۳

همیشه دنیا باب میل شما پیش نمیرود

همیشه دنیا باب میل شما پیش نمیرود

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 60

همیشه دنیا باب میل شما پیش نمیرود
قبول کردن این واقعیت که دنیا همیشه به ما آن چیزی را که میخواهیم نمیدهد یکی از بهترین پیشنهادهای من به شماست. شاید شما از زبان خیلی از مدرسین، این را شنیده باشید: دنیا همیشه هر آنچه را که میخواهید به شما میدهد ولی من میگویم این درست نیست. قدرت انسان در برابر قدرت خارجی بسیار ضعیف است و نباید، این را انتظار داشته باشید که میتوانید زندگی را همیشه باب میل خود بکنید. داشتن یک زندگی ایده آل معنی اش این نیست شما هرچیزی را که بخواهید همان شود بهتر است ما ذره ای واقعیتها را هم قبول کنیم. زمانیکه دنیا باب میل شما باشد بدون شک شما هیچ مشکلی ندارید ولی زمانیکه بعضی از کارها آنطور که شما انتظار دارید پیش نروند شما واکنش نشان خواهید داد. هر زمان که شما در برابر مشکلات، واکنش نشان میدهید آنها را بیشتر به سمت خود جذب میکنید. اگر شما با همسرتان بحث کنید و طرف مقابلتان و یا حتی خودتان کوتاه نیایید بحث شما تبدیل به دعوا خواهد شد. هرچیزی را که شما در برابرش واکنش نشان دهید فقط آن را تشدید خواهید کرد. زمانیکه دنیا باب میل شما پیش نرفت بهترین کار این است که آرام باشید و از خود بپرسید چطور میتوانید آن مشکل را حل کنید؟ با دعوا کردن و روان ناآرام، هیچ چیز درست نخواهد شد پس خودتان را خسته نکنید. انسان موفق کسی است که وقتی دنیا باب میلش پیش نرفت بتواند بهترین راه حل را پیدا کند نه اینکه دلیلی برای بدتر شدن آن شود. اشخاصی که از زندگی بدون مشکل حرف می زنند دروغ گو هستند.


قدم 60 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      خوبه
  1. avatar
    midoni zendgimon vaqti k khodemon bashim va khodemon khob bhtr mitonim b royahamon beresim ama age bkhaym bgim az trfe adamaye dg chetori pish mire malome k onjori k mikhaym darsade kmtri pish mire vsamon.
    asan jazabiate zendgi b hamin jaryane ghafelgirishe k nmidonim chi pish miyad age mishod ya midonestim keyf nmikrdim khosh nmigzasht .on sakhtiha ham sakhtan khob bazi vaqta khodemon baes mishim levele sakhtiha ro bala va paeen konim.man kheyli vaqta halam bad mishe bkhtre eshtebahatam va inke mitonestam behtr amal konam ya hata mishod oni k mikhastam beshe.chi bgam tajrobe shod .hala khoda nakone eshtebah tavan dashte bashe kheyli bad mishe oza.

    • avatar
      به اشتباه ها به مشکلات و سختی ها باید به دید یک مسئله قابل حل نگاه کرد و راه حل ها رو پیدا کنه و از بین راه حل ها بهترین رو پیش ببره
    • avatar
      یعنی دوباره اون نظرت رو بخونم؟‌شوخی نکن :)))
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید