۳

چه چیزی را واقعا میخواهید؟ هدف شما چیست؟

چه چیزی را واقعا میخواهید؟ هدف شما چیست؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم ۱۷

چه چیزی را واقعا میخواهید؟

آیا می‌دانستید بیشتر مردم روی کره زمین واقعا نمی‌دانند چه چیزی را می‌خواهند؟ حال وقتش است شما از خودتان بپرسید چه چیزی را می‌خواهید؟

تحت هیچ شرایط به این فکر نکنید که چطور آن را بدست خواهید آورد فقط به چیزی فکر کنید که می‌خواهید. از خودتان در طول روز بپرسید من واقعا چه چیزی از این زندگی می‌خواهم و هدف من از آمدن به این کره خاکی چیست؟ اگر می‌خواهید مثل کودکان پاسخ دهید مانند: من ناخواسته به این دنیا آمده‌ام و هیچ هدفی ندارم، باید به شما گفت: زمانتان را صرف این کارها نکنید زیرا هیچ فایدهای ندارد. شما اگر واقعا بدانید چه چیزی را می‌خواهید بسیار کارتان راحت می‌شود. شاید خیلی از شما بگویید من فقط پول می‌خواهم، من به شما می‌گویم بسیار خوب عاشق چه کاری هستید؟ هر زمان شما متوجه شدید عاشق چه چیزی هستید و بعد بر روی آن تاکید کردید ثروت بدون هیچ مشکلی سرازیر خواهد شد. من تا به حال شخص ثروتمندی را ندیده‌ام که عاشق کارش نباشد زیرا کسی که کارش را دوست ندارد در آن کار خلاق هم نخواهد بود. زمانی که شما پی بردید چه چیزی را واقعا میخواهید باید به دنبال راههایی باشید که به آن برسید. همه ی انسانها پول را دوست دارند ولی از خودشان تا به حال نپرسیده‌اند چه کاری را از صمیم قلب دوست دارند تا به پول برسند؟

اگر شما زمانهایی را که صرف کارهای غیر ضروری میکنید صرف علاقه خودتان بکنید قطعا به موفقیت خواهید رسید.


قدم 17 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      دقیقااا
      باید هدف داشت تا مسیر رو پیدا کرد :)
  1. avatar
    کلا ادم یه هدف بلند مدت داشته باشه کارش خییییییلی راه میفته....
    • avatar
      درسته
    • avatar
      نباید آدم گاهی خودش رو قول بزنه
      مثلا من اگر بگم باید رئیس جمهور امریکا بشم و براش تلاش کنم هیچ فایده ای نداره
      خوب هست که خواسته آدم منطقی باشه ولی تو تاریخ انسان ها ثابت کردن که اگر ۹۹ درصد همت و پشتکار برای هدفت داشته باشی قطعا موفق میشی
      موفقیت هم به معنی این نیست که به هدف برسیم به معنی اینکه در راه رسیدن به هدف تلاش کنیم و ازش لذت ببریم
      کلیپ زیر رو ببین:
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید