من پر از تناقض هستم

من آدم احساسی هستم درحالی ک خیلی هم منطقی ام.

من آدم شوخی ام درحالی که خیلی وقت‌ها جدی هستم.

من آدم به روز با عصر تکنولوژی هستم درحالی که سنت رو خیلی دوست دارم.

من آدم اروم و ساکتی هستم درحالی که در خشم، ممکنه هر سکوتی رو بشکونم.

من آدم شادی هستم درحالی که عاشق غم هستم.

من آدم مهربونی هستم درحالی که سنگ دل هم بودم و شاید هستم :)

دو رو نیستم ولی فکر کنم هر رفتاری جای خود رو داره، نباید با هر کسی احساسی برخورد کرد، نباید با هر کسی شوخی کرد، نباید به هر کسی مهربون کرد و ...

یک متنی رو توی این پست نوشته بودم درباره ارزش غم بود و الان دکلمه کردم:

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱۱ دیدگاه
    • avatar
      شاید :)
    • avatar
      :)
  1. avatar
    علی محمدرضائی
    اصولا انسان یه موجوده پرازتناقضه...
    من خودم هم ازاین جورتناقضازیاددارم
    • avatar
      اوهوم 
  2. avatar
    نباید با کسی مهربونی کرد که بعد نتیجش این شه از مهربونی کردن بدمون بیاد..
    • avatar
      درسته
    • avatar
      :)
    • avatar
      اره دقیقا سخت میشه :)
  3. avatar
    درسته هر رفتاری جای خودش رو داره
    خواهرم میگه آدم صبوری نیستی، بهش میگم درسته عجولم ولی صبورم هستم:))))
    • avatar
      اره درسته :)
      باهات موافقم و صبوری ;-)
    • avatar
      درسته ولی اکثرا نمیدونن چیو کجا استفاده کنن
    • avatar
      بله :)
  4. avatar
    عع اینجا
    همونجانس که قالبا بودن که !
    نمیدونستم مطالب شخصی هم گذاشته میشه(((:
    • avatar
      اره ولی جدا هستن، قالب ها با مطالب شخصی جداس هر چند هر ۲ توی یک ادرس هستند.
      :)
  5. avatar
    غم ! منو هم خیییلی دوست داره :(
    ی جوری ک حس میکنم تو دلم خونه کرده و فقط گهگداری میره مسافرت و برمیگرده باز
    • avatar
      برای همه همینطوره :)
      شادی رو باید بسازی
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید