۲

نگران نباشید دیگران درباره شما چه فکر میکنند

نگران نباشید دیگران درباره شما چه فکر میکنند

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 62

نگران نباشید دیگران درباره شما چه فکر میکنند
آیا شما از آن دسته از آدمها هستید که همیشه به این فکر میکنید، دیگران درباره شما چه فکری میکنند؟ آیا شما همیشه میخواستید، همرنگ جماعت شوید؟ آیا همیشه سعی میکردید دیگران را نسبت به کار خود قانع کنید؟ اگر شما شخصی را پیدا کردید که هیچکس در طول عمرش درباره رفتارها و کارهای آن قضاوت و یا حرفی نزده بود، بی خیال این قدم شوید! شما بهتر است در زندگی، نگران کارهای مهم باشید تا اینکه ذهن خودتان را مشغول دیگران بکنید. من تا به حال، شخصی را ندیده ام که موفق شده باشد و به این فکر بوده دیگران در موردش چه فکر میکنند. معلم توماس ادیسون هم فکر میکرد او کودن است. شما به فکر دیگران کار نداشته باشید و فقط کار خودتان، که از نظر شما درست است را انجام دهید. روزی یکی از دوستانم، مشغول کاری بود و یکی دیگر از دوستان دیگرم به او گفت: این چه کاری است که تو میکنی؟ بهتر نیست این کار را رها کنی؟ دوستم در پاسخ گفت: باشد کارم را رها میکنم ولی هر زمان که پول نیاز داشتم، از شما میگیرم! این پاسخ آنقدر دندان شکن بود که شخص اول در پاسخ هیچ چیز نتوانست بگوید و فقط خندید. حالا از شما میپرسم آیا دیگران درون ذهن شما هستند و یا برنامه ریزی شما را برای آینده، میدانند؟ نظر هر شخص با دیگری تفاوت دارد و یک انسان خودخواه، فقط میتواند کار دیگران را اشتباه و خودش را درست تصور کند. انسانهای موفق اگر میخواستند به این فکر کنند که دیگران در موردشان چه فکری میکنند به موفقیت نمیرسیدند.


قدم 62 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید