو از بلاگفا ویرایش کردم حال خواستم با link , توی اچ تی ام بزارم وقتی css رو اپلود میکنم و داخل اچ رف link میزارم
    css رو نمیخونه و حتما باید فایل css رو باز کنم و داخل ویرایش css قالب بزارم تا بالا بیاد
    <link rel="stylesheet" href="https://maxcdn.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.7.0/css/font-awesome.min.css">
    دقیقا لینکم منم مثال مال شما این جوری نوشته شده
    هم رل داره هم اخر فایلم .css ولی وقتی فایل رو که میزارم نمیاد میخواستم بدونم چه کاری برای رفع این مشکل انجام باید بدم تا فایل منم بالا بیاد ؟
    • avatar
      نمیدونم، بدون بررسی امکان پذیر نیست
    • avatar
      این پست مربوط به این موضوع نیست، در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید از طرفی بدون دیدن خوده پلتفرم نمیشه نظر داد. 
  4. avatar
    سلام
    واقعا وب مفیدی دارید
    استفاده میکنیم از مطالب
    موفق باشید ان شاء الله
    • avatar
      سلام خواهش و همچنین شما
    • avatar
      چ جالب
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید