۲

ورزش و خنده کنید

ورزش و خنده کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 57

ورزش و خنده کنید
متاسفانه ما آنقدر دست روی دست میگذاریم تا اینکه دکترها به ما آخرین اخطارها را برای سلامتی بدهند. منظور از ورزش کردن حتما، ورزش به صورت حرفه ای و یا درون باشگاه نیست شما میتوانید با پیاده روی هم به ورزش بپردازید. هیچگاه زمان مشخصی را برای ورزش در نظر نگیرید شاید یک روز برنامه های روزانه تان درست پیش نرود و همان بهانه ای برای ورزش نکردن خواهد شد. به خودتان بگویید، من روزانه 30دقیقه ورزش خواهم کرد حال امکان دارد این زمان در ساعت 10شب باشد و شاید 6صبح. زمانیکه شما در حال ورزش کردن هستید بدن شما خون بیشتری را درون بدنتان پخش میکند و این کار باعث میشود رگها و مویرگهای گرفته شده به راحتی باز شوند. زمانیکه انسان بدنش عرق میکند سموم بدنش دفع میشوند و این کار باعث شادابی و نشاط میشود. بهترین ورزش صورت هم خنده است اگر شما دوست دارید صورتتان همیشه زیبا به نظر برسد، خنده را فراموش نکنید. هیچگاه به دنبال بهانه برای خندیدن نباشید و سعی کنید دیگران را هم بخندانید. ورزش و خنده ما را از بیماریهایی مانند، افسردگی و آلزایمر دور نگه میدارند. خیلیها به خودروی خود بیشتر، بها میدهند تا به سلامتی خود. دوست من هربار که پمپ بنزین میرود بنزن سوپر میزد و همیشه مکمل بنزین درون باکش میریخت، تا خودرواش بهتر کار کند ولی خودش هرچیزی که به دستش میرسید میخورد و اصلا به فکر سلامتی اش نبود. از امروز ورزش و خنده را در زندگی خود بیشتر کنید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید.


قدم 57 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    ورزش بمبه انرزیه .مخصوصارزمی وپرش ازارتفااااااااااااااااااااع
    • avatar
      :))
      خب اینطوری باید رضا بره دفاع شخصی یاد بگیره از دست تو :)
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید