در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۷ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      ممنون از حضورتون 
  1. avatar
    سلام پست زیبایی بود ممنون
    ممنون از اومدنتون 
    یا علی 
    • avatar
      ممنونم از حضورتون 
    • avatar
      افرین :))
  2. avatar
    چشم ها را بستم و زیر باران رفتم

    ای جان ، بوی خـــدا می آید !

    😇🌷😇🌷😇
    • avatar
      :))
      رفتی مریض شدی اون موقع دیگه بوی امپول قرص میاد :))
  3. avatar
    نخیرم من قوی ام 😜
    بعدشم امپول بو نداره بیمارستان بو دااااره ایییییی 😷😳
    • avatar
      بله قوی هستی :)
      همون منظورم بیمارستان تیمارستان اینها بود :)))
  4. avatar
    الـــــــــــــناز
    بسیار

     عالـــــــــــــــــــــــــــــــــی

    ممنون


    • avatar
      خواهش 
  5. avatar
    رهگذردنیا
    خدایا خودت یاریمان کن وبهمون اینقد لیاقت بده که بتونیم چنین بنده ای برای توباشیم, الهی امین

    برادرگرامی ممنونم از پست زیبایت
    • avatar
      الهی آمین
      خواهش 
  6. avatar

    دست به دامن خدا که می شوم . . .

    چیزی آهسته در درونم به صدا می آید که:

     

    نترس! از باختن تا ساختن دوباره، فاصله ای نیست . . .

    • avatar
      🌷🌷
    • avatar
      مراقب فکرت باش 
      هر چی فکر کنی همون میشه 
      پس بهتره تلاش کنی :)

  7. avatar
    اهان باشه من نزدیک سه ماهه دارم تمرین میکنما از همون موقع که تو گفتی اما بازم بعضی وقتا یادم میره و کارای بدی با افکارم انجام میدم ممنون از یاد اوری :-))
    • avatar
      ایول
      خیلی خوبه که تمرین میکنی 
      اینکه ادم گاهی فراموش کنه طبیعی هست. مهم اینکه تمرین کنی بعدها میشه عادت و وقتی مثبت فکر کردن عادت شه دیگه یعنی بهشت تو این دنیا و اون دنیا :)
    • avatar
      مدیون نیستی 
      خودت انتخاب کردی و خودت تلاش کردی و داری میکنی 
      همه کار رو خودت انجام دادی :)
      برای منم دعا کن
  8. avatar
    من خسیس نیستم برات دعا میکنم اما مطمعن باش تو را هم با خودم میبرم بهشت حتی زور زوری حتی شاید جاما بدم بهت اینجوری ادم بهتری میشم منا میبرن طبقه های بالای بهشت اونوقت تو طبقه پایین بهشت میمونی خب چیکار کنم یکمی خسیس و حسودم دیگه :-)
    • avatar
      خخخخخخخخ
      بهترین کار :))))
    • avatar
           

      :)
  9. avatar
    افرین میبرمت زیاد عجله نکن لاغر میشی اونوقت رامون نمیدن بهشتا چون میگن حوریا از ادم لاغر میترسن :-)
    • avatar
      :)
    • avatar
      :)
  10. avatar
    عاااااااشققققتتتتتمممممم خدای خووووووووووووووووووووووووووووووووووووبم.بی نظیییری.باتمام وجودم دوست دارم به خاطر کارایی که کردم و به روم نیاوردی شرمنده .کمکم کن جبران کنم.من بدون تو ههیچم
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید