۳

هر کاری را به بهترین شکل انجام دهید

هر کاری را به بهترین شکل انجام دهید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 29

هرکاری را به بهترین شکل انجام دهید
اگر شما تمامی مراحل زندگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید غصه خوردن برای آینده بی معنی است. از امروز تصمیم بگیرید، هرکاری را که میخواهید انجام دهید به بهترین حالت ممکن انجام دهید. برای نمونه اگر شما میخواهید کاری را یاد بگیرید آن را از پایه و با بالاترین کیفیت یاد بگیرید. من به شما پیشنهاد میکنم امروز، تصمیم خود را برای یادگیری زبان بگیرید و آن را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید. فراموش نکنید که شما هرکاری را می‌توانید از هرکسی بهتر و با کیفیت تر انجام دهید. همیشه از خود بپرسید من برای اینکه کارم را بهتر انجام بدهم نیاز است که چه کارهایی را بکنم؟، در حرفه خود همیشه به روز باشید و خودتان را محدود به چند چیز، نکنید. اگر شما مکانیک خودرو هستید و دوست دارید تعمیر گیربکس اتومات را یاد بگیرید برای یادگیری اش هزینه کنید و این را نگویید که من نمیتوانم آن را یاد بگیرم آن کار نیاز به دانش بالایی دارد. شما در، هر سطحی که هستید میتوانید همه چیز را فرا بگیرید و آن را به، بهترین شکل انجام دهید. اشخاصی که در حال انجام کارهایی که شما دوست دارید هستند هیچ فرقی با شما نمی‌کنند تازه من به شما قول میدهم وقتی وارد بطن کارشان می‌شوید پی می‌برید چقدر در آن کارها ضعیف عمل می‌کنند. هرکاری را که شروع کردید به بهترین شکل یادش بگیرید و زمانیکه خواستید آن را انجام دهید به بهترین شکل آن را انجام دهید تا هر روز شاهد پیشرفت خود باشید.


قدم 29 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    درسته
    خیلی مطلب مفیدی بود مخصوصا واسه من که میخوام برم و ی کاری را یاد بگیرم الان فقط ثانیه شماری میکنم که کلاسم شروع بشه و برم وبه قول شما به بهترین شکل یادش بگیرم مطلب پر ازانرژی های خوب بود ممنون:)
    • avatar
      چ خوب :)
      نظر پر انرژی بود :)
      موفق باشی رزمنده :دی
  2. avatar
    و چه خوب که مرز بین این موضوع با کمال گرایی حفظ بشه..
    حس خوبیه وقتی از تلاش خودت راضی هستی
    • avatar
      اره
    • avatar
      بی بلا :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید