۴

همین حال انجامش دهید

همین حال انجامش دهید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 63

همین حال انجامش دهید
تا به حال شده از خود بپرسید چرا همه چیز را پشت گوش می اندازید؟ انسان موفق در لحظه تصمیم گیری میکند و بعد آن را شروع میکند. من میدانم شما کارهایی را دوست دارید که انجام دهید ولی همیشه، آن را به یک زمان مناسب که خود شما هم نمیدانید چه موقع می آید، موکول کرده اید. برای چه کاری را که دوست دارید از همین حالا شروع نمیکنید؟ از همین حالا دست به کار شوید و با علاقه آن را پیش ببرید. اگر امروز وقتی برای خرید دارید حتما انجامش دهید شاید تا پایان هفته و یا ماه همچین زمانی را دیگر نداشته باشید. از همین حالا، لبخند بزنید و به دنبال بهانه برای آن نباشید. از همین حالا به خود بگویید: که من موفق خواهم شد و هیچ چیز نمیتواند جلوی من را بگیرد. از همین حالا به چیزی که میخواهید برسید تمرکز کنید. از همین حالا عاشق خودتان شوید و به دیگران این را یاد دهید. از همین حالا شروع کنید مهارتهای فردی خود را بالا ببرید. از همین حالا، ترس را کنار بگذارید و به خود بگویید این همه ترس برای چیست؟ از همین حالا کارهایی را که خیلی وقت است کنار گذاشته اید دوباره از نو آغاز کنید. از همین حالا قدر عزیزانتان را که در کنار شما هستند، بیشتر بدانید. از همین حالا این واقعیت را قبول کنید که هیچ مشکلی، ابدی نیست. از همین حالا خودتان را برنده تصور کنید. از همین حالا، دست به کار شوید و خودتان را به رویای خود نزدیک کنید. اگر شما به این امید نشسته اید که یک روز خوب و یا یک زندگی خوب، خود به خود می آید باید به شما گفت: شما معنی زندگی را نمیدانید.


قدم 63 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
    • avatar
      درسته
  1. avatar
    سلام
    من امسال یه هدف بزرگ دارم و برای رسیدن بهش تلاش میکنم
    باخوندن مطالب شما تلاشم صدچندان شد
    سپاس بی کران
    • avatar
      سلام 
      خیلی خوشحالم
      اگر امکان بود از روند کارتون در روزهای آتی هم خبر بدید 
      :)
    • avatar
      شاید گفتی
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید