۱

هدف را رها نکنید نقشه را تغییر دهید

هدف را رها نکنید نقشه را تغییر دهید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 82

هدف را رها نکنید نقشه را تغییر دهید
همانطور که در یکی از قدم‌ها به آن اشاره کردم دنیا، همیشه آن‌طور که ما میخواهیم پیش نمی‌رود. رها کردن هدف، بزرگترین اشتباه است که شما میتوانید مرتکب شوید. اگر شما به هدفتان نزدیک نمیشوید بدون شک مشکل از نقشه رسیدن به آن است و هدف مشکلی ندارد. شما برای رسیدن به خواسته خود باید، راه های زیادی را امتحان کنید و با برخورد کردن به چند مشکل کنار نکشید. همیشه برای رسیدن به هدف مشکل هایی وجود دارد که خیلی از آنها غیر قابل پیش بینی است.

یکی از دوستانم با من صحبت میکرد و میگفت: در حال خواندن کنکور کارشناسی ارشد بودم و فقط یک ماه فرصت داشتم که پدرم به رحمت خدا رفت. دوست من بعد از تاریخ فوت پدرش کنکور را بی خیال میشود و دیگر فکر ادامه تحصیل را نمیکند. بعضی از اتفاقها بمانند حادثه ای که برای دوست من رخ داد، غیر قابل پیش بینی است ولی این شما هستید که باید در برابر هرگونه مشکلی قوی باشید.

انسان موفق هرگز دست از هدف خویش نمیکشد، و تنها، راه های رسیدن به آن را عوض میکند. نباید فراموش کنید که هرکاری یک راهی دارد و خیلی ها کارهایی را کرده اند که در وهله ی اول هیچ امیدی به انجام دادن آنها نبوده. اگر شما احساس میکنید، راهی را که انتخاب کرده اید برای رسیدن به آرزویتان پاسخ گو نیست، خیلی سریع آن را عوض کنید و نقشه ای جدید را دنبال کنید. از شما میخواهم به مسیر موفقیت خود نگاهی بیندازید و از خود بپرسید آیا این راهی را که پیش گرفته ام من را به چیزی که میخواهم میرساند؟


قدم 82 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید