۱

مسیر موفقیت همراه با انتقاد است

مسیر موفقیت همراه با انتقاد است

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 55

مسیر موفقیت همراه با انتقاد است
من همیشه اشخاصی را که پشت سر و یا در روبرو از من انتقاد کرده اند را دوست داشته ام. اگر پشت سر شما حرفی نیست نشان از این است که در مسیر درست قرار نگرفته اید! زمانیکه شما در حال پیشرفت هستید دیگران تنها کاری که میتوانند بکنند این است، پشت سر شما حرف بزنند زیرا کار دیگری از دستشان بر نمی آید. به حرفهایی که پشت سر شما زده میشود بخندید و آنها را جدی نگیرید. از روز اول که بشر بر روی زمین پای نهاده همیشه اشخاصی بوده اند که پشت سر دیگران حرف بزنند پس شما هم از این چرخه طبیعی جدا نیستید. تصور کنید شما در حال پیشرفت هستید و دیگران در حال درجا زدن در کار خود آیا به آنها حق نمیدهید که پشت سر شما حرف بزنند؟ آنها حسادت میکنند و آنها بر این باورند که تنها این کار میتواند آنها را آرام کند. هر زمان دیدید حرفهای پشت سر شما زیاد شده است و انتقادها بالا گرفته است به خودتان خسته نباشید بگویید زیرا تمام انسانهای موفق هم این دوران را پشت سر گذاشته اند. انتقاد کردن بخشی از زندگی است ولی یکی ظرفیت این دارد که با آن مواجه شود، و دیگری نه. این بخش های زندگی، انسان را قوی میسازد و تجربه ی شخص را بالا میبرد. اشخاصی که از شما انتقاد میکنند و زحمتهای شما را نادیده میگیرند درست بمانند اشخاصی هستند که در مسیر مخالف باد مشتی خاک را پرتاب میکنند. از اینکه دیگران از شما انتقاد میکنند خوشحال باشید ولی با آنها بحث نکنید زیرا هدف آنها درست، همین است که شما را تحت الشعاع خود قرار دهند.


قدم 55 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    salam :)
    cheqad bade k adam ba harf zadan poshte sare digran aramesh bgire yani takhrib va nabodiye baqiye ...:(
    ishala k hedayat shan b samte khobiha va injori arom shan:).!!
    • avatar
      سلام
      ان شالله :))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید