۹

هر روز خود را جریمه نکنید

هر روز خود را جریمه نکنید

پرونده هاى باز گذشته را در ذهن خود ببندید
شما جریمه اشتباهات گذشته را با اشک ها ، ناراحتى ها ، غصه ها ، یکبار پرداخت کرده اید.
هر روز خود را جریمه نکنید .
یک اتفاق خوب، با یک شروع خوب، همراه ذهنى زیبا و آرام، چشم انتظار توست .
با آینده خودت قهر نکن
و باور داشته باش که لیاقت تو خیلی خیلی بیشتر از یک خاطره پوسیده است !

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
  1. avatar
    ممنون از جمله زیباتون واقعا یه حس خوبی میده به ادم من دارم با فکرای منفی که میخواست زندگیمو عشقمو ازم بگیره دارم میجنگم حمله کردم با اینکه بعضی اوقاات شکستم میده ولی به خاطر عشق و غلاثه و خدایی که بالاسرم هست میجنگمو به هدفم میرسم که آرامشه
    • avatar
      عالیه
      افکار منفی جز تخریب روح و جان خود و اطرافیان حاصلی نداره.
      وقتی تلاش میکنی شکست خوردن جزئی از پیروزیه
      موفق و پایدار باشی رفیق
  2. avatar
    زهرا ربانی
    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم بخاطر این مطلب زیبا
    داخل ایرانی ها خیلی افسوس و سرزنش بخاطرگذشته هستش وفکرمیکنم این دلیل اصلی اینه که ایرانی ها جزو غمگین ترین مردمان دنیامعرفی شدن....
    خوده من به شخصه خیلی به گذشته فکرمیکردم ولی الان چندوقتیه به جز حال واینده چیز دیگه ای رو مرورنمیکنم و حال و ساختن اینده برام مهمه و یه اعتقاد راسخی پیدا کردم....داخل این چندماهه اخیر یکی از اعتقادات وباورهایی که پیداکردم اینه که لیوانی ک شکست دیگه شکست نشینم بالاسرش گریه و زاری کنم خودمو سرزنش کنم بلکه بیام اون عاملی ک باعث شکستش شد رو پیداکنم واون مشکل رواصلاح کنم و دفعه بعدبهترعمل کنم....لیوانی که شکست دیگه شکست با اشکو اه من دیگه اون لیوان برا من لیوان نمیشه....
    • avatar
      درود
      اره مردم غمگینی داریم، توی همین فضاهای مجازی این موضوع داد میزنه
      درسته لیوان شکسته دیگه شکسته و تیکه هاش معلومه، و درسته که ظاهرش مثل گذشته نمیشه و نباید خیلی بهش فکر کرد ولی میشه نوع نگاه رو بهش عوض کرد و اون ترک های لیوان رو تجربه دونست و به این تجربیات افتخار کرد
      دو نگاه متفاوت، یکی ترک ها رو میبینه و افسوس میخوره یکی ترک های لیوان رو میبینه بهش افتخار میکنه.
    • avatar
      سلام
      تشکر از نویسنده :)
    • avatar
      نویسنده یک شخصی هست با ذهن زیبا :)
      من خودم متنی رو نوشته باشم تو برچسب ها مینویسم اسمم رو :)
  3. avatar
    کم پیش میاد که به گذشته ها فک کنم ولی هنوز خواه ناخواه یه وقتایی میرم به گذشته ولی خب خودمو سرزنش نمیکنم به خاطر این یادآوری چون طبیعیه‌. امیدوارم روز به روز به تعداد آدمایی که به این باور قشنگ میرسن و بهش عمل میکنن اضافه بشه تا آدمای بیشتری شاد و خوشحال زندگی کنن.
    • avatar
      شما یک خانم معلم با ذهن زیبا هستی و تمام :)
      منم امیدوارم و ان شالله
  4. avatar
    شما موفق بودین در انجام این کار ؟

    اگه مایلید جواب بدید

    بعضی وقتا نمیشه واقعا . :)
    • avatar
      تو فراموش کردن اتفاق های بد؟
    • avatar
      اره تقریبا
      واقعا فکر کردن به گذشته پوسیده چه فایده داره جز ناراحتی؟
      ذهن باید به این منطق برسه یا برسونیمش که اگر به گذشته برگرده هیچی جز هدر رفتن زمان نصیبش نمیشه.
  5. avatar
    اگه گذشته ایی باشه که داخل هر روزمرگی داخل حال هم وجود داشته باشه چی ؟

    اخه بعضی از گذشته ها فقط گذشته نیستن بلکه حال و ایندمون وابستشه

    ....؟!
    • avatar
      میشه کاری کرد
      ولی باید بیشتر توضیح بدی. همیشه راه حل وجود داره. شک نکن
      خواستی بیا تست کن و بهت بگم راه حل هست. ولی باید با جزئیات گفته بشه که دقیقا چه چیزی هر روز برات تکرار میشه و باید سنجید. بعدش راه کار ارائه داد.
    • avatar
      موفق باشی 
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید